Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $5967 (DOWN 168)
BPI Average of the T/C routes $7248 (DOWN 297)
BSI Average of the T/C routes $7905 (DOWN 202)
BHSI Average of the T/C routes $6521 (DOWN 142)
Na 780 bodova je BDI imao godinama tehničku podršku, danas je na 784! Da vidimo i to!?
Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.
glavno da se para vrti, šta ima veze što se radi s gubitkom [thumbsup]
Malko crnog humora, BDI graf izgleda kao potaknut elektrošokerom i onda dođe ravna crta! [lol] [lol] [lol]
Zašto časne sestre na slici?
Da nije to neka suptilna sugestija da se zbog katastrofalnog BDI-BPI-ja treba pomoliti?
[/quote]
Dakle…..u narodu rečeno….kad vidiš dvije časne to je sreća!
Eeeee sad mene više brine ona bijela krpa-predaja? [lol]
Hebem ti nisam čitao Atpl od razine 380-360 i sad tek vidim kako se strmoglavilo. Pa to više nije normalno. Hoće li i ovo put ingre?
Ako se 2008 govorilo na veliko o slomu burze, pucanju balona i svjetskog gospodarstva pitam se kako bi se ovo sada moglo nazvati? Sad svi šute, ono je bio bučni slom a ovo je valjda tihi slom.
Ako se 2008 govorilo na veliko o slomu burze, pucanju balona i svjetskog gospodarstva pitam se kako bi se ovo sada moglo nazvati? Sad svi šute, ono je bio bučni slom a ovo je valjda tihi slom.
2008 na zse milina…volumeni atpl po 5-15 milja dnevno i odbijanja po 30-50% ,ovo je cista rasprodaja i odljev kapitala … trebalo bi jedno zakucavanje kao na ingr…
Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.
stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.
Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!
da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.
da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.
Pa valjda postoji neka granica po kojoj se vise brodaru ne isplati voziti, tj. jeftinije je da brod stoji na sidru. Mora se i tu uspostavit neki minimum.
stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.
Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!
da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.
da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.
[/quote]
Monday, 02 January 2012
Calculated break-even rate of a 5-year old vessel bought in today’s second-hand market, based on a total lifetime of 25 years and 8% return on total capital invested.
Capesize USD 19,200.
Panamax USD 14,500.
Supramax USD 13,700.
Handysize USD 11,600.
dakle što manji brod,to je otpornost na gubitak veća…fed zadržava kam stope nisko,dakle čeka se pad kine,pa da i oni malo začine to sve sa dizanjem kamatnih stopa,i jačanjem dolara kad nastupi prava depresija,mislim globalna,zasad se još uspješno koprcaju i amerika i europa i kina..dakle u nekom srednjeročnom razdoblju gledano tek smo pred olujom,a epicentar je ispred nas…koliko vremenski-to ne znam,ali znam da je ispred…a ne iza…
stara je izreka da brod zaradjuje samo kad se vrti propeler.
Postoji, moja gruba procjena, za tipični panamax cca. 9k$ dnevno ako stoji, cca. 16k$ dnevno ako vozi!
da sada ne apsolviram detaljno nego samo ugrubo kvalitativno.
da bi brod donosio dobit i poslovao pozitivno….. bez nekih vecih nepredvidjenih troskova….. za bulk cariere velicine panamax…… mora biti cca 30k $.
sve ispod toga nije bas dobro.
[/quote]
Monday, 02 January 2012
Calculated break-even rate of a 5-year old vessel bought in today’s second-hand market, based on a total lifetime of 25 years and 8% return on total capital invested.
Capesize USD 19,200.
Panamax USD 14,500.
Supramax USD 13,700.
Handysize USD 11,600.
[/quote]
– lifetime 25 god – to ne postoji u danjasnjem brodarskom svijetu. tj. takve brodove nitko ne puni i ne uposljava.
– prica je o second-hand brodovima a ne novima kakve nabavlja ATPL.
– ne pise jeli brod kupljen gotovinom ili kreditom i to kreditom pod uvjetima pod kojima ATPL moze doci do istih.