Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Atpl na 1000kn,eh to su bila zlatna vremena. Dolazim kod brokera, pitam gdje bi bilo dobro uložiti. A on kao iz topa atpl 😀
Može li mi netko objasniti,uvijek sam željan znanja,kakav će utijecaj imati privatizacija cros budući da je najveći dioničar atpl sa 10.63%, i hoće li to imati utjecaja na cijenu atpl.
Po mom sudu eventualna privatizacija CROS bi donijela ATPL casha koliko trenutno cijela vrijedi na burzi i naravno da će uvjetovati nagli rast dionica ATPL. Fondovi još strpljivo čekaju, polagano meze… al kad krenu meziti onda ni 900kn neće biti daleko. Koliko god loša bila situacija sa vozarinama trenutno trendovi se mijenjaju, po mom sudu već do kraja ove godine. [thumbsup]
[/quote]
cros je suvlasnik atpl a ne obrnuto.
cros je suvlasnik atpl a ne obrnuto.
Hvala Vam, Cone, na ovom postu. I meni se čini da je to tako kao što ste napisali. Al’, malo koga je to ovdje briga dok se neveliko mašta o četverocifrenim iznosima. [tongue]
@Jesus, pa zar mašta nije klica bogatstva. Svi bogati ljudi su ujedno i veliki vizionari, tj maštari il kako god da ih nazovete. Ukratko mašta pokreće svijet, mašta stvara pozitivne namjere, a pozitivne namjere pojačane pozitivnim emocijama vezanim za tu namjeru radi čuda.
@Kormilar
Slažem se. Mašta radi svašta. [smiley] Međutim, postoje i realistične granice trenutačnih mogućnosti.
Da se vratimo na činjenice, kolega Cone je stavio stvari na svoje mjesto: Atlantska plovidba nije suvlasnik Croatia osiguranja da bi profitirala od eventualne kupoprodaje iste. Novopridošli kolega Asparagus tvrdi suprotno. Pretpostavljam da kani nastaviti "crtati" graf onako kako mu (im) odgovara…
Da se vratimo na činjenice, kolega Cone je stavio stvari na svoje mjesto: Atlantska plovidba nije suvlasnik Croatia osiguranja da bi profitirala od eventualne kupoprodaje iste. Novopridošli kolega Asparagus tvrdi suprotno. Pretpostavljam da kani nastaviti "crtati" graf onako kako mu (im) odgovara…
Držim da bi geneijalan potez Upravi bio kupiti tih 10% vlastitih dionica od CROS prije privatizacije i dio od države po ovoj cijeni, a zatim ih prodati (do 20%) nekom strateškom partneru za dobru lovu u doba konjukture, još kad bi taj partner bio neki jaki rudar (iz Australije ili Brazila) čista petica. Naravo da bi i mali dioničari na taj način omastili brk. [thumbsup]
Držim da bi geneijalan potez Upravi bio kupiti tih 10% vlastitih dionica od CROS prije privatizacije i dio od države po ovoj cijeni, a zatim ih prodati (do 20%) nekom strateškom partneru za dobru lovu u doba konjukture, još kad bi taj partner bio neki jaki rudar (iz Australije ili Brazila) čista petica. Naravo da bi i mali dioničari na taj način omastili brk. [thumbsup]
Kolega gardist a da taj problemčić riješimo sa sultanom idući tjedan???
i ? to je trebalo značiti da je dionica podcijenjena ? da je loša za ulaganje? da je …… gukni golube ?
[wink]
To bi trebalo značiti da odgovram nekome tko je pitao pred dan-dva kakav utjecaj ima cijena nafte na kretanje bdi-a.Pa nek si prostudira.
porast cijene nafte utječe na cijenu vozarina …… ili idemo obrnutim redoslijedom… koliko cijena nafte utječe na trošak broda, te staviti u korelaciju sa cijenom vozarina na tržištu, pa ti sad vidi buduću profitabilnost brodara …
nego, već sam pitao, da li se može saznati koje ugovore ima atpl, po kojim cijenama su im ugovoreni poslovi, do kada im traju ugovori itd …
ima tko ?