Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Oštećenja nisu značajna, pa će “Orsula” normalno nastaviti predviđenu plovidbu čim se obave prijeko potrebni manji popravci i završe nužne administrativne formalnosti – kazao nam je kap. Pero Kulaš, predsjednik Uprave “Atlantske plovidbe”.
Bogami čovjek pršti optimizmom. A šta će mo sa tržištem? [sad]
Bogami čovjek pršti optimizmom. A šta će mo sa tržištem? [sad]
wishful thinking
ove ce im novogradnje u 2012/13 donosit $6000-$7000 gubitaka dnevno po brodu, a Kina usporava…..
PROGNOZE Paul Krugman: Kina bi mogla eksplodirati, baš kao Amerika 2007. Autor/izvor: SEEbiz / New York Times
Datum objave: 21.12.2011. – 11:45:00
Zadnja izmjena: 21.12.2011. – 15:40:46
NEW YORK – “Krvna slika” kineske ekonomije nagnala je američkog nobelovca Paula Krugmana da, u kolumni u New York Timesu nagovijesti mogućnost njenog kraha. Dodaje da svijetu, koji trenutno ispašta zbog kaosa u Europi, “stvarno nije potreban” novi epicentar krize.
"Uzmite u obzir sljedeću sliku: skorašnji rast zavisio je od velikog graditeljskog ‘buma’ potaknutog vrtoglavim rastom cijena nekretnina, pokazujući sve klasične znakove napuhanog mjehura", navodi čuveni nobelovac.
Krugman kaže da je "tu i brzi rast kredita, ne samo preko tradicionalnih banaka, već u velikoj mjeri kroz neregulirano ‘bankarstvo u sjeni’ izvan kontrole vlasti. Sada mjehur puca, i postoje realni razlozi za strah od financijske i ekonomske krize. Opisujem li Japan s kraja osamdesetih godina? Ili Ameriku iz 2007.? Moglo bi biti tako. Ali, upravo sada ja govorim o Kini".
ove ce im novogradnje u 2012/13 donosit $6000-$7000 gubitaka dnevno po brodu, a Kina usporava…..
Ne samo novogradnje već i eventualno svaki novi sklopljeni ugovor po isteku starog koji je zbog ranijih viših vozarina donosio dobit.
Bogami čovjek pršti optimizmom. A šta će mo sa tržištem? [sad]
Tržište raste na optimizmu, to su osnove. Da nije tako još bi nam vatra bila pojava od koje bi padali u nesvijest.
Tržište raste na optimizmu, to su osnove.
Optimizam je OK, osim kad si ulagač u najgoroj krizi od 1929. godine. Tko je bio optimist, do sada je ostao i bez gaća, a i svi koji su optmistično kupovali ATPL na 1000, 800 kn, 600 kn, 600 kn, 400 kn…..su pred bankrotom.
Ja jesam optimist u smislu da će kriza završiti, ali sam i realist koji zna da ćemo do kraja krize pričekati bar još 2-3 godine, a to mnogi ulagači neće financijski preživjeti.
Pozicija ulagača i pozicija uprave jedne firme, npr. ATPL su bitno različite jer ulagač u krizi može i mora imati dobar dio imovine u kešu i trejdati kad je prilika, a uprava ATPL nema puno manevarskog prostora jer oni moraju sada povlačiti dugoročne poteze. Osim toga mudar ulagač svoje krive poteze na burzi relativno lako ispravi, a njihovi krivi potezi mogu uništiti kompaniju.
Ne bih rado bio u koži upravama firmi u ovakvim teškim vremenima jer ne odgovaraš samo kompaniji i dioničarima nego i zaposlenima i njihovim obiteljima, a to je veliki teret. Situacija u svijetu je teška, a brodarstvu bi iduća godina mogla biti jedna od najtežih u zadnje vrijeme.
Nadam se da će ATPL i druge naše firme uspješno prebroditi ova vremena, ali mene cijela situacija drži podalje od brodara općenito, osim za kratkoročan trejd.
Optimizam je OK, osim kad si ulagač u najgoroj krizi od 1929. godine. Tko je bio optimist, do sada je ostao i bez gaća, a i svi koji su optmistično kupovali ATPL na 1000, 800 kn, 600 kn, 600 kn, 400 kn…..su pred bankrotom.
Ja jesam optimist u smislu da će kriza završiti, ali sam i realist koji zna da ćemo do kraja krize pričekati bar još 2-3 godine, a to mnogi ulagači neće financijski preživjeti.
