Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
dobit je fiktivna i na temelju prodaje brodova je i smanjenja flote po mom sudu
iskreno bojim se da neće ni ova godina biti uspješna na temelj vozarina
1q se primiće skoro kraju a, vozarine su strašno niske , za razliku od 2009 kad je barel nafte bio 30-40$ a sad preko 100$ bojim se da gutaju rezerve inaće po mom sudu ove dobre kompanije i uprave
vrag će ga znat kad će i kako ovo završiti
"Dobit Atlantske pala 33% na 14,2 mil. kuna"
I sad gle apsurda.Pazi DOBIT je pala.Ali Dobit.ATPL posluje pozitivno unatoč šta je kažnjena tzv nepovjerenjem i rušanjem dionice 60 %.Dok pojedine dionice rastu uz "SMANJENJE GUBITKA",mi padamo uz rast- oli ti čiste zarade- od 14,2 mil.kuna.Ne znam za vas ,ali ja vjerujem u ovu dionicu,koja mi je puno puta donesla lijepu lovu,a i opet će SRETNO.
trebamo to ovako gledati:ako ne raste globalna trgovina ne raste i transport brodovima.
uzmi molim te u obzir da su i ostale dionice pale uzmi jednu ingru i ostale su dionice izgubile na dobiti uzmi jedan ht….
moja je prognoza da je pitanje dana kada ce se zaratiti između irana i israela i ostatka svijeta tada:
BRODOVI NECE MOCI PLOVITI PERZ.ZALJEVOM I PUTOVI CE BITI PUNO DUZI I TAKO CE PORAST POTRAZNJA ZA BRODOVIM [sealed]
"Dobit Atlantske pala 33% na 14,2 mil. kuna"
I sad gle apsurda.Pazi DOBIT je pala.Ali Dobit.ATPL posluje pozitivno unatoč šta je kažnjena tzv nepovjerenjem i rušanjem dionice 60 %.Dok pojedine dionice rastu uz "SMANJENJE GUBITKA",mi padamo uz rast- oli ti čiste zarade- od 14,2 mil.kuna.Ne znam za vas ,ali ja vjerujem u ovu dionicu,koja mi je puno puta donesla lijepu lovu,a i opet će SRETNO.
još nešto: svi koji se pomalo razumiju u atpl znaju da ova dionica može udvostruciti pare koje u nju uloziš,sada pametni igraci u tišini kupuju ovu dionicu dok je ispod 350 bez velike buke [wink]a kad krene vlak ti isti igraci sjedit ce u prvom razredu.
dionica atpl je zaista najpodcijenjenija dionica na zse od likvidnijih,već je u cijenu uračunato povećanje flote u najnepovoljnijim vremenima za brodare,pitanje je samo jedno?dokle će trajati to nepovoljno razdoblje,jer ako bude trajalo godinama,kako se sad čini,cijerna dionice neće rasti,može samo lagano padati,zahvaljujući nelikvidnosti,ja sam odredio neku cijenu između 150-200 kuna,i tek bi na tim razinama počeo kupovati,a ako ne dođe ostajem do daljnjega u novčanom fondu,deal banaka rohe i vlade mislim da se krije u većim prinosima na trezorske zapise u iduće 2-3 godine,dok se europa ne stabilizira…
dobit je fiktivna i na temelju prodaje brodova je i smanjenja flote po mom sudu
iskreno bojim se da neće ni ova godina biti uspješna na temelj vozarina
1q se primiće skoro kraju a, vozarine su strašno niske , za razliku od 2009 kad je barel nafte bio 30-40$ a sad preko 100$ bojim se da gutaju rezerve inaće po mom sudu ove dobre kompanije i uprave
vrag će ga znat kad će i kako ovo završiti
Fiktivna je i visina troška amortizacije, pa što onda? Flota se isto fiktivno smanjila, budući da stiže 7 novih brodova. Čak ako se i ta "rezerva" malo istopila, rezerve su zato tu, da ih se realizira u teškim vremenima. Tko prati, mislim da dobro zna da nas čeka još barem jedna-dvije teške godine. U takvim uvjetima ostvarivati barem i minimalnu dobit je samo plus.
