Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
BDI danas opet gore
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5859 (UP 6)
BPI Average of the T/C routes $6892 (UP 49)
BSI Average of the T/C routes $8466 (UP 225)
BHSI Average of the T/C routes $6922 (UP 129)
svaka čast, ja sam fulo +11
biti će te zadovoljni i sa što manjim minusom …
pa, brodarstvo nije naučna fantastika, zna se kada će cijene rasti … zar onima koji kupuju dionice brodara to nije jasno ?
Ovo jest jeftino, međutim nema jače kupnje jer investitori nisu sigurni u trend, a globalne prike su takve kakve jesu. Ja recimo nemam pojma kad će cijena rasti pa te molim ako ti znaš da to podjeliš sa nama. [tongue]
[/quote]
pa, vrlo jednostavno, ako si svjestan da se oko 90 % svjetske trgovine odvija pomorskim putem, tada znaš odnos ponude i potraženje, k tome zbroji dolazak novogradnji u 2012 godini i …. eto ti matematike … to moja mala uči u osnovnoj …
gle, bez uvrede, žao mi je svih koji su navučeni u ovoj dionici. smatram da je firma ok, barem po meni dostupnim podacima, ali tržište određuje sve, bez obzira na to da li se meni netko sviđa.
nažalost, mnogi ovdje upadaju u mentalitet nogometnih tribina, pa kada kupe dionicu, onda vjerno, kao navijači, navijaju za nju. ako je ekipa k tome i dobra, ne gleda se da li imaju šanse za uspjeh … jer je ekipa draga, dobra i fina … pa onda navijamo za nju….
današnja trgovina sa brojem novogradnji i postojećih brodova, uz mogućnost izradnje jeftinig brodova u kini koje atpl ima u svojoj floti, cijene vozarina više neće biti kao nekada, a to ne ostavlja prostor za zaradu i profit. brodari će jako teško živjeti i biti sretni ako uopće prežive. neizvjesnost financijske nesigurnosti guši trgovinu pa sukladno tome brodarstvo nema dobru perspektivu.
cijena atpla se može natjeravati ako se želi, ali to nikako neće biti rezultat vrijedosti kompanije, već čista igra i špekulacija. previše smo plitki, pa bi par nas ovdje mogli izazvati ili paniku ili euforiju kad bi se dogovorili što ćemo…. jelte .., ali, t je neka druga priča … 🙂
Ovo jest jeftino, međutim nema jače kupnje jer investitori nisu sigurni u trend, a globalne prike su takve kakve jesu. Ja recimo nemam pojma kad će cijena rasti pa te molim ako ti znaš da to podjeliš sa nama. [tongue]
[/quote]
pa, vrlo jednostavno, ako si svjestan da se oko 90 % svjetske trgovine odvija pomorskim putem, tada znaš odnos ponude i potraženje, k tome zbroji dolazak novogradnji u 2012 godini i …. eto ti matematike … to moja mala uči u osnovnoj …
[/quote]
E kad bi bilo tako jednostavno kako većina misli,problem je šta cijeli svijet stagnira,a ne toliko novogradnje,u 2011g., u knjigi naruđba za panamaxe bilo je 144 broda,isporučeno ih je "samo" 107,a u rezalište je otišlo 66 broda,handymaxa je 4broda manje u floti jer ih je više završilo u rezalištima nego isporučeno
Tako da u 2011. nije bilo nekog povečanja flote a vozarine su drastično pale,tako da svakom laiku može biti jasno da svijetsko gospodarstvo usporava
Dobar članak na tu temu
There have been no mass increases or extreme changes in cargo fleets this past month, or at all since 2008, which means, the BDI’s decline has NOTHING to do with the number of ships in operation, and everything to do with decline in global demand.
http://www.alt-market.com/articles/540-baltic-dry-index-signals-renewed-market-collapse
@dantepu
To znaš po sebi. A kad prodaju onda navijaju za pad? Ti je to poznato? Ili to upravo radiš? [lol]
Ljudi ima sve više, sve više jedu, sve više grade, zidaju, rade….. bilo šta, treba više sirovina i trebat će još više brodova nego što ima. A što je najbitnije ima i jaaaako puno novaca. Pa čak i na našoj maloj bari u odnosu na niske cijene dionica.
Play of the week. Sa tri komada dionica dignuta 10 kuna, skoro tri posto. Tako treba, sada treba netko jači za počistiti ask do 370. Ajmo dečki, da ova žrtva nije bila uzalud. Lojtra, Jesus, dante, Reisman go, go…..
Evo opalio sam ja do 346,29…. [tongue]
A još ću samo se spuštajte…
[kiss]