Financijsko izvješće ATPL-a je za 2010.g. bilo je bolje od 2009. Prihodi su bili veći , i smanjen je gubitak.
A cijena dionice je prepolovljena.
Onda ga vlasnik mora najuriti…..jer ne radi svoj posao……zašto xy radi sa svojim dionicama
uredno…?
Miami,
ti bi se trebala malo odmoriti od burze.
ha,ha s 5 dionica digne za 2,4 posto vrijednost dionice.
Što će bit kad dođe igračs nekoliko mil.
Craig tebi je ovo još uvijek smiješno
Financijsko izvješće ATPL-a je za 2010.g. bilo je bolje od 2009. Prihodi su bili veći , i smanjen je gubitak.
A cijena dionice je prepolovljena.
Vidim da je2009. cijena pala na 475 kn, a 2010 nije bila ispod 600. Dakle cijena je narasla. Kupujte jeftine tvrtke s dobrim poslovanjem, naučite procijeniti kolika je fer cijena za neku dionicu i onda nemate razloge za brigu.
ha,ha s 5 dionica digne za 2,4 posto vrijednost dionice.
Što će bit kad dođe igračs nekoliko mil.
Craig tebi je ovo još uvijek smiješno
[/quote]
Pa kako ne bi bilo, sad promatram zse kao komediju…
Premda moram priznat sve manje pratim, čeka me kupovina stana.
Valjda će se za 2-3 godine nešto pomaknuti 🙂
Financijsko izvješće ATPL-a je za 2010.g. bilo je bolje od 2009. Prihodi su bili veći , i smanjen je gubitak.
A cijena dionice je prepolovljena.
Od 2003/2011 jedina godina sa malim gubitkom je bila 2009, izračunaj sam kolika je bila dobit (za miran san) u tom periodu. [thumbsup]
Od 2003/2011 jedina godina sa malim gubitkom je bila 2009, izračunaj sam kolika je bila dobit (za miran san) u tom periodu. [thumbsup]
Istina, ali kad si se već dotakao tog razdoblja, bitno je napomenuti mnoge stvari zbog perspektive dionice ATPL.
Naime, 2003.g. je bila zaista godina expanzije brodarskog sektora, kad se predvidjelo da bi brodari mogli biti bum na tržištima kapitala. U toj godini je BDI index napravio svoj prvi jači proboj i prošao otpor na 2.350 bodova po prvi put od kada su ga uveli, od 1985.g. Mislim da je taj proboj bio tada na razinu cca. 6.000 bodova. Nakon tog probijanja otpora na 2.350, poslije u 2005. i 2006. ta se razina pokazala kao potpora, nakon koje je BDI uzletio prema povijesnom vrhu od 11.700 bodova u 2008.g.
E sad, 2003.g. ATPL je imala prihode 434 mil. kuna, a dugoročni/kratkoročni dugovi su im bili oko 480 mil. kuna.
Sada u 2011.g. ATPL će vjerojatno imati nešto malo veće prihode nego u 2003.g. možda +20%, a dugoročni/kratkoročni dugovi su ima došli na 1 mlrd. kuna.
Nema za sada tu nekih većih problema sa likvidnosti, to svi znamo, ATPL to odlično balansira, ali problem je ponovo u BDI indexu, koji se opet "uvalio” u kanal između potpore na 780 bodova i otpora 2.350 bodova. Napomenuo bi, da je BDI index u tom kanalu čamio od 1988. do 2003.g. kako sam prije naveo. E sad, kad će BDI opet probiti razinu otpora na 2.350 ostaje za vidjeti, nadam se da nećemo čekati 15 godina, ne daj Bože. No, daje razloga za razmišljanje kad bi trebalo kupiti ponovo dionice brodara, zar ne!?
Od 2003/2011 jedina godina sa malim gubitkom je bila 2009, izračunaj sam kolika je bila dobit (za miran san) u tom periodu. [thumbsup]
Istina, ali kad si se već dotakao tog razdoblja, bitno je napomenuti mnoge stvari zbog perspektive dionice ATPL.
Naime, 2003.g. je bila zaista godina expanzije brodarskog sektora, kad se predvidjelo da bi brodari mogli biti bum na tržištima kapitala. U toj godini je BDI index napravio svoj prvi jači proboj i prošao otpor na 2.350 bodova po prvi put od kada su ga uveli, od 1985.g. Mislim da je taj proboj bio tada na razinu cca. 6.000 bodova. Nakon tog probijanja otpora na 2.350, poslije u 2005. i 2006. ta se razina pokazala kao potpora, nakon koje je BDI uzletio prema povijesnom vrhu od 11.700 bodova u 2008.g.
