pitanje ako netko zna…..
zasto na svim sajtovima na kojima ja pratim BDI index, zadnji update je 23.12.
sta svi spojili Bozic i Novu i jos uzeli tjedan godisnjeg 🙂
Neradni dani
2011*
New Year’s Day 3 January
Good Friday 22 April
Easter Monday 25 April
Bank Holiday 29 April
May Bank Holiday 2 May
Spring Bank Holiday 30 May
Summer Bank Holiday 29 August
Christmas 26- 30 December
2012*
New Year’s Day 2 January
Good Friday 6 April
Easter Monday 9 April
May Bank Holiday 7 May
Spring Bank Holiday 4 June
Queen’s Diamond Jubilee 5 June
Summer Bank Holiday 27 August
Christmas 25- 31 December
http://www.balticexchange.com/default.asp?action=article&ID=554
@malibu thanks.
BDI -6%
Prilican pad, Panamaxi na spotu http://www.dryships.com/pages/report.asp 13.000 USD, ako se ne popravi, svaki novi ugovor (time i svaki novi brod) bit ce opterecenje, proizvodit ce minus.
pa i vrijeme je da počnu stvarati minuse već jednom, sve ove krizne godine a oni posluju sa dobiti, aloooo
@makalu
TOP 10 ATPL na dan 25.11.2004.g.
Atlant- Esop d.o.o., Dubrovnik, Od Sv. Mihajla 1, 321683 dionica (23,0511%)
Paktor d.o.o., Split, Hrvojeva 12/II, 212446 dionica (15,2234%)
Hrvatski fond za privatizaciju, Zagreb, Ivana Lučića 6, 140045 dionica (10,0353%)
Croatia osiguranje d.d., Zagreb, Trg Bana Josipa Jelačića 13, 137361 dionica (9,843%)
Atlantska plovidba d.d., Dubrovnik, Od Sv. Mihajla 1, 136226 dionica (9,7617%)
Floričić Kristijan, Pula, Pješćana uvala I ogranak 17, 18786 dionica (1,3462%)
Šmok Damir, Dubrovnik, Između polača 12, 9365 dionica (0,6711%)
INA-industrija nafte d.d., Zagreb, Avenija Većeslava Holjevca 10, 5744 dionica (0,4116%)
Transpetrol, Split, Spinutska 5, 4049 dionica (0,2901%)
Bahovec Srečko, Hvar, Vrboska, Zaglav bb, 2803 dionica (0,2009%)
Malo sam se raspitao i iz priloženog je razividno da su dva ESOP_ a tad imala app. 38% ATPL ili app. 534 000 dionica. Vjerujem da je u toj cifri i ostalih 20-ak tisuća dionica Šmoka, jer mi zvuči nevjerojatno da bi on kupovao dionice na 1000-3000 ili više kao što si naveo. Uostalom, u top 10 nema tadašnjih članova Uprave, a oni su tad već bili relativno veliki dioničari sa po 50-ak tisuća dionica. Iz kasnijeg razvoja situacije vidimo da su 4 člana tadašnje Uprave putem ESOP-a kupili cca. 230 000 dionica dok su ostalo (app.300 000 dionica) kupili zaposlenici ATPL.
Međutim, to sad nije bitno, već je polemika krenula oko pitanja da li su Relja i Memed kupovali dionice na burzi u posljednje vrijeme ili su ih dobili od ATPL. Ako su ih u ovoj situaciji dobili od ATPL onda je to katastrofa, no to bi bilo objavljeno na ZSE, pa ispada da su ih kupili na burzi, i to osobno držim dobrim signalom. [thumbsup]
Treća laž u dva dana, da je Šmok imao te novce kupio bi cijelu firmu 2004. Kupovao je u ESOP-u baš kao i ostali uposlenici, tehniku sam ti već objasnio na članovima Uprave. Dakle kupovao je dionice 2004. godine po 30, odnosno 70 kuna, a kad ih je otplatio prebacio je to na svoje ime. Ako to ne možeš shvatiti ne mogu ti pomoći, pođi u ATPL u službu dionica možda ti objasne bolje. Da uposlenici nisu proveli ESOP 2004 danas bi ATPL bila u inozemnom vlasništvu ili bi imala sudbinu JDPL i čekala što će država napraviti sa firmom, a danas je to respektabilan brodar i ponovo će tu teći med i mlijeko kako bi rekao naš uvaženi kolega Lopina.
