Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ovo postaje loše…..
11 January 2012
Baltic Dry Index (BDI) -65 1193
Evo počinjemo rezat žile ….uskoro se očekuje besplatan pomorski prevoz roba ..ko u zvjezdanim stazama .. nema love , nema potreba , imaš hrane kolko sintetiziraš …sve idealno –čuvajte se samo borgova
@ roso
100kn je do 01.06.2012!
BOLJE SADA PRODATI PA KUPITI JEFTINIJE!
stanje je loše , ali opet ne pretjerivati sa cijenama
Pad zadnjih dana postaje sve brži i brži…očekuju se bankroti.
Bankruptcies Are To Be Expected
dok jednome ne smrkne drugome ne svane. samo se treba nac na pravoj strani……
Mislim da ATPL mora razmotriti prodaju svih brodova i hotela, podijeliti dioničarima po 1400kn i svatko na svoju stranu! Eto to je moj prijedlog upravi da razmisli malo o tome!
Cijena dionice pada….jer mali dioničari pritisnuti krizom, još uvijek ..rasprodavaju po malim
količinama..
Veliki psi, to znaju i vide….i ne žure s kupnjom…kad krenu, nitko ih neće zaustaviti.
Cijena dionice pada….jer mali dioničari pritisnuti krizom, još uvijek ..rasprodavaju po malim
količinama..
Veliki psi, to znaju i vide….i ne žure s kupnjom…kad krenu, nitko ih neće zaustaviti.
Ispod 300 ulazim heavy. Kada se sredinom i krajem 2012. stabilizira makrookružje onda će se stabilizirati i djelatnosti ATPL. A ako je cijena bila pretjerana sada je pretjerano niska. To otvara dobre prilike za zaradu….i čekanje overshootinga.
OCF je bolji nego 2006, FCF postoji u krizama i expanzijama. O cijeni brodova po cijeni željeza sam pisao. Neke firme koje se propagiraju(DDJH) po meni su 10 x gore od ATPL(po navedenim varijablama), a cijena im raste(kao firmama). Neto obrtni kapital je 200 mil kn(sam). Mcap je 444 000 000 kn. Naravno, treba čekati malo prije preokreta… ali mislim da je prilika…
da je baba muška zvala bi se duško!
para u svijetu nema,a pogotovo ne u hrvatskoj tkome je do dionica atpl?
da je baba muška zvala bi se duško!
para u svijetu nema,a pogotovo ne u hrvatskoj tkome je do dionica atpl?
Nema novaca u svijetu? IMa ih više nego ikada(sa svim printanjem) ali su na drugim mjestima, pozicijama. Ali zato baš, pa ne kupujete na 3000 nego na 300(karikiram).
Kao što su druga mjesta sada prva, onda postoji vjerojatnost obrata da prva postanu druga mjesta investiranja kada investiranje dovoljno iskoristi mjesta 1.
Ponata je da kupujete jeftino a prodajete skupo. Pa ne želite raditi ono što rade drugi…(naravno prije svake kupnje dobro se posavjetovati sa sobom, prošlošću, raznim faktorima i vjerojatnostima).
Mislim da ATPL mora razmotriti prodaju svih brodova i hotela, podijeliti dioničarima po 1400kn i svatko na svoju stranu! Eto to je moj prijedlog upravi da razmisli malo o tome!
Dajte molim vas izračun po kojem ste dobili 1400 kn.
Ne znam koja je svrha ovakvih paušalnih gluposti, imate temu bez cenzure, ona je za slobodniji stil pisanja, ovdje bi postovi ipak trebali biti barem malo ozbiljniji.
Ne posjedujem dionice ATPL i ovaj post nije poziv za kupoprodaju istih
Pad zadnjih dana postaje sve brži i brži…očekuju se bankroti.
Bankruptcies Are To Be Expected
dok jednome ne smrkne drugome ne svane. samo se treba nac na pravoj strani……
[/quote]
… i čekati svojih pet minuta.
Btw, ovo me užasno podsjeća na početak 2002., market down, brodovi bagatelno jeftini, nigdje svijetla na kraju tunela, pa ipak oni što su bili strpljivi su profitirali. Kolo sreće se okreće, tko bi gori sad je doli i …. E da hoće Iran zatvoriti prolaz, makar se bi odrazilo na BDI.
Očekujem dobit u 2011. nakon konsolidiranog izvješća cca. 5 miljuna dolara, i gubitak u 2012. od 10-15 miljuna dolara. Ovo što se događa u brodarstvu nije rezultat globalne krize (volumen trgovine je ok) već isključivo odnos ponude i potražnje. Na već zasićeno tržište dolazi masa novogradnji i imamo to što imamo, po meni trebati će min. 18 mjeseci za kakav takav balans.
Što se dionice tiče držim da gore ne može, no to sam mislio i na 700, pa se ne usuđujem ništa prognozirati za cijenu. [thumbsup]
Po meni, za ATPL je bitno biti u niskom startu…na žalost, po veličini i udjelu- to će mi biti zadnja dionica za dokup u portfelju…ali, ljudi, sad je stvarno više dosadno, pa zar nećemo imati nikakav
rast …niti jedanput godišnje….??? Pa , to je koma….