@Al Pachino, to može biti odlična vijest samo za nekog tko ne voli ovu firmu. Mislim da je to loša vijest, nekažem odluka, za sve zaposlenike i dioničare Atlanske. Što se tiče dionice AP ili dionica na ZSE nabrojite mi jednu čija je cijena jednaka trenutnoj vrijednosti firme. Npr. kako bi vi dali opis AP kad bi u jednoj ruci držali FI a u drugoj graf kretanja njene cijene a pred vama na ekranu imali projekciju globalnog stanja brodarskog sektora, količinu brodova, potražnja za teretom, stanje svjetskog gospodarstva i sl. Vama je najvažnije da Atlanska tj njena dionica grabi gore laganim i sigurnim koracima?! Možda se ne sijećate ali ona u principu kad raste vrlo slabo raste ali zato kad pada ledi se krv u žilama. Na kraju ne brinite za moj keš i moje prijateljice imam dovoljno i jednog i drugog.
http://www.2shared.com/photo/uLd1ek0G/ATPL.html
za sikirikija i miran san
Mokošica prodana za 3 miljuna dolara, dobar pušing obzirom da je svojedobno plaćena cca. 4,5-5 milja eura Kraljevici, no tu su školu valjda apsolvirala i na vrijeme odustali od političke gradnje u RH. Btw, prvi brod iz Koreje stiže 10. travnja (koji lijepi datum), a odma zatim "kinez". Već krajem travnja firma bi morala biti puno vrijednja nego danas.
Mokošica prodana za 3 miljuna dolara, dobar pušing obzirom da je svojedobno plaćena cca. 4,5-5 milja eura Kraljevici, no tu su školu valjda apsolvirala i na vrijeme odustali od političke gradnje u RH. Btw, prvi brod iz Koreje stiže 10. travnja (koji lijepi datum), a odma zatim "kinez". Već krajem travnja firma bi morala biti puno vrijednja nego danas.
Mokošica je izgrađena 2006. Valjda je do danas štogod i zarađivala. Bilo bi lijep od tebe da nam daš i taj podatak pa ćemo sami zaključiti je li to dobar pušing ili dobar pushing.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Nize-place-za-1.000-hrvatskih-pomoraca
BCI Average of the T/C routes $5962 (DOWN 17)
BPI Average of the T/C routes $6862 (UP 76)
BSI Average of the T/C routes $8032 (UP 246)
BHSI Average of the T/C routes $6707 (UP 77)
Već krajem travnja firma bi morala biti puno vrijednja nego danas.
..zbog čega vrijednija? Ako želiš reći da će aktivna flota biti veća i mlađa, to da.. ali cijela firma puno vrijednija ne.
A novogradnje se već nalaze u bilanci, u pripremi. Dakle, neće se sada stvoriti odjednom, pa da je firma vrijednija. ??
sutra možda već bdi na 800
sutra možda već bdi na 800
I? Sto ce to promijeniti? Treba biti na 2.000 ili vise da se nesto zaradjuje.