Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
ja se uopće ne pravim da sam poznavatelj, čak mi nije jasno je li riječ o novim brodovima iz druge ruke, ili cijena narudžbe za brod. ako je riječ o narudžbama, nelogično bi bilo da ih netko proizvodi ispod troška proizvodnje..
što se tiče samog grafa, cijena više ne pada, što ne znači da neće, niti da hoće
Na 400kn nije išlo više od 5-10% zarade, ajmo vidit koliko će bit na 300kn.
Ja bi ovo volio prodat na 720kn. [smiley]
Zar je moguće da su vani brodari pali mnogo više nego kod nas? Npr. sa 120 $ 2007.g na 2 $ danas? Jel ja to dobro vidim?
http://finance.yahoo.com/echarts?s=DRYS+Interactive#symbol=DRYS;range=5y
Ako je tako onda bi lako i Atpl mogla na 50-tak kunića. Preplašio sam se… [sad]
…što je upravo jednako trenutnoj tržišnoj kapitalizaciji.
Slučajnost ili… ?
Evo kolega dao sam si truda i evo sa otiračem ispred vratiju upravne zgrade stvarna vrijednost Atlanske iznosi _ _ _ _ _ _ _ 050,12 kuna. Da zaboli glava i točno u lipu.
Kolega, nisam baš shvatio smisao ovog posta.
Netko je svojedobno zamolio matematičare da izračunaju scrap value flote.
Vi ste lijepo izračunali da je to 55 mio €. Doduše moja odokativna računica bi bila cca 60 mio €, al nećemo sitničariti.
Nakon toga ja sam samo ustvrdio da je tih 55 mio € ekvivalent trenutne tržišne kapitalizacije za 1,4 mio dionica, odnosno da je mcap atpl na ovim cijenama dionice jednaka scrap vrijednosti flote.
I to je to.
pa neće ih graditi s gubitkom?
Bar kod nas to nije problem [smiley]
Npr. Brodosplit – Jaca im ugovori brod za 10 mio $ iznad tržišne cijene, a oni ga uspiju napravit uz daljnjih tričavih 15 mio $ gubitka.
Great success!
Zar je moguće da su vani brodari pali mnogo više nego kod nas?
Uzeo si Drys kao primjer, međutim, negdje sam čitao kako, gledajući drysov veliki udio u aktivnostima bušenja (nafta), a mali udio u brodarstvu (zbog negativnih vozarina), Drys trenutačno uopće više ne može biti promatran kao brodarska kompanija u užem smislu.
Malo zapažanje, DRYS ima cijelo vrijeme PE preko 20, dok su ostali glavni igrači bulker sektora na US burzama, u minusu ili im se P/E kreće od PE 4 do 6.
Još nismo vidjeli nijedan značajan bankrot. Ima doduše plesanja po špagi…
Vaše mišljenje, kad bi došlo do ovoga,što bi bilo sa cjenom vozarina,nafte?
http://www.index.hr/vijesti/clanak/americka-nuklearna-podmornica-u-crvenom-moru-grupira-li-se-vojska-za-napad-na-iran/596793.aspx
Padom BDI indexa brodovi gube na vrijednosti isto kao i vozarine! Kako ATPL ima dosta novogradnji, posebno ove godine, htio sam reći da barem dio te imovine ATPL neće gubiti na vrijednosti. Nije bitno, veliki znalci brodarskog sektora!
[/quote]
ma kakav gubitak na vrijednosti kolega, bankari i kapitalisti imaju svoje ciljeve, i dok to ne ostvare tu smo di smo,
pa ekipa ovdje počela računati po principu koliko vrijedi novi ili par godina stari auto kad ga daš u staro željezo !!!
Vaše mišljenje, kad bi došlo do ovoga,što bi bilo sa cjenom vozarina,nafte?
http://www.index.hr/vijesti/clanak/americka-nuklearna-podmornica-u-crvenom-moru-grupira-li-se-vojska-za-napad-na-iran/596793.aspx
Cijena nafte bi skočila, a to je dodatni trošak ili za brodara ili unajmitelja. Skočio bi trošak osiguranja beroda i tereta u nebo. Zapravo bi na scenu nastupili capesizovi koje Atlanstka nema. Pušiona za Atlantsku u svakom smislu
ja se uopće ne pravim da sam poznavatelj, čak mi nije jasno je li riječ o novim brodovima iz druge ruke, ili cijena narudžbe za brod. ako je riječ o narudžbama, nelogično bi bilo da ih netko proizvodi ispod troška proizvodnje..
što se tiče samog grafa, cijena više ne pada, što ne znači da neće, niti da hoće
hocu, necu, hocu – to je bilo nocu
a i ovo bi moglo u ozbiljnu konkurenciju za izjavu god.
mozda hoce a mozda i nece a mozda nece da hoce ili nije sto posto sigurno da hoce prije nece…… [undecid] [thumbsup]