dobar niz je uhvatio bdi…
Baltic Dry Index [BDI] Jan 30, 2012 702.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 27, 2012 726.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 26, 2012 753.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 25, 2012 784.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 24, 2012 807.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 23, 2012 841.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 20, 2012 862.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 19, 2012 893.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 18, 2012 926.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 17, 2012 974.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 16, 2012 1013.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 13, 2012 1053.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 12, 2012 1105.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 11, 2012 1193.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 10, 2012 1258.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 09, 2012 1308.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 06, 2012 1347.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 05, 2012 1426.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 04, 2012 1552.00
Baltic Dry Index [BDI] Jan 03, 2012 1624.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 23, 2011 1738.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 22, 2011 1787.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 21, 2011 1856.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 20, 2011 1878.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 19, 2011 1885.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 16, 2011 1888.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 15, 2011 1889.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 14, 2011 1912.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 13, 2011 1922.00
Baltic Dry Index [BDI] Dec 12, 2011 1930.00 (posljednji dan kad je rastao)
23.06.2010.
Deca bok. BDI. H&S. Cijena pala ispod neklajna. Target 600. Pozdrav
http://www.poslovni.hr/forum/tehnicka-analiza–grafovi-savjeti-i-analize-2434-pg3097.aspx
Evo mali zadatak za matematičare da probaju dobiti koliko vrijedi imovina ATPL trenutno u ovim uvjetima! Brojke su zapanjujuće, naravno u korist dioničara!
Trenutno zapanjujućih 55 000 000 Eura, to je ogroman novac kolege dioničari i to je naše [shocked] [shocked] [shocked]
Rates averaged $14,000 a day last year, down from $25,041 in 2010, according to the Baltic Exchange, the London-based publisher of freight costs along more than 50 maritime routes. Panamaxes, the largest ships able to navigate the Panama Canal, need about $13,000 to break even, Morgan Stanley estimates.
Ako je to tako, onda bi gubitak u prvom kvartalu ove godine mogao doseći 60 milijuna kuna.
Da nije bilo ponude Mola mi bi ovdje još polemizirali vrijedi li INA 1500 ili 1700 kuna, baš kao i kod CROS do "juče" nije vrijedila ni 5000, a vrlo je izvjesno da će u novim okolnostima bez većih problema uhvatiti min.8000. Kako takve priče nema u ATPL tu smo gdje jesmo, međutim u 2012. očekujem kretanje dionice u suprotnom pravcu od BDI. Za 2011. vjerujem u dobit od app.5 miljuna dolara i minus u 2012. od app. 15 miljuna dolara, jer je pritisak novogradnji prevelik za market.
Hm,od drugog tjedna počinje buđenje kineza pa bi i Bdi mogao malo okrenuti smjer…evo ja uzeo jučer po 301,..,onak za malo jači trejd..s nadom da ovih dana neće puknut potpora na 300 [smiley]
Pa ono..mogli bi slijedećih tjedana bar do 330 [smiley]
Evo mali zadatak za matematičare da probaju dobiti koliko vrijedi imovina ATPL trenutno u ovim uvjetima! Brojke su zapanjujuće, naravno u korist dioničara!
Trenutno zapanjujućih 55 000 000 Eura, to je ogroman novac kolege dioničari i to je naše [shocked] [shocked] [shocked]
[/quote]
…što je upravo jednako trenutnoj tržišnoj kapitalizaciji.
Slučajnost ili… ?
Da nije bilo ponude Mola mi bi ovdje još polemizirali vrijedi li INA 1500 ili 1700 kuna, baš kao i kod CROS do "juče" nije vrijedila ni 5000, a vrlo je izvjesno da će u novim okolnostima bez većih problema uhvatiti min.8000. Kako takve priče nema u ATPL tu smo gdje jesmo, međutim u 2012. očekujem kretanje dionice u suprotnom pravcu od BDI. Za 2011. vjerujem u dobit od app.5 miljuna dolara i minus u 2012. od app. 15 miljuna dolara, jer je pritisak novogradnji prevelik za market.
Stvar je upravo o okolnostima. Činjenica je da unatoč povećanju trgovine/proizvodnje imamo previše praznog brodskog prostora i da Kinezi sami štancaju flotu za sebe. Zamislite sad da ta trgovina/proizvodnja padne ili da se Kina zatvori i stane sa rastom, potražnjom čelika…
A ovo s CROS, to je samo vlakić. Fundamenti, mrtvaci u ormaru ni perspektiva ne stoje iza današnjih brojaka. Sretno onima koji danas kupuju.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5379 (DOWN 111)
BPI Average of the T/C routes $5759 (DOWN 329)
BSI Average of the T/C routes $6852 (DOWN 182)
BHSI Average of the T/C routes $5996 (DOWN 134)
Bez obzira na drastičan pad BDI Indexa, cijene Panamax novogradnji ne padaju ispod 30 mil. USD!
pa neće ih graditi s gubitkom?
Bez obzira na drastičan pad BDI Indexa, cijene Panamax novogradnji ne padaju ispod 30 mil. USD!
Ovo bi moglo konkurirati za izjavu godine.
pa neće ih graditi s gubitkom?
Padom BDI indexa brodovi gube na vrijednosti isto kao i vozarine! Kako ATPL ima dosta novogradnji, posebno ove godine, htio sam reći da barem dio te imovine ATPL neće gubiti na vrijednosti. Nije bitno, veliki znalci brodarskog sektora!