ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


dobar niz je uhvatio bdi…
Baltic Dry Index [BDI] Jan 30, 2012 702.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 27, 2012 726.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 26, 2012 753.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 25, 2012 784.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 24, 2012 807.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 23, 2012 841.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 20, 2012 862.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 19, 2012 893.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 18, 2012 926.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 17, 2012 974.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 16, 2012 1013.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 13, 2012 1053.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 12, 2012 1105.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 11, 2012 1193.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 10, 2012 1258.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 09, 2012 1308.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 06, 2012 1347.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 05, 2012 1426.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 04, 2012 1552.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 03, 2012 1624.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 23, 2011 1738.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 22, 2011 1787.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 21, 2011 1856.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 20, 2011 1878.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 19, 2011 1885.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 16, 2011 1888.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 15, 2011 1889.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 14, 2011 1912.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 13, 2011 1922.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 12, 2011 1930.00 (posljednji dan kad je rastao)

23.06.2010.


Deca bok. BDI. H&S. Cijena pala ispod neklajna. Target 600. Pozdrav

http://www.poslovni.hr/forum/tehnicka-analiza–grafovi-savjeti-i-analize-2434-pg3097.aspx


Evo mali zadatak za matematičare da probaju dobiti koliko vrijedi imovina ATPL trenutno u ovim uvjetima! Brojke su zapanjujuće, naravno u korist dioničara!

Trenutno zapanjujućih 55 000 000 Eura, to je ogroman novac kolege dioničari i to je naše [shocked] [shocked] [shocked]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Rates averaged $14,000 a day last year, down from $25,041 in 2010, according to the Baltic Exchange, the London-based publisher of freight costs along more than 50 maritime routes. Panamaxes, the largest ships able to navigate the Panama Canal, need about $13,000 to break even, Morgan Stanley estimates.

Ako je to tako, onda bi gubitak u prvom kvartalu ove godine mogao doseći 60 milijuna kuna.

Da nije bilo ponude Mola mi bi ovdje još polemizirali vrijedi li INA 1500 ili 1700 kuna, baš kao i kod CROS do "juče" nije vrijedila ni 5000, a vrlo je izvjesno da će u novim okolnostima bez većih problema uhvatiti min.8000. Kako takve priče nema u ATPL tu smo gdje jesmo, međutim u 2012. očekujem kretanje dionice u suprotnom pravcu od BDI. Za 2011. vjerujem u dobit od app.5 miljuna dolara i minus u 2012. od app. 15 miljuna dolara, jer je pritisak novogradnji prevelik za market.

Hm,od drugog tjedna počinje buđenje kineza pa bi i Bdi mogao malo okrenuti smjer…evo ja uzeo jučer po 301,..,onak za malo jači trejd..s nadom da ovih dana neće puknut potpora na 300 [smiley]
Pa ono..mogli bi slijedećih tjedana bar do 330 [smiley]



Evo mali zadatak za matematičare da probaju dobiti koliko vrijedi imovina ATPL trenutno u ovim uvjetima! Brojke su zapanjujuće, naravno u korist dioničara!

Trenutno zapanjujućih 55 000 000 Eura, to je ogroman novac kolege dioničari i to je naše [shocked] [shocked] [shocked]
[/quote]

…što je upravo jednako trenutnoj tržišnoj kapitalizaciji.
Slučajnost ili… ?

Tko gubi dobitak, dobija gubitak


Da nije bilo ponude Mola mi bi ovdje još polemizirali vrijedi li INA 1500 ili 1700 kuna, baš kao i kod CROS do "juče" nije vrijedila ni 5000, a vrlo je izvjesno da će u novim okolnostima bez većih problema uhvatiti min.8000. Kako takve priče nema u ATPL tu smo gdje jesmo, međutim u 2012. očekujem kretanje dionice u suprotnom pravcu od BDI. Za 2011. vjerujem u dobit od app.5 miljuna dolara i minus u 2012. od app. 15 miljuna dolara, jer je pritisak novogradnji prevelik za market.

Stvar je upravo o okolnostima. Činjenica je da unatoč povećanju trgovine/proizvodnje imamo previše praznog brodskog prostora i da Kinezi sami štancaju flotu za sebe. Zamislite sad da ta trgovina/proizvodnja padne ili da se Kina zatvori i stane sa rastom, potražnjom čelika…
A ovo s CROS, to je samo vlakić. Fundamenti, mrtvaci u ormaru ni perspektiva ne stoje iza današnjih brojaka. Sretno onima koji danas kupuju.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5379 (DOWN 111)
BPI Average of the T/C routes $5759 (DOWN 329)
BSI Average of the T/C routes $6852 (DOWN 182)
BHSI Average of the T/C routes $5996 (DOWN 134)

Bez obzira na drastičan pad BDI Indexa, cijene Panamax novogradnji ne padaju ispod 30 mil. USD!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

pa neće ih graditi s gubitkom?

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


Bez obzira na drastičan pad BDI Indexa, cijene Panamax novogradnji ne padaju ispod 30 mil. USD!


Ovo bi moglo konkurirati za izjavu godine.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


pa neće ih graditi s gubitkom?

Padom BDI indexa brodovi gube na vrijednosti isto kao i vozarine! Kako ATPL ima dosta novogradnji, posebno ove godine, htio sam reći da barem dio te imovine ATPL neće gubiti na vrijednosti. Nije bitno, veliki znalci brodarskog sektora!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

New Report

Close