Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.
Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!
da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.
da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.
[/quote]
Monday, 02 January 2012
Calculated break-even rate of a 5-year old vessel bought in today’s second-hand market, based on a total lifetime of 25 years and 8% return on total capital invested.
Capesize USD 19,200.
Panamax USD 14,500.
Supramax USD 13,700.
Handysize USD 11,600.
[/quote]
– lifetime 25 god – to ne postoji u danjasnjem brodarskom svijetu. tj. takve brodove nitko ne puni i ne uposljava.
– prica je o second-hand brodovima a ne novima kakve nabavlja ATPL.
– ne pise jeli brod kupljen gotovinom ili kreditom i to kreditom pod uvjetima pod kojima ATPL moze doci do istih.
[/quote]
Prosječna starost u svijetu panamaxa je 12 godina,a ima ih i starijih od 30g.,ti brodovi se i tekako upošljavaju samo nemožete vidjeti na Platou za izračun BDI-a jer stariji panamaxi od 7 godina neidu u izračun
Jasno je da je za svaki brod drugačiji break-even
ovaj BDI je još jedna od manipulacija.Logično je da brod ne vozi ako nije bar na nuli.Sa svakom vožnjom samo gomila sve veći gubitak.Jedino je ispravno da cijena vozarine ne može ići ispod neke cijene ako vam stvara gubitke.Sve ostalo su svijetske špekulacije i manipulacije.
Brod troši i pada mu cijena i kad stoji. Treba platiti i agente, bukere, a ako tvrtka odbija voziti onda gubi i kontakte, vjerodostojnost… Ne valja nikako.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5732 (DOWN 235)
BPI Average of the T/C routes $6882 (DOWN 366)
BSI Average of the T/C routes $7534 (DOWN 371)
BHSI Average of the T/C routes $6382 (DOWN 139)
Ajde ne dramite
BDI je bio još manji krajem 2008 nego je danas
Još 10% manji
hm..hm..nije li bio malo ispod 500?
http://investmenttools.com/futures/bdi_baltic_dry_index.htm zar je tesko malo proguglat
Nema komentara na mogućnost da Adris otkupi udio u Croatia osiguranju ?!
Koliko vidim, Croatia osiguranje je još uvijek vodeći dioničar ATPL sa 10,63% dionica.