ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 17:40
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Hm, nebi bilo dobro da probije 300, to mi izgleda kao psihološka granica. Našto interesa ima na toj razini, ali…

ne znam. ne bih ovdje pricao o psiholoskim granicama. barem ne u onom klasicnom smislu.

ovdje je jedina psiholoska granica u ocekivanjima i vjerojatnostima da ce firma preziviti ili otici u bankrot.

a da ce probit 300 to je gotovo pa sigurno. cak koliko danas u toku dana a da ne govorim u narednim tjednima.


Hm, nebi bilo dobro da probije 300, to mi izgleda kao psihološka granica. Našto interesa ima na toj razini, ali…

probit će 300 sigurno, možda ne danas, ali vrlo izvjesno ovaj mjesec
tako se neko vrijeme lomilo na 500 kn…pa na 400 kn….sad će koji dan i oko 300 kn, ali ide ATPL prema 200 kn! (moje mišljenje)

Što je ovaj potopljeni kruzer Costa Concordia bio u vlasništvu ATPL kada je dionica danas tako pala [cry]

ovu dionicu bi trenutno najvise povezao sa tkzv pojmom "indexom straha" puno vise nego "psiholoskim granicama".



Hm, nebi bilo dobro da probije 300, to mi izgleda kao psihološka granica. Našto interesa ima na toj razini, ali…

ne znam. ne bih ovdje pricao o psiholoskim granicama. barem ne u onom klasicnom smislu.
[/quote]
Možeš mi objasniti koji je to klasični smisao psihološke granice, nikad čuo!?

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Iskreno rečeno, ja ne znam koliko vrijedi ATPL (ali pokušavam steći neku približnu sliku! ;)), ali da baš ovoliko malo koliko sada košta na burzi, nekako mi je čisto na intuitivnoj razini: teško povjerovati.

Uopće se ne bih začudio da ovo trenutno ispadne jedna od boljih prilika na ZSE. Ali za to je potrebno malo više znanja, jer ovakve stvari gdje ništa ne možemo reći o budućnosti niti uz kakvu razinu sigurnosti su zapravo nešto preteško, ono najteže što postoji na TK. Ja jedino u čega prilično snažno vjerujem je da ova firma neće bankrotirati, i to mi daje ovu početnu znatiželju, to mi daje slutnju da vrijedi više nego li sada košta. Ali mi je veliki problem utvrditi koliko točno više, da li samo malo više, ili puno više!

Imam puno nepoznanica (pitanja!?, odgovorite mi vi koji znate!!) u vezi samog sektora, kako i na temelju čega imati nekakva očekivanja o mogućnosti zarađivanja u narednim godinama i dugoročnije. Zanima me kakav je stvarni odnos brodskih kapaciteta i očekivanih potreba narednih godina? Jesu li suviškovi stvarno tako veliki kao što se priča? Zanima me kakvo je stanje konkurencije, koliko svjetski brodari u prosjeku mogu izdržati negativnog poslovanja prije nego bankrotiraju? Kako se iz toga čine moguće marže dobiti narednih godina, zanima me na koliko dugo i koliko jako negativno se ovdje još može (najbolji, srednji, najgori slučaj) očekivati poslovati? I kakve se nakon toga može dugoročnije očekivati prosječne pozitivne marže, hoće li se formirati neka "nova normala", u kojem će to biti odnosu prema povijesnim profitabilnostima (i kakve su točno one?) itd.

Meni ova cijena izgeleda dovoljno malom da "trpi" i par godina nekog srednje-negativnog poslovanja i nakon toga povijesno gledajući skromne prosječne pozitive. A nisam siguran da je to baš naročito vjerojatan scenarij, imam feeling da bi bi moglo biti bar malo bolje od toga 🙂


ovu dionicu bi trenutno najvise povezao sa tkzv pojmom "indexom straha" puno vise nego "psiholoskim granicama".

Možda bi naziv "Slagalica strave" najbolje odgovarala.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!




Hm, nebi bilo dobro da probije 300, to mi izgleda kao psihološka granica. Našto interesa ima na toj razini, ali…

ne znam. ne bih ovdje pricao o psiholoskim granicama. barem ne u onom klasicnom smislu.
[/quote]
Možeš mi objasniti koji je to klasični smisao psihološke granice, nikad čuo!?
[/quote]

evo upravo taj o kojem ti pises.



ovu dionicu bi trenutno najvise povezao sa tkzv pojmom "indexom straha" puno vise nego "psiholoskim granicama".

Možda bi naziv "Slagalica strave" najbolje odgovarala.
[/quote]

bude li "slagalica strave" sto se ipak nadam da nece biti… onda smo ga i ti i ja naj…. Kormilar.

ovdje je najgore to što nema mirovinaca na strani kupnje kao kod nekih drugih blue chip zse dionica,zato će i cijena dionice roknuti na nenormalnu razinu,jer nema potpore,a u prilog ne ide ni likvidnost ni gospodarska situacija,i kronični nedostatak kupaca….nažalost,jer ovo je dobra firma…

@Lynx – izračun je nedavno bio da lightweight brodova flote u željezu + trenutni neto obrtni kapital vrijedi oko 350 kn po dionici/firme.
Čak i takav proračun daje neku vrijednost. Što se tiće funkcionalne i buduće vrijednosti – molio bih nekoga iz struke – da da vjerojatnu projekciju stanja brodara na slijedećih 5 godina i dali se događa nešto što se u zadnjih 5 nije dogodilo(naravno u relativnim okvirima).
Novčani tok je dobar kroz godine, vidim u zadnjoj da je bilo i prodaja dugotrajne materijalne(brodovi).
BDI je pokazatelj svjetske razmjene ali je volatilan i malo govori o budućnosti dužoj od pola godine. Većina sirovina koja se voze su za neposrednu preradu i ne stockaju se dugo, već se samo prestanu naručivati. Kina naravno pumpa taj sektor ponudom prijevoza, ali kao i drugi sektori u Kini(koji su prenapuhani) i taj će sa deflatom nekretninskog mjehura također deflatirati. To bi trebao biti jak utjecaj na BDI ako veliki dio sirovina iz Australije ide za Aziju zbog nekretninskog sektora i izgradnje.
Dali će se dogoditi black swan koji se nije dogodio u zadnjih 5 godina, teško je reći ali u zadjih 5 godina prosjeci ako se preslikaju na slijedećih 5 i bez rasta, onda cijena firme je podcijenjena. Ako se pak dodaju i subjektivni rizici OMF-ova i većih igraća onda je još podcjenjenija jer je u lošijim rezulatatim bila daleko viša. Inače moja projekcija, intrizične vrijednosti(kako je ja vidim) je par desetaka postotaka viša od trenutne.

Nadam se da sam nešto pomogao.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.


Iskreno rečeno, ja ne znam koliko vrijedi ATPL (ali pokušavam steći neku približnu sliku! ;)), ali da baš ovoliko malo koliko sada košta na burzi, nekako mi je čisto na intuitivnoj razini: teško povjerovati.

Uopće se ne bih začudio da ovo trenutno ispadne jedna od boljih prilika na ZSE.

jasno mi je ne znate koliko vrijedi atpl……..a jel barem znate koliko je bdi trenutno i kakvi su forecasti?

New Report

Close