Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Snježna kraljica se nastavlja..
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9959 (DOWN 2167)
BPI Average of the T/C routes $10663 (DOWN 448)
BSI Average of the T/C routes $10442 (DOWN 381)
BHSI Average of the T/C routes $7892 (DOWN 90)
Pad sve brži.
Brodovi potpuno različitih i drastično različitih kapaciteta, a svi oko 10.000 USD!
"Since total operating and financing costs for a modern Capesize are around $20,000 a day, the slump raises the possibility that further dry bulk shipowners will face financial difficulties."
Snježna kraljica se nastavlja..
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9959 (DOWN 2167)
BPI Average of the T/C routes $10663 (DOWN 448)
BSI Average of the T/C routes $10442 (DOWN 381)
BHSI Average of the T/C routes $7892 (DOWN 90)
Pad sve brži.
Brodovi potpuno različitih i drastično različitih kapaciteta, a svi oko 10.000 USD!
"Since total operating and financing costs for a modern Capesize are around $20,000 a day, the slump raises the possibility that further dry bulk shipowners will face financial difficulties."
[/quote]
Nije moje polje kompetencije, ali niža cijena najma u pravilu povlaći i nižu nabavnu cijenu investicije i lakšu deiverzifikaciju?
Ili zdravo seljački; niža cijena prijevoza brodom – niža nabavna cijena broda?
Lp
D.
Pad sve brži.
Brodovi potpuno različitih i drastično različitih kapaciteta, a svi oko 10.000 USD!
"Since total operating and financing costs for a modern Capesize are around $20,000 a day, the slump raises the possibility that further dry bulk shipowners will face financial difficulties."
[/quote]
Nije moje polje kompetencije, ali niža cijena najma u pravilu povlaći i nižu nabavnu cijenu investicije i lakšu deiverzifikaciju?
Ili zdravo seljački; niža cijena prijevoza brodom – niža nabavna cijena broda?
Lp
D.
[/quote]
brod.prijevoz je postao kao jeftiniji taxi .
ovo će izdržati samo jače firme.
vjerujem da je i atpl jedna od njih , jer ima tradiciju,iskustvo u shippingu i mladost flote , a uskoro i još veću brojnost i mladost flote .
Snježna kraljica se nastavlja..
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9959 (DOWN 2167)
BPI Average of the T/C routes $10663 (DOWN 448)
BSI Average of the T/C routes $10442 (DOWN 381)
BHSI Average of the T/C routes $7892 (DOWN 90)
Pad sve brži.
Brodovi potpuno različitih i drastično različitih kapaciteta, a svi oko 10.000 USD!
"Since total operating and financing costs for a modern Capesize are around $20,000 a day, the slump raises the possibility that further dry bulk shipowners will face financial difficulties."
[/quote]
Nije moje polje kompetencije, ali niža cijena najma u pravilu povlaći i nižu nabavnu cijenu investicije i lakšu deiverzifikaciju?
Ili zdravo seljački; niža cijena prijevoza brodom – niža nabavna cijena broda?
Lp
D.
[/quote]
brod.prijevoz je postao kao jeftiniji taxi .
ovo će izdržati samo jače firme.
vjerujem da je i atpl jedna od njih , jer ima tradiciju,iskustvo u shippingu i mladost flote , a uskoro i još veću brojnost i mladost flote .
[/quote]
Atlantska postoji od 1955 i odonda funkionira( sa svim problemima i teškoćama). Ako su prošli kroz 1990. i Japansku krizu i 1998 i Azijsku te interniji problem Domovinskog rata, velike ekonomske oscilacije 70’tih te 80’tih, raspad SSSR-a onda mislim da ovo nije problem koji će ostaviti gubitonosan trag. Problemi su tu, ali i riješenja jer je tržište globalnije, zeznutije u problemu ali i povezanije u riješavanju problema.
Dobro je da se na svakom levelu 500, 400, 300 …..nađe neki optimista, mislim da će to ispod 300 već biti utopizam. Firmu će uništiti globalna kriza ali prije toga dionica je uništena, praktički, praćkama.
