ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 18:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Ja sam napravio isto sa pet zlatnih zubi, jednostavno cijena je ko da je paški sir ili pravi pršut po deset kuna. Pa tko to ne bi uzeo?

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Ja prijavljujem male probleme sa prodajom svog bešteka inače bi vam se pridružio…


Ja sam napravio isto sa pet zlatnih zubi, jednostavno cijena je ko da je paški sir ili pravi pršut po deset kuna. Pa tko to ne bi uzeo?

Nevjerovatno kako je sad ATPL jeftina! A lijepo sam Vam govorio mezite po 300kn jer idemo preko 450kn. A neki još se pitaju kako i zašto????

Bull is coming home

Pa neće valjda sada rast, a ja otišla u croatia osiguranje??? [embarass] [undecid]

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

pa dobro je da si se ti osigurala grofice.

a sad tako osigurana nazad u ATPL 🙂

i ako potones nema frke kad imas osiguranje….

Pazite decki…ne nasjedajte, netko se je želi rješiti prije proboja od 300 na doli….nije to oporavak ako ste mislili, načekaćemo se 2-3 godine a do tada po meni ona će i 200 kuna dotać…

Stričeki,a ako ATPL ponovo objavi lijepu dobit,a jel to znači da opet ide dolje?
Evo me k vama društvo,volim more,sunce,žene…………idemo??????????

peyo

Članak o scrapiranju:
http://bymnews.com/news/newsDetails.php?id=98261

Suma sumarum:
rekordno nizak BDI + visoke cijene scrapa = povlačenje bulkera starijih godišta s tržišta
S druge strane Kinezi očekuju da će im pola brodogradilišta bankrotirati u naredne 2-3 g. uslijed nedostatka narudžbi.
Dakle – tko preživi period oversupplya može se definitivno nadati ljepšim danima.
Da li će ATPL biti među preživjelima?
Ja mislim da hoće.

Tko gubi dobitak, dobija gubitak

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5251 (DOWN 61)
BPI Average of the T/C routes $5509 (UP 100)
BSI Average of the T/C routes $6353 (DOWN 127)
BHSI Average of the T/C routes $5682 (DOWN 61)


Članak o scrapiranju:
http://bymnews.com/news/newsDetails.php?id=98261

Suma sumarum:
rekordno nizak BDI + visoke cijene scrapa = povlačenje bulkera starijih godišta s tržišta
S druge strane Kinezi očekuju da će im pola brodogradilišta bankrotirati u naredne 2-3 g. uslijed nedostatka narudžbi.
Dakle – tko preživi period oversupplya može se definitivno nadati ljepšim danima.
Da li će ATPL biti među preživjelima?
Ja mislim da hoće.


naravno da hoće, nema se tu što misliti

biće ovo odlično
dosta je bilo pada
ovo je dno za bdi

Ako je to dno to bi trebalo značiti da će se zaposliti 60% više praznog brodskog prostora nego 2010. i to onako odjednom. To bi trebala biti neka gadna špekulacija do sada neviđena.

New Report

Close