Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Postoji li možda negdje tablica sa (okvirnom) starošću svjetskog brodovlja? Nisam uspio naći… u biti jesam hrpetinu toga, ali se teško razabire.
To je jako važan podatak za izračun (re)habilitacije brodara.
Čini se da će brodova biti na rasprodajama i to bi uz pametan pristup bila savršena prilika atlantskoj da uleti…
Sve je pitanje trenutka.
***** brisano *****
Bolje bi bilo da ATPL odgodi naručene brodove ,zalihe se tope na računu, voze s velikim minusom, kinezi su počeli kupovat nove i rabljene brodove a oni i diktiraju u biti cijenu zato……….
pokupovat brodove od bankrotiranih tvrtki – i diktirat BDI
Pokupovati? Kojim novcem će pokupovati?
Osim toga, kupiš brod, a onda sklopiš novi ugovor koji ti već prvi dan donosi gubitak. I što više brodova "pokupuješ", to imaš veći minus na računu. Hm. Kreativno razmišljaš, ali imam osjećaj da i nije neko rješenje.
Nije Vam to nikakvo kreativno razmišljanje – to Vam je kolega monopol, a ova situacija vodi prema tome
Postoji li možda negdje tablica sa (okvirnom) starošću svjetskog brodovlja? Nisam uspio naći… u biti jesam hrpetinu toga, ali se teško razabire.
To je jako važan podatak za izračun (re)habilitacije brodara.
Čini se da će brodova biti na rasprodajama i to bi uz pametan pristup bila savršena prilika atlantskoj da uleti…
Sve je pitanje trenutka.
***** brisano *****
Bolje bi bilo da ATPL odgodi naručene brodove ,zalihe se tope na računu, voze s velikim minusom, kinezi su počeli kupovat nove i rabljene brodove a oni i diktiraju u biti cijenu zato……….
[/quote]
da. dobro bi bilo trećoj strani prepustiti ugovore, makar uz diskont, sačekati neko vrijeme i uletjeti. iako su brodogradilišta puna, puna su i rezališta…
ovo više nema veze ni sa kineskom novom godinom, sa indijom ni sličnostima…
Samo me čudi da novinari nisu na sva zvona počeli pisat da je dobit Uljanik plovidbe pala 10 puta u odnosu na prošlu godinu.
Vjerovatno su na gablecu ili im nije rečeno da moraju to oglasit na sva zvona- al bit će.
Postoji li možda negdje tablica sa (okvirnom) starošću svjetskog brodovlja? Nisam uspio naći… u biti jesam hrpetinu toga, ali se teško razabire.
To je jako važan podatak za izračun (re)habilitacije brodara.
Čini se da će brodova biti na rasprodajama i to bi uz pametan pristup bila savršena prilika atlantskoj da uleti…
Sve je pitanje trenutka.
***** brisano *****
Bolje bi bilo da ATPL odgodi naručene brodove ,zalihe se tope na računu, voze s velikim minusom, kinezi su počeli kupovat nove i rabljene brodove a oni i diktiraju u biti cijenu zato……….
[/quote]
ATPL je za naručene brodove platila 30-ak% kod potpisa ugovor, odustajanje bi ih koštalo cca. 75 milja dolara, too much. Radije u eksploataciji narednih 18 mjeseci od preuzimanja izgubiti 10-15 milja i čekati konjukturu tamo 2014. Stvar je prilično jednostavna, brodari bez keša će bankrotirati, a oni što prežive (pa i prodajom djela supstance) će biti jači nego ikad. [thumbsup]
ATPL je za naručene brodove platila 30-ak% kod potpisa ugovor, odustajanje bi ih koštalo cca. 75 milja dolara, too much. Radije u eksploataciji narednih 18 mjeseci od preuzimanja izgubiti 10-15 milja i čekati konjukturu tamo 2014. Stvar je prilično jednostavna, brodari bez keša će bankrotirati, a oni što prežive (pa i prodajom djela supstance) će biti jači nego ikad. [thumbsup]
s time se slažu svi, prešutno ili na glas i to je ok. krize su periodi gdje se lovi u mutnom. treba znalački vodu na svoj mlin usmjeriti u ovo doba.
malo me zaobišla ova logika da će biti jači nego ikad.. što to znači jači? ajde manje brodara će imati više brodova, recimo… ali da će vozarine biti kakve su bile?
BDI 729 (+2%)
Capesize 5.308 dollar (+ 1,5%)
Panamax 8.057 dollar (+ 4,2%)
Handysize 5.513 dollar (+ 0,4%)
Supramax: 6.811 dollar (+ 1,0%)