I
dionica atpl je zaista najpodcijenjenija dionica na zse od likvidnijih,već je u cijenu uračunato povećanje flote u najnepovoljnijim vremenima za brodare,pitanje je samo jedno?dokle će trajati to nepovoljno razdoblje,jer ako bude trajalo godinama,kako se sad čini,cijerna dionice neće rasti,može samo lagano padati,zahvaljujući nelikvidnosti,ja sam odredio neku cijenu između 150-200 kuna,i tek bi na tim razinama počeo kupovati,a ako ne dođe ostajem do daljnjega u novčanom fondu,deal banaka rohe i vlade mislim da se krije u većim prinosima na trezorske zapise u iduće 2-3 godine,dok se europa ne stabilizira…
I prije dvije godine se znalo da u 2012 dolazi najveći broj novogradnji i da će to biti najteža godina za brodare…To se znalo i kod cjene od 750 kuna pa je dionica ipak otklizala do 300 kunića…Pitanje je dana kada će početi malo jači dokap je je ovo sada nekakvo dno po meni…. A to da bi na 150….Koliko bi košta Dioki, Dalekovod i itd. Imam ja i Dalekovod da me ne shvati netko krivo…
"Dobit Atlantske pala 33% na 14,2 mil. kuna"
I sad gle apsurda.Pazi DOBIT je pala.Ali Dobit.ATPL posluje pozitivno unatoč šta je kažnjena tzv nepovjerenjem i rušanjem dionice 60 %.Dok pojedine dionice rastu uz "SMANJENJE GUBITKA",mi padamo uz rast- oli ti čiste zarade- od 14,2 mil.kuna.Ne znam za vas ,ali ja vjerujem u ovu dionicu,koja mi je puno puta donesla lijepu lovu,a i opet će SRETNO.
pola prihoda ostvarili su prodajom brodova u godini kada je bdi bio 2-3x veći nego danas. većinu gubitka ostvarili kad je bdi bio najviši (oko 2000). ako su zauzvrat potpisali malo dulje ugovore to bi moglo biti ok.. no ako budu ugovarali po ovim cijenama sljedeće izvješće će biti pravi potop i brutalni gubitak..
što se tiče prodaje mokošice, taj čamac neće bitno utjecati na izvješće..
"Dobit Atlantske pala 33% na 14,2 mil. kuna"
I sad gle apsurda.Pazi DOBIT je pala.Ali Dobit.ATPL posluje pozitivno unatoč šta je kažnjena tzv nepovjerenjem i rušanjem dionice 60 %.Dok pojedine dionice rastu uz "SMANJENJE GUBITKA",mi padamo uz rast- oli ti čiste zarade- od 14,2 mil.kuna.Ne znam za vas ,ali ja vjerujem u ovu dionicu,koja mi je puno puta donesla lijepu lovu,a i opet će SRETNO.
a to su svjetske priče, općenito o krizi,,, kriza, kriza, kriza,, samo se priča o krizi,, jer je kriza pa svima je pada dobit, ne zarađuju milione nego 10-20-50% manje,, al ekipa zarađuje,, banke, telekomunikacije, energetika, svaka ozbiljnija firma zaražuje, al kriza je, mislim, umjetna, kao šta je i općenito novac i ekonomija umjetna,,
Turnaround? Analysts Remain Divided.
The dry bulk shipping industry isn’t getting any better, according to many analysts. RS Platou Economic Research, a unit of Norway’s largest ship broker, told Bloomberg last week that conditions are likely to weaken this year as the supply of ships outstrips demand. The analyst suggests that the fleet would increase 11-12% this year, which was double its original forecast.
———————————————————————————————–
Počinje triježnjenje…
"Dobit Atlantske pala 33% na 14,2 mil. kuna"
I sad gle apsurda.Pazi DOBIT je pala.Ali Dobit.ATPL posluje pozitivno unatoč šta je kažnjena tzv nepovjerenjem i rušanjem dionice 60 %.Dok pojedine dionice rastu uz "SMANJENJE GUBITKA",mi padamo uz rast- oli ti čiste zarade- od 14,2 mil.kuna.Ne znam za vas ,ali ja vjerujem u ovu dionicu,koja mi je puno puta donesla lijepu lovu,a i opet će SRETNO.
još nešto: svi koji se pomalo razumiju u atpl znaju da ova dionica može udvostruciti pare koje u nju uloziš,sada pametni igraci u tišini kupuju ovu dionicu dok je ispod 350 bez velike buke [wink]a kad krene vlak ti isti igraci sjedit ce u prvom razredu.
[/quote]
Ti komentari se pišu još od pada s 1000 kuna ,mislim kao i ostali da će 1. kvartal bit katastrofa a još usto dolaze novi brodovi da stvaraju još veći gubitak .
danas cu prodati 120 komada prijepodne tako da atpl pada prema prema 300
Ajde više što ćekaš – evo ja ti nudim a ti nikako………
[angry]