Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 7.595 | 155 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Zašto su prodali? Što ih je uopće motiviralo na prodaju broda? Nije valjda da se dobrovoljno odriču visokih zarada koje bi mogli ostvariti sklapanjem nekog novog ugovora uz trenutačne vozarine!!? [shocked]
[/quote]
koje visoke zarade ? na ovim razinama vozarina ?
pa, prodaju brodove jer nemaju popunjene kapacitete na način da su profitabilni. što je tu nejasno?
@dantepu
Prodaju brodove jer nisu profitabilni na trenutačnim i za ovu godinu progonoziranim BDI-razinama?!
Dante, većina na temi ti neće dati za pravo. (Dokaz: Jedinica za tvoj post!)
Kladim se da će ATPL u ovom kvartalu ostvariti dobit. To što dobit ili velika većina dobiti neće biti od vozarina nego jednokratna, od prodaje broda, to ti nije bitno. [smiley]
Usput, jel ima možda neki brod za prodaju u 2. kvartalu?
[/quote]
[rolleyes]
a jedinica je vjerodostojan argument, ajmeeee
ti sam sebe demantiraš, … znači, ostvaruju dobit od izvanrednih prihoda, a ne od osnovne djelatnosti jer su vozarine niske, još si i link stavio …. što reći ….
a jedinica je vjerodostojan argument, ajmeeee
Točno. To je vjerodostojan argument.
Što je tu čudno? Većina je uvijek u pravu, zar ne?
Dakle, ako od većine dobiješ jedinicu, ili čak više njih (!), to jednostavno znači da tvoju argumentaciju forumaši nisu dobro prihvatili, da postupaju suprotno tvojim stavovima.
Sigurno i sam vidiš da svi pišu kako će ubrzo sve biti, ma znaš ono, "wow", posebno kad BDI skoči s 800 na 1500, ipak je to udvostručenje, zar ne? Eh, tada prognoziraju visoku i postojanu dobit tijekom cijele godine te cijenu dionice ATPL između 1.000 i 2.000 kn, a ti ćeš se, Dante, kažu oni zadovoljno trljajući ruke, tek tada probuditi i kupovati od njih…
Misliš, kao, usporava pa je to neka važna razlika?
Sve dok BDI nije na oko 2.000, ne treba gajiti neka velika očekivanja.
[/quote]
Koje je ovo isprazno piskaranje pa to je u domeni kao INA nikad neće biti na 6000 kn dok ne otkrije bušotinu od 20 milijardi $.
Znam ja da boli kad se ne pogodi dno, ali još Vam nije kasno……
Kladim se da će ATPL u ovom kvartalu ostvariti dobit. To što dobit ili velika većina dobiti neće biti od vozarina nego jednokratna, od prodaje broda, to ti nije bitno. [smiley]
Usput, jel ima možda neki brod za prodaju u 2. kvartalu?
Nije ti ovo Vupik kojemu država jednokratno odbije 300 M kn potraživanje pa se dioničari hvale kako su kupili dionicu po P/E 4. [smiley]
Kod brodara je priča malo zamršenija. Brodovi se amortiziraju po stopi 10% što znači da je nakon 10 g njihova knjigovodstvena vrijednost nula. Za vrijeme dok se amortiziraju oni značajno opterečuju rashodovnu stranu u RDG, odnosno smanjuju profit. Ako se nakon 10 g takav brod proda, temeljem toga će se ostvariti prihod jer je njegova tržišna vrijednost veća od knjigovodstvene.
Kada bi se brodovi amortizirali kroz 20 ili 30 g prodajom bi se ostvario manji prihod, ali bi i trošak amortizacije za vrijeme korištenja bio manji.
Prema tome ako pratimo brod kroz jedno duže razdoblje njegova prodaja u jednom trenutku donosi značajnu dobit, ali to je samo kompenzacija za trošak ubrzane amortizacije iz prethodnih godina.
