Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
ovo se jedno grlo nakupovalo i cijena je dignuta.
nego, onako, usput…:
kakvo šminkanje fi prije 25% pdv. svi super posluju da kasnije ne plate tih 2%…
Evo i moj mali osvrt…Činjenica da je vrijednost dionice stvarno niska..Ali kao i uvik koliko je ja pratim dolazi do ovakvih dana di ona jednostavno explodira, e sad a zašto…Za brodare u sljedeće 2-3 godine nema kruha, mi koji smo unutra imamo gubitke te se nadamo saniranju istih za par godina…Tko kupuje…mislim da se izlazi iz INE i HT-a i po inerciji kupuje ATPL jer svuda pričaju da je podcijenjena…
Interesantno da se na strani prodaje bili veliki nalozi, 200, 250, 180 itd…Sve je to pokupljeno sa malim količinama …kao da veliki izlaze a mali kupuju…
Sićam se kad je bila na 725, prošao mi manji nalog a veće sam podiza jer je bila navala…a vidi di smo sada, bar da me tada poklopilo…
Ja ušao danas. Vi samo gledajte onaj nalog na asku od 100 i 200 komada, plakat ćete za ovom šansom. Ovo kad eksplodira za tjedan dana smo na 700 kn. Nadam se da će to biti ovaj tjedan.
LP [thumbsup]
BDI danas kreće u pobjedničku seriju…. [cool]
nema kruha u atpl:
prodao ja sve i idem u dlkv
[bye]
nema kruha u atpl:
prodao ja sve i idem u dlkv
[bye]
Zašto si prodao? Atlantska nema kontejnere.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5921 (UP 222)
BPI Average of the T/C routes $6683 (DOWN 22)
BSI Average of the T/C routes $7090 (UP 170)
BHSI Average of the T/C routes $6042 (UP 62)
isto kao i petak 1,7% up 730
Zašto nema novo BDI na stranici gdje ja gledam? Ovo je prvi puta… [sad]
http://www.dryships.com/pages/report.asp
http://www.manager-magazin.de/magazin/artikel/0,2828,777659,00.html
ako su njem.brodari u banani….nije niti atpl daleko.cijeli svijet vozi po lidl tarifi-dajem đabe samo da vozim.
ova dionica nema rasta dok je fokus na građavinarima.tako da niti jedan pametan fond nece uci u atpl zato što vidi kako stoje brodari u svijetu…malo posla puno brodova a krediti dolaze na naplatu….
ako nije išla dnas preko 350…padat ce ispod 300,ekipa izlazi i ulazi u gradavinare gdje je dnevna zarada 10%.