Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 8.600 | 200 | 42,60 | 43,80 | 1,18% |
PersJesus @ ovako …radi se o :DSX ,EGLE,GNC konkretno…DRYS je vec napravio proboj
moja preporuka:
+ ako atpl ide preko 320 kupovati do grla…
drzati do 5 mjeseca pa prodati do tada je na cc 600.-
POZOR! AKO IZBIJE RAT IZMEDU SAD I IRANA BIT CE GADNO ZA BRODARE!!!
I TO SE MOZE DOGODITI IZMEDU 4 I 6 MJESECA.
moja preporuka:
+ ako atpl ide preko 320 kupovati do grla…
drzati do 5 mjeseca pa prodati do tada je na cc 600.-
POZOR! AKO IZBIJE RAT IZMEDU SAD I IRANA BIT CE GADNO ZA BRODARE!!!
I TO SE MOZE DOGODITI IZMEDU 4 I 6 MJESECA.
zbog čega bi bilo gadno za brodare – ako cijena nafte ide gore to je itekako plus za njih.
Ako cijena nafte ide gore to je pogubno za kopneni transport-ako se to dogodi itekako će porast potreba za brodskim prostorom.
No sve će to vrijeme pokazat, ja se za atpl ne bojim
Wednesday, February 1, 12:58 PM
The Baltic Dry Index dives again, off 2.6% to 662, the lowest reading in more than 25 years. Rates for Capesizes – the largest carriers of iron ore and coal – have plunged 84% in just 7 weeks, and owners are idling vessels instead of accepting the low price.
In the meantime ships continue to be built even as Asian demand for raw materials slows.
————————————————————————–
Ma evo, bravo naručiteljima!
Nema zime za brodogradilišta…sve dok se brodovi grade, može ih biti baš briga što Mađarska nema Capesizove i Panamaxe…no nikad se ne zna, možda i Mađari naruče kojeg…
[tongue]
teška vremena za brodare, baš teška [embarass]
Znači, sad smo ispuhani za 25 godina slijedećih….Što bi , po Vašem mišljenju, moglo utjecati
na veću potražnju za prijevozima….hiperprodukcija roba nije obećavajuća …..po toj logici,
tankeri bi s naftom, trebali bi dobro poslovati…nafta je potrebna svima.
Koje se robe prevozi najviše?
Evo, piše lijevo….voda za srednji Istok…napravite takve brodove…da li je to pretjerivanje
obzirom na mogućnosti i razvoj desalinizatora…?
zbog čega bi bilo gadno za brodare – ako cijena nafte ide gore to je itekako plus za njih.
Zašto smatraš da je porast cijene nafte plus za brodare?
Zašto smatraš da je porast cijene nafte plus za brodare?
[/quote]
Već sam napisao u postu da veće cijene nafte su veći udar na kopneni prijevoz nego za brodski.
Bilo bi zanimljivo kad bi se usporedio graf kretanja cijene nafte s grafom BDI – on bi potvrdio da li je moja prepostavka točna ili ne.
Uglavnom kad je BDI 2008 bio na vrhuncu cijena barela je također bila na vrhu.
Također se može primjetit da su grafovi jako slični – što potvrđuje moju teoriju.
Uglavnom ako dođe do problema u tjesnacu – ode bdi u planine, garnat probija vrijednosti od 2008 godine.
Uglavnom ako dođe do problema u tjesnacu – ode bdi u planine, garnat probija vrijednosti od 2008 godine.
Zatvorili li se prolaz BDI će kratkoročno jako uzletiti, to nije dvojbeno, no da bi baš dosegao razine iz 2008 to ne vjerujem.
Bilo bi zanimljivo kad bi se usporedio graf kretanja cijene nafte s grafom BDI – on bi potvrdio da li je moja prepostavka točna ili ne.