Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
lightweight ti ne bih znao ali pretpostavljam da se za moderne bulk carriere koje Atlantska ima u floti otprilike zna koji je cca omjer DWT/lightweight manje-vise koji postotak gore-dole.
Tj drugim rijecima vjerujem da ima neki standard iliti prosjek koje tezine je sam brod da bi imao DWT toliki-itoliki.
Naime nisam ta struka, tu ce ti bolje znat odgovorit gosn. Kormilar ili netko iz predmetne branse..
moram se malo nasaliti, lightweight mi se cini jako bitan pod pretpostavkom da ce svi brodovi u rezaliste [cry].
u tom slucaju sto vise zeljeza to bolje [thumbsup] .
@ Kibic – hvala!
Time znam DWT a lightweight flote?
Ne pitam bzvz, imam svoje razloge:)
Molim samo i lightweight flote!
Lp
tesko ce ti tko znat lightweight brodova sta znaci tezina samog broda bez goriva,balasta,tereta, namirnica i svega ostalog. to jedino ako ih zelis prodat u staro zeljezo pa ih vazes na kile
Baltic Dry Index (BDI) -126 1426
Nanjušili ste.
Da, da vidim koliko vrijede u željezu kao zadnja crta obrane u slučaju bankrota(u kojeg sumnjam).
Moramo pogledati sve aspekte pa i ove najbanalnije.
Nanjušili ste.
Da, da vidim koliko vrijede u željezu kao zadnja crta obrane u slučaju bankrota(u kojeg sumnjam).
Moramo pogledati sve aspekte pa i ove najbanalnije.
Imate sve na stranicama atlantske za svaki brod,i bruto i neto tezinu,
Npr. za Zagreb BT/NT:43717.00/26399.00
@Malibu – odlično !Hvala!
[yawn] Šta? Jel već Nova godina? Izgleda neki praznik danas, burza ne radi? 🙂
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $17821 (DOWN 4036)
BPI Average of the T/C routes $12547 (DOWN 223)
BSI Average of the T/C routes $11768 (DOWN 155)
BHSI Average of the T/C routes $8149 (DOWN 25)
Nanjušili ste.
Da, da vidim koliko vrijede u željezu kao zadnja crta obrane u slučaju bankrota(u kojeg sumnjam).
Moramo pogledati sve aspekte pa i ove najbanalnije.
Ajde već kad netko razmišlja, da ja ne moram, usput razmisli i o ovome pa mi reci:
da bi ATPL bankrotirala šta se treba desiti u svijetu i na brodarskom tržištu?
ako bi se to desilo, s obzirom na te i takve okolnosti kolika bi mogla biti cijena po toni scrapa?
kolika bi dakle tada bila scrap cijena flote?
Eto, mislim da je to za sada dovoljno..
Nanjušili ste.
Da, da vidim koliko vrijede u željezu kao zadnja crta obrane u slučaju bankrota(u kojeg sumnjam).
Moramo pogledati sve aspekte pa i ove najbanalnije.
Ajde već kad netko razmišlja, da ja ne moram, usput razmisli i o ovome pa mi reci:
da bi ATPL bankrotirala šta se treba desiti u svijetu i na brodarskom tržištu?
ako bi se to desilo, s obzirom na te i takve okolnosti kolika bi mogla biti cijena po toni scrapa?
kolika bi dakle tada bila scrap cijena flote?
Eto, mislim da je to za sada dovoljno..
[/quote]
339626880 kn ili 72% trenutne tržišne kapitalizacije.
Dakle(što je po meni dosta zanimljivo/70 posto vrijednosti sadašnje tržišne kapitalizacije bilo bi pokriveno prodajmo brodova u staro željezo)
Da, bankrot bi bio maksimalni black swan događaj.
Izgleda da se nismo razumjeli.. moje pitanje je koja bi bila cijena scrapa u okolnostima koje bi dovele ATPL do bankrota?
Koja bi bila cijena scrapa u okolnostima koje bi dovele ATPL do bankrota?
Pretpostavljam, niža od trenutačne.