Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
jel to bdi 715
Ovom prilikom se vidi koliko je uprava napravila pravi potez izmjenom narudžbe te se orijentirala prema Panamax brodovima.
Živio naš kapetan Kulaš i ostala uprava 🙂
Poštovani kolega jeste li uspili izića na ATH…
@Driver, zato što ima samo dvije mogućnosti, pad i rast. Ali poanta je što nitko još ne kuži zašto dionica raste ili još bolje zašto će narast, bogme i to dobro. He He He. Moja preporuka je dakle čekati, jer buy signal će biti tek kad dođe na 1000. Ajde znalci zašto će dionica narast i to značajno???
Nevjerovatno koliko su se naši novinari raspisali o krizi brodarskog sektora, zanimljivo baš sad pred objavu rezultata.
Ha,ha čisti buy signal.
Vlasnik ima hrpu dionica atlp i misli kupit još :).
Post nije nagovor na kupnju
Brodarsku industriju mori prezasićenost novim plovilima
http://www.poslovni.hr/vijesti/brodarsku-industriju-mori-prezasicenost-novim-plovilima-196795.aspx
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5227 (DOWN 14)
BPI Average of the T/C routes $7732 (UP 581)
BSI Average of the T/C routes $6746 (UP 163)
BHSI Average of the T/C routes $5489 (DOWN 22)
Ako sad ATPL ugovara plovidbu onda svakim danom gubi 50%, jer da bi bilo isplativo cijena BPI bi morala bit oko 15000$
Grčki brodovlasnik prodao ex.Konavle od ATPL u staro željezo za 6.8 miljuna dolara. Nije loše [tongue]
misliš da će biti pozitivno fi? pa dovoljna ti je slika vozarina u protekla tri mjeseca
bojim se da će ovo biti najteža godina za brodare
tko preživi pričat će se
jedinoako ne poslužđe kao noine arke u slučaju smaka svita
Postoji li možda negdje tablica sa (okvirnom) starošću svjetskog brodovlja? Nisam uspio naći… u biti jesam hrpetinu toga, ali se teško razabire.
To je jako važan podatak za izračun (re)habilitacije brodara.
Čini se da će brodova biti na rasprodajama i to bi uz pametan pristup bila savršena prilika atlantskoj da uleti…
Sve je pitanje trenutka.
***** brisano *****
Postoji li možda negdje tablica sa (okvirnom) starošću svjetskog brodovlja? Nisam uspio naći… u biti jesam hrpetinu toga, ali se teško razabire.
To je jako važan podatak za izračun (re)habilitacije brodara.
Čini se da će brodova biti na rasprodajama i to bi uz pametan pristup bila savršena prilika atlantskoj da uleti…
Sve je pitanje trenutka.
***** brisano *****
Pa to će u biti i napravit stabilnije brodarske firme – pokupovat brodove od bankrotiranih tvrtki – i diktirat BDI