ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 20:28
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5214 (DOWN 37)
BPI Average of the T/C routes $5778 (UP 269)
BSI Average of the T/C routes $6277 (DOWN 76)
BHSI Average of the T/C routes $5590 (DOWN 92)

Ima li netko objasnjenje za ovoliki pad BDI-a. Tesko mi je vjerovati da je oversupply brodova kriv za ovoliki pad.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan


omjer kupnje i prodaje 1.6 to odavno nisam vidio.Zna li tko što se dogadja?

Našao si mjesto za pitat. [lol]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Ima li netko objasnjenje za ovoliki pad BDI-a. Tesko mi je vjerovati da je oversupply brodova kriv za ovoliki pad.

fat finger!


Ima li netko objasnjenje za ovoliki pad BDI-a. Tesko mi je vjerovati da je oversupply brodova kriv za ovoliki pad.

Strah od usporavanja kineskog gospodarstva + pad američkog BDP-a+europska kriza.
Na kraju ništa od toga svega jer sam mišljenja da je sve to jedna lijepo odigrana igra da bogati postanu još bogatiji. Ovo s zlatom i druk da je to najsigurnija investicija bit će prevara stoljeća.



Ima li netko objasnjenje za ovoliki pad BDI-a. Tesko mi je vjerovati da je oversupply brodova kriv za ovoliki pad.

fat finger!
[/quote]
Hmm jel to otprilike znaci da se big brother zahebao ili?

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima


Peyo, a u moru riba. Zašto je onda šampjer 200 kuna kilogram? I uopće ga ne interesira kriza. Sad će ATPL objavit 200 milja dobiti, a prvi kvartal još toliko.

E sad dali će bit dobiti ili malog minusa neznam samo znam da su vozarine male ali uprava uvijek ugovori vozarine na dulje vrijeme, tako da i sad plove brodovi po puno višijoj cijeni nego što je sad trenutno a i prodali su dva broda tako da će bit ipak plus.Prije je bivši kapo Jerković znao dati neke smijernice i očekivanu dobit ili minus ali ova nova uprava jednostavno podijeli si dionice kakti za dobro poslovanje .



Ima li netko objasnjenje za ovoliki pad BDI-a. Tesko mi je vjerovati da je oversupply brodova kriv za ovoliki pad.

Strah od usporavanja kineskog gospodarstva + pad američkog BDP-a+europska kriza.
Na kraju ništa od toga svega jer sam mišljenja da je sve to jedna lijepo odigrana igra da bogati postanu još bogatiji. Ovo s zlatom i druk da je to najsigurnija investicija bit će prevara stoljeća.
[/quote]

Kakve su zalihe zeljeza kod Kineza. Vidim da se u Europi zeljezare zatvaraju i da su zalihe velike.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan


Ima li netko objasnjenje za ovoliki pad BDI-a. Tesko mi je vjerovati da je oversupply brodova kriv za ovoliki pad.

Nema tereta,malo se brodova ugovara,brodovi koji ulaze u izračun BDI indexa(Capesize do 18g. starosti,Panamax do 7g.,supramax do 10g.,Handy do 15g.) za prošli tjedan ugovoreno 100 brodova,pretprošli 72 broda,a inače prosječno je 120-150brodova tjedno,šta se tiče oversupply-a Handymaxa je više završilo u scrapu nego isporučeno novih pa su im vozarine isto nikakve

Week 5
The Fixtures: Ore =13, Coal =9, T/C =68, Period =7, Grain =3, total =100.
Ore chores come in below the 4 week average 13.75 fixes… way short of our healthy market target of 30. The coal fixtures come in below the 4 week average 11 fixes.
The Vessels: VLOC =0, Capes =13, PostP =4, Kmax =9, Pmax =33, Smax =35, Hmax =2, Hsize =0, Bulkers =4, total =100.

Week 4
The Fixtures: Ore =10, Coal =12, T/C =45, Period =4, Scrap =1, total =72.
According to RS Platou there were no fixtures reported on the 25th. Story here is the coal runs out numbering the ore chores.
The Vessels: VLOC =0, Capes =14, Post P =1, Kmax =5, Pmax =27, Smax =10, Hmax =5, Hsize =3, Bulkers =7, total =72.

Week 3
The Fixtures: Ore =16, Coal =13, T/C =76, Period =8, total =113.
The ore chores matched last week’s lethargic demand. Volume is off around 40%, and that just kills the capes when the ore chores dry up. The coal runs come in stronger than last week’s very good numbers, leaving us hopeful of apparent increase in average coal demand & ton/miles.
The Vessels: VLOC =0, Capes =20, PostP =5, Kmax =9, Pmax =47, Smax =24, Hmax =2, Hsize =2, Bulkers =4, total =113.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

@malibu

Po tebi Kineska ekonomija znacajno usporava ?

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan



@malibu

Po tebi Kineska ekonomija znacajno usporava ?


A neznam,nemogu nać koliko imaju na lageru ugljena i rudače,ali mislim da malo usporavaju,evo šta je sa Shanghai portom i kontejnerima,u prvom mjesecu -100,000 TEU

Monday 06 February 2012, 12:25

SHANGHAI, the world’s largest container port, handled 100,000 fewer boxes in January than a year earlier, due to the continuing debt crisis in Europe, China’s top trading partner.
Shanghai: China’s Shanghai port opened the new year with 2.62m teu of containers handled in January, a figure lower compared to both year-on-year and month-on-month volumes.
Shanghai moved 3.3% less containers last month compared to 2.71m teu recorded in January 2012. Last month’s figure was also 1.5% lower compared to 2.66m teu posted in December 2011, according to statistics from Shanghai International Port (Group).
In 2011, Shanghai remained the world’s largest container port with container throughput of 31.74m teu, edging out its nearest rival Singapore with 29.9m teu.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham


Peyo, a u moru riba. Zašto je onda šampjer 200 kuna kilogram? I uopće ga ne interesira kriza. Sad će ATPL objavit 200 milja dobiti, a prvi kvartal još toliko.

Dobro je ovako šaliti se ….samo njima u upravi sigurno nije do šale….dolaze novi brodovi a voze s gubitkom….

New Report

Close