Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Stričeki,a ako ATPL ponovo objavi lijepu dobit,a jel to znači da opet ide dolje?
Evo me k vama društvo,volim more,sunce,žene…………idemo??????????
A zašto nam se niste vratili u šečerka tamo sam vas očekivao
Govoreći o špekulacijama, ovo je vrlo slična općoj krizi koju su zakuhali ‘psihopati s Wall štrite’ – kako je nedavno rekao jedan upućeni čovjek otamo… izbiti malima koliko se god može!
No, kako se na ZSE u zadnjih 3 godine itekako moglo istrenirati živce (tj. tko nije poludio do sad, neće ni sad), to onaj tko ovo sve preživi, pričat će unucima. [wink]
pričat će unucima. [wink]
Da da, a moji unuci me zbog toga već zapitkuju, a deda hoćeš da te kremiramo kad umreš, malo je skuplje al bit će para od Atlanske pa nema frke. A ja umro već deset puta zbog Atlanske a još sam živ! [lol] [lol] [lol]
biće ovo odlično
dosta je bilo pada
ovo je dno za bdi
Australiji prijete nove poplave,a još ako poplavi rudnike bit će BDI na novim povijesnim razinama, neće bit dobro.
@ KT1R2 ,
i dalje čuvam dionice ATPL , što baš nije pametno,ali čuvam i zlato .
Sav lom i zlatne zube sam pretvorio u čisto zlato i spremio u staru čarapu za crne dane .
U zadnjih 5 godina dionica ATPL kretala se od 3.000kn do 300kn ovih dana .
A zlato se u 5 godina kretalo od 700$ do 1750$ unca ovih dana.
usa brodari tehnicki pokazuju volju za up…
p.s. nemam atpl …niti mislim kupovati uopce
usa brodari tehnicki pokazuju volju za up…
Da, DSX povukao, a tek DRYS, kakav rast 11% u jednom danu! Očiti proboj i okretanje trenda za brodare u US. Naravno ne sve, već one za koje se pouzdano zna da će uspjeti!
Meni je smiješno da netko uopće sumnja u ATPL.
usa brodari tehnicki pokazuju volju za up…
p.s. nemam atpl …niti mislim kupovati uopce
Nije to u petak bilo toliko zbog samih brodara koliko je imalo veze s hrvatanjem priključka za US burzama.
Što se tiče DRYSa, kolega Driver ne čita forum.
Jer da čita, onda bi pročitao i to kako se Drysu zbog drastičnog pada vozarina u međuvremenu brodarski udio prihoda smanjio, dok se udio u bušenju nafte povećao što pak znači da se na učestalo spominjani Drys trenutačno ne može gledati isključivo kao na brodarsku kompaniju koja ovisi samo o vozarinama tj. o BDI-ju. (Da ima samo brodove, bio bi vjerojatno na nižim cjenovnim razinama i vjerojatno ne bi imao tako visoki PE ratio u odnosu na druge brodare na US burzama.)
Jan. 30, 2012, 1:07 a.m. EST
Shipping recovery unlikely until 2014
By Chris Oliver HONG KONG (MarketWatch) — The downward spiral underway in global commodity shipping rates won’t improve much until 2014, when a better balance between new capacity and demand should clear the decks for a modest recovery, according to CIMB research in Hong Kong.
In spite of record ship deliveries in 2011, the number of cargo vessels under construction is equivalent to about one-third of the existing global fleet, CIMB’s Hong Kong-based analysts said on Monday. There’s little that shipping lines can do to improve the situation in the short term, CIMB said, adding that they did "not expect a huge volume of demolitions, given the relatively young fleet."
In a related development, Japanese shipping line Mitsui O.S.K. Lines Ltd. /quotes/zigman/220555 JP:9104 +0.94% /quotes/zigman/220563 MSLOF -18.81% — the world’s biggest operator of crude-oil supertankers by vessel number — will scrap five large tankers, saving an estimated at $20,000 to $30,000 a day per tanker to idle the vessels, according to a report Monday by the Nikkei newspaper. The shipping line said it didn’t want to sell the vessels, as such a move would do little to ease the overcapacity problem.
http://www.marketwatch.com/story/shipping-recovery-unlikely-until-2014-says-cimb-2012-01-30
Wednesday, February 1, 12:58 PM
The Baltic Dry Index dives again, off 2.6% to 662, the lowest reading in more than 25 years. Rates for Capesizes – the largest carriers of iron ore and coal – have plunged 84% in just 7 weeks, and owners are idling vessels instead of accepting the low price.
In the meantime ships continue to be built even as Asian demand for raw materials slows.
————————————————————————–
Ma evo, bravo naručiteljima!
Nema zime za brodogradilišta…sve dok se brodovi grade, može ih biti baš briga što Mađarska nema Capesizove i Panamaxe…no nikad se ne zna, možda i Mađari naruče kojeg…
[tongue]