ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5967 (DOWN 168)
BPI Average of the T/C routes $7248 (DOWN 297)
BSI Average of the T/C routes $7905 (DOWN 202)
BHSI Average of the T/C routes $6521 (DOWN 142)

Na 780 bodova je BDI imao godinama tehničku podršku, danas je na 784! Da vidimo i to!?

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire


Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.

glavno da se para vrti, šta ima veze što se radi s gubitkom [thumbsup]

Malko crnog humora, BDI graf izgleda kao potaknut elektrošokerom i onda dođe ravna crta! [lol] [lol] [lol]

hvali more, drž se altantske plovidbe.....



http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=16419

Zašto časne sestre na slici?
Da nije to neka suptilna sugestija da se zbog katastrofalnog BDI-BPI-ja treba pomoliti?
[/quote]

Dakle…..u narodu rečeno….kad vidiš dvije časne to je sreća!
Eeeee sad mene više brine ona bijela krpa-predaja? [lol]

hvali more, drž se altantske plovidbe.....

Hebem ti nisam čitao Atpl od razine 380-360 i sad tek vidim kako se strmoglavilo. Pa to više nije normalno. Hoće li i ovo put ingre?

Ako se 2008 govorilo na veliko o slomu burze, pucanju balona i svjetskog gospodarstva pitam se kako bi se ovo sada moglo nazvati? Sad svi šute, ono je bio bučni slom a ovo je valjda tihi slom.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Ako se 2008 govorilo na veliko o slomu burze, pucanju balona i svjetskog gospodarstva pitam se kako bi se ovo sada moglo nazvati? Sad svi šute, ono je bio bučni slom a ovo je valjda tihi slom.

2008 na zse milina…volumeni atpl po 5-15 milja dnevno i odbijanja po 30-50% ,ovo je cista rasprodaja i odljev kapitala … trebalo bi jedno zakucavanje kao na ingr…

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak


Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.

stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.


Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!

da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.

da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.



Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.

stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.


Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!

da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.

da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.

[/quote]
Monday, 02 January 2012
Calculated break-even rate of a 5-year old vessel bought in today’s second-hand market, based on a total lifetime of 25 years and 8% return on total capital invested.

Capesize USD 19,200.
Panamax USD 14,500.
Supramax USD 13,700.
Handysize USD 11,600.

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

dakle što manji brod,to je otpornost na gubitak veća…fed zadržava kam stope nisko,dakle čeka se pad kine,pa da i oni malo začine to sve sa dizanjem kamatnih stopa,i jačanjem dolara kad nastupi prava depresija,mislim globalna,zasad se još uspješno koprcaju i amerika i europa i kina..dakle u nekom srednjeročnom razdoblju gledano tek smo pred olujom,a epicentar je ispred nas…koliko vremenski-to ne znam,ali znam da je ispred…a ne iza…

Ovdje sve stručnjak do stručnjaka….
Idem da nazovem vidovitog Milana on će mi sve objasnit 🙂




Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.

stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.


Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!

da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.

da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.

[/quote]
Monday, 02 January 2012
Calculated break-even rate of a 5-year old vessel bought in today’s second-hand market, based on a total lifetime of 25 years and 8% return on total capital invested.

Capesize USD 19,200.
Panamax USD 14,500.
Supramax USD 13,700.
Handysize USD 11,600.

[/quote]

– lifetime 25 god – to ne postoji u danjasnjem brodarskom svijetu. tj. takve brodove nitko ne puni i ne uposljava.
– prica je o second-hand brodovima a ne novima kakve nabavlja ATPL.
– ne pise jeli brod kupljen gotovinom ili kreditom i to kreditom pod uvjetima pod kojima ATPL moze doci do istih.

New Report

Close