Atlantska postoji od 1955 i odonda funkionira( sa svim problemima i teškoćama). Ako su prošli kroz 1990. i Japansku krizu i 1998 i Azijsku te interniji problem Domovinskog rata, velike ekonomske oscilacije 70’tih te 80’tih, raspad SSSR-a onda mislim da ovo nije problem koji će ostaviti gubitonosan trag. Problemi su tu, ali i riješenja jer je tržište globalnije, zeznutije u problemu ali i povezanije u riješavanju problema.
da….samo ne zaboravi da je na burzi ATPL tada padala i na 30 kn….preživjet će ATPL, ne sumnjam u to, ali o cijeni dionice se ne bih zalijetao, moguće da ode i na 100 kn
@Grofica – zbog čega misliš da se sada događa nešto toliko tektonski bitno da će uništiti firmu koja nije uništena od 55′?
Dionica(cijena ) i može biti uništena do dna, ali sama firma i poslovanje ne(bar niti toliko približno lako).
Sama cijena dionice je pak najniža debelo od 2005, dok sami pokazatelji i nisu. Na q3 AOP 139- tečajne razlike je u biti najviše uništio dobit tj utjecao na nepostojanje. Da nije bilo tih okolnosti(koje nisu pravilo i nisu pokazatelj budućih stanja) zapravo bi bilo i plusa te dobiti. FCF je pojačan kapitalnom prodajom.
Sviđa mi se kako troškovi prate pad prihoda što mi pokazuje zrelost poslovanja.
Nemam niti jednu dionicu ATPL(zasada).
Grofica(zgodna cura na slici(za razliku od moje Indre Nooyi))
Atlantska postoji od 1955 i odonda funkionira( sa svim problemima i teškoćama). Ako su prošli kroz 1990. i Japansku krizu i 1998 i Azijsku te interniji problem Domovinskog rata, velike ekonomske oscilacije 70’tih te 80’tih, raspad SSSR-a onda mislim da ovo nije problem koji će ostaviti gubitonosan trag. Problemi su tu, ali i riješenja jer je tržište globalnije, zeznutije u problemu ali i povezanije u riješavanju problema.
da….samo ne zaboravi da je na burzi ATPL tada padala i na 30 kn….preživjet će ATPL, ne sumnjam u to, ali o cijeni dionice se ne bih zalijetao, moguće da ode i na 100 kn
[/quote]
Slažem se.
i kad sam ja tvrdio da je bdi totalna špekulacija niste mi vjerovali,kakva ponuda i potražnja brodskog prostora,doduše to je samo jedna stavka..kina konstantno diže kam stope,tako da nema šanse dok oni to rade da raste bdi,po meni se atpl dobro zaletila sa novim brodovljem,potpuno suprotno konzervativnom načinu poslovanja do sada,oni sada preuzimaju veliki rizik poslovanja,kockarski,rekao bih,a to u ovom trenutku nije uopće pametno,bit će problema….možda bi prije tipovao na jdpl ali na nekih 30 ak kn ako padne,možda se zaletim,ali ovo hmmm..uduplavanje flote u gadnim vremenima…hmmmm bdi se topi kao proljetni snijeg,a kriza tek dolazi….
i kad sam ja tvrdio da je bdi totalna špekulacija niste mi vjerovali,kakva ponuda i potražnja brodskog prostora,doduše to je samo jedna stavka..kina konstantno diže kam stope,tako da nema šanse dok oni to rade da raste bdi,po meni se atpl dobro zaletila sa novim brodovljem,potpuno suprotno konzervativnom načinu poslovanja do sada,oni sada preuzimaju veliki rizik poslovanja,kockarski,rekao bih,a to u ovom trenutku nije uopće pametno,bit će problema….možda bi prije tipovao na jdpl ali na nekih 30 ak kn ako padne,možda se zaletim,ali ovo hmmm..uduplavanje flote u gadnim vremenima…hmmmm bdi se topi kao proljetni snijeg,a kriza tek dolazi….
Kriza u kojem smislu? Globalna, regionalna, lokalna, sektorska, politička ili sve pomalo?
Po mojim projekcijama 2012 će biti lošija od 2011, bolja od 2009, a 2013 na razini 2011 ili malo bolja(global GDP je parametar o kojem sada pričam)a overshoot očekujem 2017/2018(da znam da projiciram daleko i otvaram si prostor greškama).
Što me brine je gdje smjestiti pad kinsekog GDP-a, dali već ove godine i dali će trajati duže ili ne.(recesiju kod njih ne očekujem nikako ali hlađenje na 5 posto rasta GDP-a da) Također, nikako da dođem do njihovog točnog GNP-a.