Vidjet ćete u FI 028 da su se potraživanja u odnosu na prošlu godinu povećala za 1.241 mil kn – znači nije plačeno, a kad će – to samo oni koji su potpisivali ugovore znaju.
Majko mila, koja analiza.
1. To je potraživanje d.d.-a prema povezanim stranama. U konsolidiranom izvještaju iznos je nula.
2. Ali ozbiljno, na bilancu od preko 2 milijarde kuna isticati 1,2 milijuna kuna?!
Jedino što vidim da se novac u blagajni popeo za ccc 31 mil kuna – gle brodovi su predani i prodajna cijena je 32 mil dolara, e sad kako su dogovorili isplatu i kako će to prikazat – nemam pojma.
Jedino što vidim da se novac u blagajni popeo za ccc 31 mil kuna – gle brodovi su predani i prodajna cijena je 32 mil dolara, e sad kako su dogovorili isplatu i kako će to prikazat – nemam pojma.
Jel pričamo o bulkerima ili teškašima? Jer jedan teškaš još nije predan. Gledajući potraživanja, ništa posebno, relativno su mala… Ako je pitanje usmjereno na to gdje je razlika novaca, povećala su se ulaganja u dug. materijalnu imovinu i predujmove za istu, smanjile su se obveze prema bankama itd.
U skladu sa sklopljenim ugovorima o prodaji, prvo je dana 14. travnja 2011.g. kupcu predan m/b Gundulić u kineskoj luci Rizhao, a m/b Getaldić je istom kupcu 4. svibnja 2011.g. u američkoj luci Houston.
Zar to nisu trebali prikazat kao prihod?
Sad da mogu raspoređivat lovu a da nije zabilježena kao prihod, nije li to već muljanje?
Jedino što vidim da se novac u blagajni popeo za ccc 31 mil kuna – gle brodovi su predani i prodajna cijena je 32 mil dolara, e sad kako su dogovorili isplatu i kako će to prikazat – nemam pojma.
Jel pričamo o bulkerima ili teškašima? Jer jedan teškaš još nije predan. Gledajući potraživanja, ništa posebno, relativno su mala… Ako je pitanje usmjereno na to gdje je razlika novaca, povećala su se ulaganja u dug. materijalnu imovinu i predujmove za istu, smanjile su se obveze prema bankama itd.
[/quote]
konsdolidirano izvješće 2011.
kratkotrajna imovina 338 mil kn,od toga 311 mil keša
kratkotrajne obveze 243 mil kn
to je odlično i garantira stabilno poslovanje u 2012.
gubici će biti veći ako se bdi ne oporavi,ali bitno je opstati u ovoj krizi.ATPL dobro stoji iako bi
bilo bolje da ne dolaze novi brodovi.Tko zna možda to bude pun pogodak za koju godinu.
U skladu sa sklopljenim ugovorima o prodaji, prvo je dana 14. travnja 2011.g. kupcu predan m/b Gundulić u kineskoj luci Rizhao, a m/b Getaldić je istom kupcu 4. svibnja 2011.g. u američkoj luci Houston.
Zar to nisu trebali prikazat kao prihod?
Sad da mogu raspoređivat lovu a da nije zabilježena kao prihod, nije li to već muljanje?
Prihod se knjiži u neto iznosu, dakle prodajna cijena umanjena za ostatak vrijednosti brodova. Ako brodovi nisu bili u potpunosti amortizirani (a pretpostavljam da nisu), iznos novca dobiven prodajom će biti veći od zaknjiženog prihoda.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5335 (DOWN 5)
BPI Average of the T/C routes $8034 (DOWN 104)
BSI Average of the T/C routes $6758 (DOWN 58)
BHSI Average of the T/C routes $5636 (UP 42)