Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
U Hrvatskoj još nije dotaknuto dno recesijske krize…nisu rješeni problemi Grčke i inih…Ja nemam snage da prodam sada, čekaću, vjerujem da neće ispod 200 kuna…
Ovakvo brutalno rušanje, gdje je objavljena dobit ATPL,a i godišnje će biti plus,od cca 50 % NEMA VEZE SA PAMEĆU.Ja bi to nazvao namjerno uništavanje ATPL,isto kao i ostalih naših vrijednih dionica.
Ali, šta je napomenuo jedan frend gore,ovo je prejeftino da ne uzimam.
Bok društvo ja ušao na 1000,a dalje vjerujem u ovu dionicu,mislim da neće ispod 300 ako grješim bit će prilika za dokup
zbog čega bi bilo gadno za brodare – ako cijena nafte ide gore to je itekako plus za njih.
Ako cijena nafte ide gore, onda i trošak prijevoza (plovidbe) ide gore, logično, zar ne?
Ne razumijem u čemu se sastoji taj veliki plus za brodare ako cijena nafte poraste.
Ovakvo brutalno rušanje, gdje je objavljena dobit ATPL,a i godišnje će biti plus,od cca 50 % NEMA VEZE SA PAMEĆU.Ja bi to nazvao namjerno uništavanje ATPL,isto kao i ostalih naših vrijednih dionica.
Ali, šta je napomenuo jedan frend gore,ovo je prejeftino da ne uzimam.
E sad kolega dali je to jeftino ili nije prošle godine sam izlazio iz ATPL i ulazio u šečerka taman nekako kako ste Vi izlazili prosijek ulaza s dividendama mi je bio oko 950 a izlaz oko 750-700 onda sam mislio da sam puno izgubio ali u konačnici sam dobro i prošao ako se to može tako smatrati makar će mi bit žao ako dođe do preuzimanja šečerka, stabilna dionica Vi ste o tome puno pisali ulovio dvije dividende i jednostavno u plusu a ovdje sretno vam bilo.
Ako cijena nafte ide gore, onda i trošak prijevoza (plovidbe) ide gore, logično, zar ne?
Ne razumijem u čemu se sastoji taj veliki plus za brodare ako cijena nafte poraste.
[/quote]
Pa naravno da trošak plovidbe ide gore, ali ide i potražnja za brodskim prostorom-jer s cijenom nafte mnogo više raste trošak kopnenog prometa.
Pogledajte grafove oni ne lažu
Bok društvo ja ušao na 1000,a dalje vjerujem u ovu dionicu,mislim da neće ispod 300 ako grješim bit će prilika za dokup
Ne sekiraj se, nisi jedini. I meni je ulaz nešto preko 820, ali nisam više siguran da li je uopće više kupovat, mada bi time smanjio ovih 820Kn. Sva sreća da sam u plusu sa drugim dionicama, pa me ovo manje pogađa. Valjda će doći bolja vremena. [embarass]
U Hrvatskoj još nije dotaknuto dno recesijske krize…nisu rješeni problemi Grčke i inih…Ja nemam snage da prodam sada, čekaću, vjerujem da neće ispod 200 kuna…
Ovo je jedini razlog da je atpl na razinama na kojim je -recesija.
Srečom ova dionica nema nikavih dodirnih točaka s našom ekonomijom već s globalnom.
Globalna ekonomija će se se stabilizirat – već je na dobrom putu prema stabilizaciji http://www.business.hr/ekonomija/kina-bi-ove-godine-mogla-postati-najvece-europsko-trziste
Više bi me bilo strah ulagat u našu ekonomiju koja postaje ugrožena vrsta -možda u prehambrenu industriju, samo iz razloga što će stranci nastojat pokupovat naša poljeprivredna zemljišta.
Ja sam u minusu na svim dionicama,nema uzrujavanja a ni gubljenja živaca.Sve će doći na svoje samo pitanje kada?P.S kolo sreće se okreće
Je,frende istina.Na šećeru se okrenula lova za pamćenje,i zato je šteta ne iskoristiti ovako niske cijene ATPL.Viro stoji stabilno gdje je,ali je atpl od tada ljuljnula 70 posto.A ako još vrijedi zakon tržišta ,vrijeme je za kupnju.Bez obzira i na vozarine i na sranje u svijetu.Svijet je velika robna kuća,i tranzit robe je neminovan.A more je još uvijek najjeftinije.Sretno frende