E sad, 2003.g. ATPL je imala prihode 434 mil. kuna, a dugoročni/kratkoročni dugovi su im bili oko 480 mil. kuna.
Sada u 2011.g. ATPL će vjerojatno imati nešto malo veće prihode nego u 2003.g. možda +20%, a dugoročni/kratkoročni dugovi su ima došli na 1 mlrd. kuna.
Nema za sada tu nekih većih problema sa likvidnosti, to svi znamo, ATPL to odlično balansira, ali problem je ponovo u BDI indexu, koji se opet "uvalio" u kanal između potpore na 780 bodova i otpora 2.350 bodova. Napomenuo bi, da je BDI index u tom kanalu čamio od 1988. do 2003.g. kako sam prije naveo. E sad, kad će BDI opet probiti razinu otpora na 2.350 ostaje za vidjeti, nadam se da nećemo čekati 15 godina, ne daj Bože. No, daje razloga za razmišljanje kad bi trebalo kupiti ponovo dionice brodara, zar ne!?
[/quote]
ATPL je 2003. godine bio brodar sa prastarom flotom, jako zadužen kako si i sam naveo, jer ne zaboravi da su se brodovi početkom te godine prodavali po bagatelnim cijenama. Da je kriza potrajala još 2-3 godine oni bi bankrotirali kao Croatia line etc.
Danas je to respekatabilan brodar, vizija firme je jasna, novi CEO je pravi, bezkompromisan stručnjak (pogledaj kako se bez sentimenata rješio Dubrovnik airlines) i ATPL može bez većih posljedica izdržati krizu još 4-5 godina. Osobno držim da će do oporavka marketa doći u 2014, ali na jedno pitanje ne mogu naći odgovor, tko prodaje na ovim razinama? Potpuno mi je jasno da će 2012. firma zabilježiti gubitak od 10-15 miljuna dolara, ako se ne dogodi neki neočekivani kopernikanski obrat kao 2010, no u to ne vjerujem, međutim vjerujem da samo nebrodarski dio imovine i poslovanja ATPL vrijedi min.350 kuna po dionici (tri hotela, dvije zgrade nova i stara, agencije etc.)
E sad, kad ulaziti krucijalno je pitanje? Ja znam da ni u snu ne bi izašao na ovim razinama, možda grješim, no imam vremena i živaca čekati da dionica dođe na približno fer cijenu, jer radi se o zdravoj firmi što neće bankrotirati, naprotiv siguran sam da će dočekati novu konjukturu, u 56 godina dokazali su poslovnu žilavost i u puno težim okolnostima, a krizu su čak iskorisistili za stvaranje novih vrijednosti (zanavljanje flote i izgradnja upravne zgrade).
[thumbsup]
Financijsko izvješće ATPL-a je za 2010.g. bilo je bolje od 2009. Prihodi su bili veći , i smanjen je gubitak.
A cijena dionice je prepolovljena.
Vidim da je2009. cijena pala na 475 kn, a 2010 nije bila ispod 600. Dakle cijena je narasla. Kupujte jeftine tvrtke s dobrim poslovanjem, naučite procijeniti kolika je fer cijena za neku dionicu i onda nemate razloge za brigu.
[/quote]
evo ja bih volio od tebe kolega znati je li ovo jeftina firma s dobrim poslovanjem i kolika je fer cijena za ovu dionicu tako da nemam razloga za brigu.
ne zna se sto je veci uteg: stanje u svijetu-kini/kriza brodarskog sektora ili stanje u hr.
cini se da je preduvjet da oboje dode na zelenu granu.
ne zna se sto ce kasnije.
@falco ne kubaj
Danas je održan sastanak gradonačelnika i vlasnika marine Frapa oko izgradnje marine u Gruškom akvatoriju.Sastanak če se također održati sa predstavnicima ATPL i trečim ponuđaćem,nakon čega če idući tjedan vlada donjeti konačnu odluku o koncesionaru.Možda gospoda iz uprave uspiju nagovoriti gosp. Andra [cool]
ne zna se sto je veci uteg: stanje u svijetu-kini/kriza brodarskog sektora ili stanje u hr.
cini se da je preduvjet da oboje dode na zelenu granu.
ne zna se sto ce kasnije.
@falco ne kubaj
Istina, samo što je stanje u Kini i u svijetu uteg za poslovanje ATPL, a stanje u HR uteg za likvidnost na tržištu kapitala. Ljudi imaju novaca, ali se jednostavno boje ulagati na burzu. No, to je stari sindrom Hrvatskog tržišta kapitala, svi će htjeti kupiti kad cijena opasno krene prema gore. Ne mislim pri tom samo na ATPL, već na sve dionice.
P.S. Nemam ATPL dionice, da ne mislite da drukam rast, to nitko ne može na ovakom smeću od tržišta!