Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
718
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5699 (UP 320)
BPI Average of the T/C routes $6705 (DOWN 96)
BSI Average of the T/C routes $6920 (UP 157)
BHSI Average of the T/C routes $5980 (UP 42)
malo sam vam pojačao bid
hehehhe
ugodan vikend
333,33 333
hoćemo si još početi slati šifrirane poruke preko gledalica??
[lol]
Dray….
isti scenario kao i jučer…
A oni uvik prvi nanjuše bdi… [lol]
A oni uvik prvi nanjuše bdi… [lol]
Drys je prije svega nanjušio naftu koju će crpiti u Norveškoj, a ne BDI.
Naravno….
ali isto tako raste i cili market…
Danas konačno promet iznad miljun kuna, nekad je ta količina (skoro 3000 dionica) vrijedila 10 miljunčića. Ipak, firma je u periodu od 1.1.2003. do 31.12.2011. imala 8 godina u plusu i jednu u minusu, stoga i određena razina komocije u Upravi glede poslovanja. Keš imaju, zgradu će ionako financirati kupci,a zatrebali li prodati će još koji stari brod ili hotel.
Bit će interesantno pratiti kretanje ove užasno podcijenjene dionice, jer pred brodarima su dvije teške godine. Što hoću reći? Dionica je u godini kad je firma zabilježila najveću dobit od osnivanja najžešće roknula (2008), možda u godini kad će zabilježiti najveći gubitak (po meni svaki gubitak ispod 15 milja dolara u 2012 je odličan rezultat) dionica zabilježi veći rast. Sve je moguće, jer osobno držim da dionica ima fer vrijednost iznad 1000 kuna, no ne isključujem mogućnost da rokne i na 200, budući na ZSE kronično nedostaje likvidnosti, a i nova vlast nije baš sklona tržištu kapitala.
No ovako,
po mojim metodama izračuna prosjeka zadnjih 6 godina novčanih tokova i samofinanciranja firma sa cashom na računu vrijedi točno 1091 miljun kuna.
Ispada da je cijena po dionici dakle 781 kn.
BDI kojeg svi volite raste a i nalazi se na blizu najnižim cijenama, dakle on je volatilan i ne treba ga jako uzimati ozbiljno u kratkom razdoblju.
Kina radi a ako USA nezaposlenost padne na ispod 8% onda imamo mogučnost dobrih i sve većih shipmenta na potezu KINA – USA – EU.
Cijena goriva raste, ali vjerujem da se ta cijena prenosi na kupca.
Moguće je da u slijedeće 3-4 godine građevina u svijetu ili bar Zapadnom dijelu svijeta opet starta a i prijevoz tereta bi trebao pratiti taj rast potrebe za sirovinama.
EU kriza mislim da pomalo(ping pogn style loptica) stišava i bouncevi su sve rijeđi.
Dakle, rast na više cijene je moguć ali nije siguran. Omjer: 65:35 da će rasti na 5 godina.
Naše građevinare još nebi kupovao, ali ATPL je ok buy(imamo komparativnu prednost moreplovstva kroz godine).
No ovako,
po mojim metodama izračuna prosjeka zadnjih 6 godina novčanih tokova i samofinanciranja firma sa cashom na računu vrijedi točno 1091 miljun kuna.
Ispada da je cijena po dionici dakle 781 kn.
BDI kojeg svi volite raste a i nalazi se na blizu najnižim cijenama, dakle on je volatilan i ne treba ga jako uzimati ozbiljno u kratkom razdoblju.
Kina radi a ako USA nezaposlenost padne na ispod 8% onda imamo mogučnost dobrih i sve većih shipmenta na potezu KINA – USA – EU.
Cijena goriva raste, ali vjerujem da se ta cijena prenosi na kupca.
Moguće je da u slijedeće 3-4 godine građevina u svijetu ili bar Zapadnom dijelu svijeta opet starta a i prijevoz tereta bi trebao pratiti taj rast potrebe za sirovinama.
EU kriza mislim da pomalo(ping pogn style loptica) stišava i bouncevi su sve rijeđi.
Dakle, rast na više cijene je moguć ali nije siguran. Omjer: 65:35 da će rasti na 5 godina.
Naše građevinare još nebi kupovao, ali ATPL je ok buy(imamo komparativnu prednost moreplovstva kroz godine).
Kolegice dosta ste pedantni u izračunu, svaka pohvala, mislim da te podatke ne bi trebali iznositi javno jer dionica, u principu, ide u suprotnom smjeru od očekivanog smjera kojem se nadaju ulagači. Što je to očekivanje veće dionica ide u suprotno min 3x više. Ovdje je došlo do paradoksa jer se bezobraznim uništavanjem cijene nije postigao željeni efekt masovnog bijega malih dioničara. Od dežurnih plašljivaca i drukera apokalipse već mi je muka, ali kao i u UFC-u ni ovdje nema milosti. Naime povećao se broj malih dioničara, možda ne u postotku već količinski. Moja je želja da ova firma ostane dugoročno stabilna, što sigurno hoće uz sve moguće krize, a tu perspektivu joj osigurava ovakav način upravljanja. Sretno svima.
BDI kojeg svi volite raste a i nalazi se na blizu najnižim cijenama, dakle on je volatilan i ne treba ga jako uzimati ozbiljno u kratkom razdoblju.
Tako je. Treba ga uzimati ozbiljno u dugom razdoblju.
Pogotovo zato što dolazi još novih brodova na tržište koji će rušiti cijene.
@ Pers – a potražnje?
Svijesni smo svih mogućih pozitivno negativnih makro implikacija?
Dakle reklo bi se da je preijvoz tereta ovisan jako o ciklusima i da brodari nemaju preveliku perspektivu rasta u fazama stagnacije naglog rasta cijena?
Recimo 2003 – loša godina, 2004 – odlična godina.
Ipak po tome, korelacija sa BDI-om je snažna.
Da li Kina targetira i ovu industriju?
Ajde netko iz struke neka proba:)
Kolegice?:) hahahah:)
Ajde nadam se dobronamjerni kompliment mada sam momčić od 95 kg:)
[/quote]
Sorry, kad ste starčić eto i to se dogodi, gledao sam Avatar pa tek sad vidim da smo i preko pm nešto komunicirali, samo naprijed kolega, moja je želja da još jednom vidim Atlansku tamo di pripada i da je svi gledaju sa poštovanjem i respektom. Nažalost danas se na umjetni način nešto što vrijedi nastoji poniziti a ono što uistinu ne valja, to se na isti umjetni način diže u visine i na taj način se apsolutno stječe krivi dojam o ispravnosti i kvaliteti nečijih postupaka. Srećom ovdje je ipak prevladala mudrost malih dioničara kojih je sa svih strana, pa mogu reći i svijeta i koji unatoč nevjerojatnom padu još uvijek vjeruju i čvrsto drže ovu dionicu. Ova firma je specifična i u svjetskim razmjerima jer je filozofija poslovanja kontra današnjih "modernih, špekulativnih i visokosofisticiranih modela koji nemaju dušu" i osjećaja poštovanja prema svom čovjeku/zaposleniku. Izuzetno mi je drago da na ovom primjeru možemo vidjeti jedan mali antiglobalistički koncept koji je još uvijek živ i to vrlo živ i dokaz da je globalizacija uzrok sveg zla i duboke krize koja se događa, dakle kompletni promašaj.