ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 14:53
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
3.870
90
42,50
44,50
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Inače moja projekcija, intrizične vrijednosti(kako je ja vidim) je par desetaka postotaka viša od trenutne.

Nadam se da sam nešto pomogao.

a marža sigurnosti? [huh]



Inače moja projekcija, intrizične vrijednosti(kako je ja vidim) je par desetaka postotaka viša od trenutne.

Nadam se da sam nešto pomogao.

a marža sigurnosti? [huh]
[/quote]

Htio bih da je veća! Makar ako gledam da raste prodaja i cijena najma prijevoza(što je šansa 50/50 u slijedećih 2 godine a 80/20 u slijedećih 5) onda je već ugrađena, ovisno koju sliku gledam. Uvijek idem na najkonzervativniju, i ako ta ima smisla(računice) onda idem forward. Pošto nisam u firmi(nemam dionicu) bolje bi mi bilo da cijena padne, ali ne igram tako. Što je činjenica činjenica je i nema smisla drukanja ili sl.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Gledam i korelaciju BDI-a i cijene ATPL i ako usporedimo zadnje 3 godine, korelacija je bila jaka ali proljetos je izgubljena. Cijena Atlantske je padala i kada je BDI rastao. Tako da tu postoje velike subjektivne greške(bilo na strani odnosa BDI – ATPL ili ATPL – dioničari).

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.


ako gledam da raste prodaja i cijena najma prijevoza(što je šansa 50/50 u slijedećih 2 godine a 80/20 u slijedećih 5) onda je već ugrađena, ovisno koju sliku gledam.

Ovo sa šansama i s računom vjerojatnosti me podsjetilo na izjavu jednog kolege koji je, dok je dionica bila na oko 480 kn, statističkim razmišljanjem izračunao kako je vjerojatnost da cijena skoči na 600 kn 90%, dok je vjerojatnost da padne na 400 kn "samo" 10%.
Sukladno tom izračunu, kolega je bio kupio dionice…



ako gledam da raste prodaja i cijena najma prijevoza(što je šansa 50/50 u slijedećih 2 godine a 80/20 u slijedećih 5) onda je već ugrađena, ovisno koju sliku gledam.

Ovo sa šansama i s računom vjerojatnosti me podsjetilo na izjavu jednog kolege koji je, dok je dionica bila na oko 480 kn, statističkim razmišljanjem izračunao kako je vjerojatnost da cijena skoči na 600 kn 90%, dok je vjerojatnost da padne na 400 kn "samo" 10%.
Sukladno tom izračunu, kolega je bio kupio dionice…
[/quote]

Slažem se. Ali ja je na 600 kn nebih niti gledao. Gledam moju intinzičnu vrijednost, znaš. Na 600 niti ne mislim da vrijedi ali vrijedi više nego sada što vrijedi. 480 kn mi je previše. U pravu si ali ja ti ne gledam P/e, p/b i sl. Imam svoju kalkulaciju. NIsam prije pisao ovdje jer nisam mislio da vrijedi 600 kn. I ne mislim niti danas da je 600 kn/dionica opravdana vrijednost. Ali kada uđe u moj scope, moju crtu interesiranosti pišem. Sada je ušla.

U najboljim godinama ja nebih dao 600 kn za dionicu/firmu.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.


Molio bih nekoga iz struke – da da vjerojatnu projekciju stanja brodara na slijedećih 5 godina

Kad bi se to moglo predvidjeti na tako dugi rok kako ti to zamišljaš i da je "unaprijed znat", onda uprava ATPL koja je po expertizi daleko iznad 99% nas sigurno ne bi naručila toliko novih brodova za ovu godinu odnosno za period kada im vozarine neće pokrivati troškove, zar ne?

Problem je u tome što na svjetske vozarine utječe previše svakojakih čimbenika. Vidim da neki pokušavaju promatrati (analizirati) ovu dionicu kao da se radi o npr. HT-u ili KODT-u…