Odi malo na snijeg, opusti se, očito si previše konzumiro alkohola za blagdane, valja malo razbistriti glavu.
[tongue]
[/quote]
Nemam se namjeru više prepucavat sa dečkićima koji se igraju burze sa novcima od roditelja koje su dobili da kupe marendu u školi.
Btw. Riječ "uposlenik", koju toliko puta ponavljaš ne postoji u hrvatskom riječniku. Kaže se "zaposlenik" i "zaposlenici"…
[/quote]
kako službeni (ono pravo leksikografski) hrvatski rječnik ne postoji ima još nade i za uposlenike.. što se tiče riječnika, osim ako u pitanju nije neka riječna riba, sumnjam da će ta riječ biti unutra.. hihi [kiss]
eto tako malo.. offtopic.. znaš kak ide ona poslovica u velikoj britaniji: ljudi u staklenicima ne bi trebali bacati kamenje [smiley]
što se piše i na koji naćin prethodnih 3-4 stranice je stvarno nadmudrivanje po principu:moj je duži tvoj je deblji!
Na što su se sveli postovi ovdje zaista žalosno!Vrijeđanja i gunđanja ko stare babe na pijaci!
Nekada…..e da nekada sam uz prvu kavu došavši na posao ranije s užitkom pročitao pregršt pametnih stvari, normalnih ljudskih komentara, šala pa čak i gluposti-normalnih za svakoga od nas!
Što se desilo?
Nemate li što pametnije napisati rađe stisnite ENTER pa neka samo bude prazan okvir, kao "krik-a zvuka odnikud"!!!Biće bolje tako!
dobra poslovica od "super24": "ljudi u staklenicima ne bi trebali bacati kamenje"!
Poštovani kolege,
dali netko ima podatak o DWT-u cijele flote Atlantske plovidbe?
"Tijekom 2010. godine nije bilo nikakvih promjena u floti, odnosno Društvo je započelo i
završilo godinu s istim brojem brodova i s istom tonažom, tj. 19 brodova sa 812.808 tona
nosivosti, međutim čitava flota je jednu godinu starija i iznosi još uvijek zavidnih 8,45
godina."
. . . . . .
"Kako je već rečeno, tijekom 2010. godine nije bilo nikakvih promjena u sastavu i nosivosti
flote, no neki se događaji ipak moraju posebno spomenuti. Tako je koncem veljače 2010.
godine potvrđen ugovor o izgradnji tri broda tipa Supramax nosivosti od po 58.000 tona u
južnokorejskom brodogradilištu STX, a koncem ožujka potpisan je u Dubrovniku ugovor za
gradnju dva dodatna broda tipa Panamx od 79.800 tona sa kineskim brodogradilištem
JEHI. Osnaženjem tih ugovora u gradnji imamo 7 brodova ukupne nosivosti od 493.200
tona i vrijednosti od oko 282 milijuna dolara. Od toga iznosa je naše gotovinsko učešće od
105 milijuna dolara, a ostatak je osiguran kreditima dvaju naših tradicionalnih bankarskih
partnera. Prvi od ovih 7 brodova trebao bi biti isporučen koncem 2011. godine, a ostalih 6
do listopada 2012. godine. I pored moguće prodaje ponekog od brodova starije generacije
nedvojbeno je da će Atlantska plovidba tijekom 2012. godine preći magičnu nosivost od 1
milijun tona."
@ Kibic – hvala!
Time znam DWT a lightweight flote?
Ne pitam bzvz, imam svoje razloge:)
Inaće nemam ovu firmu ali:
Najbolja godina po prihodima u zadnjih 5 je bila 2008/1400 milijuna
Ove godine će ukupni prihodi biti oko 650 milijuna ali i jak FCF.
FCF kada raste, često rastu i earningsi u slijedećim razdobljima.
Makar vidim da jak FCF je pojačan prodajom materijalne imovine za oko 20 milijuna eura na Q3/11.
Prihodi su pali cca 50 posto od najbolje godine, cijena je pala od najviše(3000kn) do danas oko 80 do 90 posto(sve iz glave pa ne zamjerite).
Želim reći da FCF raste i ukazuje na buduću pojačanu dobit i bolje prihode rastom svjetskog GDP-a kojeg očekujem( u boljem izdanju) 2013 nadalje/a u isto vrijeme je cijena pala tih 80-tak posto a prihodi 50-tak posto.
Molim samo i lightweight flote!
Lp