ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 08.01.2025. u 22:14
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
8.600
200
42,60
43,80
1,18%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

PersJesus @ ovako …radi se o :DSX ,EGLE,GNC konkretno…DRYS je vec napravio proboj

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

moja preporuka:
+ ako atpl ide preko 320 kupovati do grla…
drzati do 5 mjeseca pa prodati do tada je na cc 600.-
POZOR! AKO IZBIJE RAT IZMEDU SAD I IRANA BIT CE GADNO ZA BRODARE!!!
I TO SE MOZE DOGODITI IZMEDU 4 I 6 MJESECA.

dan poslje sutra

Meni ovo izgleda kao dobra prilika na 300. I BDI na 600 mi izgleda kao dobra prilika.


moja preporuka:
+ ako atpl ide preko 320 kupovati do grla…
drzati do 5 mjeseca pa prodati do tada je na cc 600.-
POZOR! AKO IZBIJE RAT IZMEDU SAD I IRANA BIT CE GADNO ZA BRODARE!!!
I TO SE MOZE DOGODITI IZMEDU 4 I 6 MJESECA.

zbog čega bi bilo gadno za brodare – ako cijena nafte ide gore to je itekako plus za njih.
Ako cijena nafte ide gore to je pogubno za kopneni transport-ako se to dogodi itekako će porast potreba za brodskim prostorom.
No sve će to vrijeme pokazat, ja se za atpl ne bojim


Wednesday, February 1, 12:58 PM

The Baltic Dry Index dives again, off 2.6% to 662, the lowest reading in more than 25 years. Rates for Capesizes – the largest carriers of iron ore and coal – have plunged 84% in just 7 weeks, and owners are idling vessels instead of accepting the low price.
In the meantime ships continue to be built even as Asian demand for raw materials slows.
————————————————————————–

Ma evo, bravo naručiteljima!
Nema zime za brodogradilišta…sve dok se brodovi grade, može ih biti baš briga što Mađarska nema Capesizove i Panamaxe…no nikad se ne zna, možda i Mađari naruče kojeg…
[tongue]

teška vremena za brodare, baš teška [embarass]

moji postovi su moje osobno mišljenje,nisu investicijski savjeti niti poziv na trgovanje dionicama!!!

Znači, sad smo ispuhani za 25 godina slijedećih….Što bi , po Vašem mišljenju, moglo utjecati
na veću potražnju za prijevozima….hiperprodukcija roba nije obećavajuća …..po toj logici,
tankeri bi s naftom, trebali bi dobro poslovati…nafta je potrebna svima.
Koje se robe prevozi najviše?
Evo, piše lijevo….voda za srednji Istok…napravite takve brodove…da li je to pretjerivanje
obzirom na mogućnosti i razvoj desalinizatora…?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


zbog čega bi bilo gadno za brodare – ako cijena nafte ide gore to je itekako plus za njih.

Zašto smatraš da je porast cijene nafte plus za brodare?



zbog čega bi bilo gadno za brodare – ako cijena nafte ide gore to je itekako plus za njih.

Zašto smatraš da je porast cijene nafte plus za brodare?
[/quote]
Već sam napisao u postu da veće cijene nafte su veći udar na kopneni prijevoz nego za brodski.
Bilo bi zanimljivo kad bi se usporedio graf kretanja cijene nafte s grafom BDI – on bi potvrdio da li je moja prepostavka točna ili ne.

Uglavnom kad je BDI 2008 bio na vrhuncu cijena barela je također bila na vrhu.
Također se može primjetit da su grafovi jako slični – što potvrđuje moju teoriju.
Uglavnom ako dođe do problema u tjesnacu – ode bdi u planine, garnat probija vrijednosti od 2008 godine.

Uglavnom ako dođe do problema u tjesnacu – ode bdi u planine, garnat probija vrijednosti od 2008 godine.

Zatvorili li se prolaz BDI će kratkoročno jako uzletiti, to nije dvojbeno, no da bi baš dosegao razine iz 2008 to ne vjerujem.

Kao što je rijetko tko pomišljao da će 2008 BDI biti na razinama na kojima je bio.

Bilo bi zanimljivo kad bi se usporedio graf kretanja cijene nafte s grafom BDI – on bi potvrdio da li je moja prepostavka točna ili ne.

New Report

Close