atpl iako je u fundamentalnom smislu odlična dionica,u tehničkom smislu je prava poslastica za veliku ribu jer je struktura ulagača u ovu dionicu razbijena na milijun tisuće malih dijelova,ulaskom straha u njihove kosti,takva dionica može se razbiti do neslućenih razmjera,kažem pogotovo što nema mirovinaca,pa šta mislite na koliko kuna bi bio ht da nema raifice?ja osobno očekujem oporavak vozarina tek tamo 2014-2015,naglo padaju narudžbe za brodove i to će potrajati,onda slijedi konsolidacija,pitanje šta će biti sa kinom,hm..teško je odrediti kraj agonije,zasad se ne može osjetiti,tek kad propadnu neke banke i s njima i neki brodari,tek onda će doći do konsolidacije,naravno da bdi neće čitavo vrijeme padati,imat će jake oscilacije,ali nemojte se oslanjati na bdi kod naših brodara jer će vrlo brzo hnb opet morati intervenirati povlačenjem likvidnosti,pa će se desiti ono,mala bara a puno krokodila…..bolje na vrijeme napustiti baru dok još nije nastala gužva u kaznenom prostoru…ja sam to uradio na 500,i pogodio..i uknjižio gubitak od 45%

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8498 (DOWN 618)
BPI Average of the T/C routes $9611 (DOWN 464)
BSI Average of the T/C routes $9928 (DOWN 226)
BHSI Average of the T/C routes $7679 (DOWN 100)



Molio bih nekoga iz struke – da da vjerojatnu projekciju stanja brodara na slijedećih 5 godina

Kad bi se to moglo predvidjeti na tako dugi rok kako ti to zamišljaš i da je "unaprijed znat", onda uprava ATPL koja je po expertizi daleko iznad 99% nas sigurno ne bi naručila toliko novih brodova za ovu godinu odnosno za period kada im vozarine neće pokrivati troškove, zar ne?

Problem je u tome što na svjetske vozarine utječe previše svakojakih čimbenika. Vidim da neki pokušavaju promatrati (analizirati) ovu dionicu kao da se radi o npr. HT-u ili KODT-u…
[/quote]

Moraš gledati drugačije. Naravno da nemođeš znati točno put sektora za 5 godina. Ali možeš znati kako će se firma ponašati prema novom protoku novca bio on manji/veći i sa svim oscilacijama.

Greška ti je ako gledaš firmu 3D. Moraš promatrati firmu kao teserakt.

I 2008/2009 je katastrofalna godina i imaš pad potrošnje/investicija/vizije across the board. Ali u tom okružju firme se znaju dobro align-ati.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.


atpl iako je u fundamentalnom smislu odlična dionica,u tehničkom smislu je prava poslastica za veliku ribu jer je struktura ulagača u ovu dionicu razbijena na milijun tisuće malih dijelova,ulaskom straha u njihove kosti,takva dionica može se razbiti do neslućenih razmjera,kažem pogotovo što nema mirovinaca,pa šta mislite na koliko kuna bi bio ht da nema raifice?ja osobno očekujem oporavak vozarina tek tamo 2014-2015,naglo padaju narudžbe za brodove i to će potrajati,onda slijedi konsolidacija,pitanje šta će biti sa kinom,hm..teško je odrediti kraj agonije,zasad se ne može osjetiti,tek kad propadnu neke banke i s njima i neki brodari,tek onda će doći do konsolidacije,naravno da bdi neće čitavo vrijeme padati,imat će jake oscilacije,ali nemojte se oslanjati na bdi kod naših brodara jer će vrlo brzo hnb opet morati intervenirati povlačenjem likvidnosti,pa će se desiti ono,mala bara a puno krokodila…..bolje na vrijeme napustiti baru dok još nije nastala gužva u kaznenom prostoru…ja sam to uradio na 500,i pogodio..i uknjižio gubitak od 45%

Ma jasno ali u vrijeme boom-a i vrijeme naglog rasta prihoda ja je nebi po svojoj kalkulaciji kupovao za 500 kn. Nebih jer mi ne izlazi tolika vrijednost.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Graf pokazuje da smo na liniji snažnije potore…kupnja je počela iznicati i mislim da će se to nastaviti, al sve primjetnije. Ostaje vidjeti je li uistinu vrijeme za neki veći odbijanac jer tržište je u ovom padu uračunalo i bankrot kompanije. Svejedno imovina je i dalje kudikamo veća od potraživanja pa ne vidim razlog daljnoj prodaji.

Bull is coming home

Pad BDI-a možda ima veze i sa kineskom Novom Godinom. Tamo se pred Novu Godinu zaustavlja većina aktivnosti.
Tradicionalna kineska Nova godina 2012, koja se zove i godinom Zmaja i koja se temelji na lunarnom kalendaru, počinje u ponedjeljak 23.01.2012. a završava 9.02. 2013. To je najvažniji i najsvečaniji kineski praznik, koji se slavi i više dana.
Ostalo je još tjedan dana! Znači moglo bi do oporavka doći već u veljači!

New Report

Close