@ vorda
Zbilja Vam je bezpotrebno objašnavati ekipi kao PersJesus – njima neće valjat dok dionica ne dođe do 250 a nakon toga bi bila najbolja na svijetu [lol].
Samo bojim se da će im taj nalog na 250 dobit dugu bradu i korijenje…
ovo je tek krenulo i mislim da nije kasno
na brodarima će biti "ČVRST" trend prema gore kao što je bio prema dolje
kontinuirano linearno
[wink]
Kladim se da će ATPL u ovom kvartalu ostvariti dobit. To što dobit ili velika većina dobiti neće biti od vozarina nego jednokratna, od prodaje broda, to ti nije bitno. [smiley]
Usput, jel ima možda neki brod za prodaju u 2. kvartalu?
Nije ti ovo Vupik kojemu država jednokratno odbije 300 M kn potraživanje pa se dioničari hvale kako su kupili dionicu po P/E 4. [smiley]
Kod brodara je priča malo zamršenija. Brodovi se amortiziraju po stopi 10% što znači da je nakon 10 g njihova knjigovodstvena vrijednost nula. Za vrijeme dok se amortiziraju oni značajno opterečuju rashodovnu stranu u RDG, odnosno smanjuju profit. Ako se nakon 10 g takav brod proda, temeljem toga će se ostvariti prihod jer je njegova tržišna vrijednost veća od knjigovodstvene.
Kada bi se brodovi amortizirali kroz 20 ili 30 g prodajom bi se ostvario manji prihod, ali bi i trošak amortizacije za vrijeme korištenja bio manji.
Prema tome ako pratimo brod kroz jedno duže razdoblje njegova prodaja u jednom trenutku donosi značajnu dobit, ali to je samo kompenzacija za trošak ubrzane amortizacije iz prethodnih godina.
[/quote]
Istina samo brodovi prvo trebaju zarađivati a svaki brod u današnje vrijeme plovi s 40- 50 posto gubitka,dali ste gledali u nedelju reportažu More smanjuju se plaće moreplovcima jer i oni moraju sudjelovati u niskom BDI-u jer svaki brod trenutno vozi s 40-50 % gubitka .
Kod brodara je priča malo zamršenija. Brodovi se amortiziraju po stopi 10% što znači da je nakon 10 g njihova knjigovodstvena vrijednost nula. Za vrijeme dok se amortiziraju oni značajno opterečuju rashodovnu stranu u RDG, odnosno smanjuju profit. Ako se nakon 10 g takav brod proda, temeljem toga će se ostvariti prihod jer je njegova tržišna vrijednost veća od knjigovodstvene.
Kada bi se brodovi amortizirali kroz 20 ili 30 g prodajom bi se ostvario manji prihod, ali bi i trošak amortizacije za vrijeme korištenja bio manji.
Prema tome ako pratimo brod kroz jedno duže razdoblje njegova prodaja u jednom trenutku donosi značajnu dobit, ali to je samo kompenzacija za trošak ubrzane amortizacije iz prethodnih godina.
Suštinski stoji, samo mali ispravak: Atlantska amortizira brodove po 5%.
Uskoro ispod 300 kn.
[lol] [lol] [lol]
Evo što vodeća ekipa iz Diana Shippinga kaže o prognozama s jedne strane i nerealističnim reakcijama, očekivanjima, na tržištu kapitala s druge strane:
Diana executive president Ioannis Zafirakis said that dry bulk assets values would continue to drop along with charter rates. “We have not reached the bottom yet,” he said.
These views contrast sharply with predictions of an imminent dry bulk market recovery from some analysts.
“The popular belief in the investment community appears to be that things will improve from here onwards, and that higher earnings and ship values are on the way,” Mr Margaronis said. “This is a very rosy scenario indeed which unfortunately lacks credibility in any respect.”
————————————————————–
http://www.lloydslist.com/ll/sector/dry-cargo/article392497.ece