Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
A da spustimo ovo malo?
Kad već ima toliko navijača?
Tko je za?
Nebi prodo niti jednu,nema šanse. neka pada na 300kn. Ako me neka dionica ne brine onda je to ova. a vi koji pametujete niti ste ušli na 300kn jer je bila skupa,niti danas na 350kn,niti bi ušli sutra da padne i na 200kn i onda bi vam bila skupa.
Koliki je minus u prošle dvije godine imala atpl??? isto su bile teške i pisalo se o katastrofama?
Novi brodovi stižu ,očekujem i dalje prodaju starih brodova(mislim na ova 3-4 što im se bliži dvadeseta). i za godinu dana flota prosječne starosti 4-5godina.
Kako ide izgradnja nove poslovne zgrade… Hoće li od 33stana biti koji na prodaju???
nekako mi nije jasno, stanogradnja i novi brodovi … sbe nešto tražena industrija, potražnja pa cijene rastu ….
i sad će se naći dežurni drukeri koji navijaju kao na utakmici… ma, meni je ova dionica uvijek u interesu, ali dok ne padne do 300 niti ne pomišljam, i to ne zbog procjene vrijednosti, čisto TA ….
Zna li možda netko što se događa s panamax brodovima naručenim iz kineskih brodogradilišta? I njihovo preuzimanje trebalo je već započeti.
Atlantska plovidba preuzela je u Južnoj Koreji, u brodogradilištu STX, novogradnju koja će ploviti pod imenom m/b „AP Astarea“.
Radi se o prvoj, od ukupno tri ugovorene novogradnje, koje će Atlantska plovidba preuzeti od istog brodogradilišta tijekom ove godine, a brod je građen pod oznakom trupa S-1431.
Ugovoreni brodovi su tzv. brodovi „blizanci“ i svi su, pa tako i m/b „AP Astarea“, supramax brodovi od 57.300 tona nosivosti, ukupne duljine 190 metara, širine 32,26 metara i visine (do glavne palube) od 18,50 metara. Brod pokreće glavni stroj od 9.480 kW, a postiže brzinu od 14,5 milja.
Zna li možda netko što se događa s panamax brodovima naručenim iz kineskih brodogradilišta?
Događa se vozarina koja neće biti dostatna za pokriće ukupnih operativnih i financijskih troškova.
Događa se vozarina koja neće biti dostatna za pokriće ukupnih operativnih i financijskih troškova.
Što si ti pametan, da te nema mi ostali ne bi ni znali koliko su vozarine, koliko novogradnji dolazi u 2012, koliko starih kanta ide u rezalište…..daj oladi malo. Vozarine su na ATL, EU je izbjegla recesiju, USA dobro napreduje, BRICS isto….uostalom izvoli pa čitaj….http://www.morganstanley.com/views/gef/… neka svatko za sebe izvede zaključak kako će se kretati vozarine i cijene brodarskih dionica u narednim mjesecima…najniža cijena ATPL je bila 300 kn, nekih 13% u odnosu na današnju cijenu…pogledaj brodare vani pa usporedi, svi plove po istim morima, imaju iste ili slične operativne troškove, vozarine su jednake za sve. Tržište je sad poludilo za Petrokemijom i ostalim spekulativnim balonima, u jednom trenutku ce se dogoditi obrat…možda već danas?! [wink]
(…) u jednom trenutku ce se dogoditi obrat…možda već danas?! [wink]
Obrat je već u tijeku i trenutačno se nalazi na 340 kn.
Za sada svaki novi brod – dodatni trošak.
Perjesus na koliko treba srušit da više ne pišeš na forumu…
Evo reci…
Imam i atpl i keša ka u priči…
Meni sve odgovara..
Ispod 300?
Jeli to uredu?
Ali obećaj da nećeš više pisat… [lol]
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6205 (UP 353)
BPI Average of the T/C routes $8277 (DOWN 60)
BSI Average of the T/C routes $9928 (DOWN 164)
BHSI Average of the T/C routes $8305 (DOWN 72)
Hm panamaxi u padu..nije dobro ,nije dobro :-)))
Brodari su aut…PTKM i Korf in…pa ko je lud da čuči u brodarima kad se u Ptkm ostvaruju fenomenalne zarade…
Pa takve valove i likvidnost već dugo nismo imali…
Po meni ko ovih dana nije uzeo bar par tisuća kn na Ptkm taj stvarno nema pojma o trgovanju na burzi…
Iskreno.. malo se i zahebavamo na ovoj temi jer nam je draga dionica odn. ona vremena dok se na ovoj dionici stvarno fenomenalno zarađivalo…al sad su brodari već duže vrijeme jednostavno aut i druge dionice su preuzele glavnu ulogu, te je bitno pratiti trend, a ne tvrdoglavo čučati u dionici koja nije trenutno in…a naravno doći će i njeno vrijeme…al ne sigurno prije negativnog izvješća [bye]
jednostavno je to !!!
Onaj tko vjeruje u ATPL-R-A veseli se novim brodovima! zasto? pa to je zaboga core business!
bilo je i ranije boljih i lošijih godina, više i manje prihoda. ja vjerujem i tu sam
onaj komu ne valja ne vidi ništa dobro niti u u starim niti u novim brodovima. (nije jasno zasto onda tolko troši vremena na ovoj temi? možda se nada da će kupit po 300. Pa na tolko smo nekidan testirali oplatu i izdržala je. i od tada je ipak znatno bolje raspoloženje. ne ide naglo ali ide)
[thumbsup]
ma nek piše čovjek, zašto nebi pisao, nebi bilo OK da je sve pozitiva,
nebi mogao kupit po 308 pred mjesec, dva, a ako bude ovako bit će još prilike jeftinije uć