Pozicija ulagača i pozicija uprave jedne firme, npr. ATPL su bitno različite jer ulagač u krizi može i mora imati dobar dio imovine u kešu i trejdati kad je prilika, a uprava ATPL nema puno manevarskog prostora jer oni moraju sada povlačiti dugoročne poteze. Osim toga mudar ulagač svoje krive poteze na burzi relativno lako ispravi, a njihovi krivi potezi mogu uništiti kompaniju.
Ne bih rado bio u koži upravama firmi u ovakvim teškim vremenima jer ne odgovaraš samo kompaniji i dioničarima nego i zaposlenima i njihovim obiteljima, a to je veliki teret. Situacija u svijetu je teška, a brodarstvu bi iduća godina mogla biti jedna od najtežih u zadnje vrijeme.
Nadam se da će ATPL i druge naše firme uspješno prebroditi ova vremena, ali mene cijela situacija drži podalje od brodara općenito, osim za kratkoročan trejd.
[/quote]
Slažem se .
Sa brodarima eventualno kratkoročan manji trejd kome se da,a sve ostalo je prerizično…
Mogla bi danas opet pred kraj rasprodaja gubitničkih pozicija po bidu…čekamo..
Možda sam u krivu ali čini mi se da se uprava kocka sa novim brodovima kupujući ih trenutno "relativno" jeftino i kladeći se da ce krajem iduce godine doći kraj krize, ali to mi se cini vrlo riskantno. Cini mi se da dosta ostalih odgađa ili otkazuje nove brodove.
A možda su sami sebe nasanjkali odredbama ugovora o kupnji, tko zna.
Uglavnom mišljenje investitora o novim brodovima je vidljivo u aktualnom cijene dionice..
Optimizam je OK, osim kad si ulagač u najgoroj krizi od 1929. godine. Tko je bio optimist, do sada je ostao i bez gaća, a i svi koji su optmistično kupovali ATPL na 1000, 800 kn, 600 kn, 600 kn, 400 kn…..su pred bankrotom.
Ja jesam optimist u smislu da će kriza završiti, ali sam i realist koji zna da ćemo do kraja krize pričekati bar još 2-3 godine, a to mnogi ulagači neće financijski preživjeti.
Pozicija ulagača i pozicija uprave jedne firme, npr. ATPL su bitno različite jer ulagač u krizi može i mora imati dobar dio imovine u kešu i trejdati kad je prilika, a uprava ATPL nema puno manevarskog prostora jer oni moraju sada povlačiti dugoročne poteze. Osim toga mudar ulagač svoje krive poteze na burzi relativno lako ispravi, a njihovi krivi potezi mogu uništiti kompaniju.
Ne bih rado bio u koži upravama firmi u ovakvim teškim vremenima jer ne odgovaraš samo kompaniji i dioničarima nego i zaposlenima i njihovim obiteljima, a to je veliki teret. Situacija u svijetu je teška, a brodarstvu bi iduća godina mogla biti jedna od najtežih u zadnje vrijeme.
Nadam se da će ATPL i druge naše firme uspješno prebroditi ova vremena, ali mene cijela situacija drži podalje od brodara općenito, osim za kratkoročan trejd.
[/quote]
Vidiš, osobno sam mislio da će 2101/2011 biti puno gore nego su bile, pa ipak i sad držim da će 2012. za brodare donjeti ekstremno teške, najteže, uvjete poslovanja, i mnogi će otpasti sa marketa. No, ATPL je zdrava firma, keš na računu je solidan, supstanca znakovita, pa je Uprava u relativno komodonoj situaciji, 2-3 godine minusa neće ih uzdrmati, odatle i optimizam i upornost za djelatnosti izvan core businessa.
Za mene je glavno pitanje da li je 2012. iskalkulirana u trenutačnoj cijeni dionice, držim da jest, no iskreno kad je Techman upozoravo na cca. 700 kako dionica može i na 380 pomislio sam da je lud, ispalo je da smo dotakli i 333, pa je potpuno jasno da ovo sve skupa na TK nema nikakve veze sa fundemetnima i poslovanjem.
Uglavnom, tko kupuje danas i može čekati 2-4 godine morao bi pobrati med i mlijeko kako bi to slikovito kazao Lopina, e sad da li se na nekim drugim dionicama mogu "ubirati" dijamanti (vjerujem da mogu) nisam siguran. Ja sam svoj portfelj na TK rasporedio na 6 dionica pa ako na jednoj uberem 100% neću biti nezadovoljan. Svima na forumu želim puno, puno uspijeha i sreće na burzi, trebat će nam svima, uz radostan Božić i Novu godinu.