ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Jeli ovaj pad zato što se brod odsukao ili špekulanti nemaju za kupit borić?

Oštećenja nisu značajna, pa će “Orsula” normalno nastaviti predviđenu plovidbu čim se obave prijeko potrebni manji popravci i završe nužne administrativne formalnosti – kazao nam je kap. Pero Kulaš, predsjednik Uprave “Atlantske plovidbe”. 

http://www.slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/158766/Default.aspx

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Baltic Dry Index (BDI) -22 1856

Bogami čovjek pršti optimizmom. A šta će mo sa tržištem? [sad]

http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/158928/Default.aspx

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Bogami čovjek pršti optimizmom. A šta će mo sa tržištem? [sad]

http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/158928/Default.aspx


wishful thinking
ove ce im novogradnje u 2012/13 donosit $6000-$7000 gubitaka dnevno po brodu, a Kina usporava…..

PROGNOZE Paul Krugman: Kina bi mogla eksplodirati, baš kao Amerika 2007. Autor/izvor: SEEbiz / New York Times
Datum objave: 21.12.2011. – 11:45:00
Zadnja izmjena: 21.12.2011. – 15:40:46
NEW YORK – “Krvna slika” kineske ekonomije nagnala je američkog nobelovca Paula Krugmana da, u kolumni u New York Timesu nagovijesti mogućnost njenog kraha. Dodaje da svijetu, koji trenutno ispašta zbog kaosa u Europi, “stvarno nije potreban” novi epicentar krize.

"Uzmite u obzir sljedeću sliku: skorašnji rast zavisio je od velikog graditeljskog ‘buma’ potaknutog vrtoglavim rastom cijena nekretnina, pokazujući sve klasične znakove napuhanog mjehura", navodi čuveni nobelovac.

Krugman kaže da je "tu i brzi rast kredita, ne samo preko tradicionalnih banaka, već u velikoj mjeri kroz neregulirano ‘bankarstvo u sjeni’ izvan kontrole vlasti. Sada mjehur puca, i postoje realni razlozi za strah od financijske i ekonomske krize. Opisujem li Japan s kraja osamdesetih godina? Ili Ameriku iz 2007.? Moglo bi biti tako. Ali, upravo sada ja govorim o Kini".


ove ce im novogradnje u 2012/13 donosit $6000-$7000 gubitaka dnevno po brodu, a Kina usporava…..

Ne samo novogradnje već i eventualno svaki novi sklopljeni ugovor po isteku starog koji je zbog ranijih viših vozarina donosio dobit.


Bogami čovjek pršti optimizmom. A šta će mo sa tržištem? [sad]

http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/158928/Default.aspx

Tržište raste na optimizmu, to su osnove. Da nije tako još bi nam vatra bila pojava od koje bi padali u nesvijest.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Tržište raste na optimizmu, to su osnove.

Optimizam je OK, osim kad si ulagač u najgoroj krizi od 1929. godine. Tko je bio optimist, do sada je ostao i bez gaća, a i svi koji su optmistično kupovali ATPL na 1000, 800 kn, 600 kn, 600 kn, 400 kn…..su pred bankrotom.
Ja jesam optimist u smislu da će kriza završiti, ali sam i realist koji zna da ćemo do kraja krize pričekati bar još 2-3 godine, a to mnogi ulagači neće financijski preživjeti.
Pozicija ulagača i pozicija uprave jedne firme, npr. ATPL su bitno različite jer ulagač u krizi može i mora imati dobar dio imovine u kešu i trejdati kad je prilika, a uprava ATPL nema puno manevarskog prostora jer oni moraju sada povlačiti dugoročne poteze. Osim toga mudar ulagač svoje krive poteze na burzi relativno lako ispravi, a njihovi krivi potezi mogu uništiti kompaniju.
Ne bih rado bio u koži upravama firmi u ovakvim teškim vremenima jer ne odgovaraš samo kompaniji i dioničarima nego i zaposlenima i njihovim obiteljima, a to je veliki teret. Situacija u svijetu je teška, a brodarstvu bi iduća godina mogla biti jedna od najtežih u zadnje vrijeme.
Nadam se da će ATPL i druge naše firme uspješno prebroditi ova vremena, ali mene cijela situacija drži podalje od brodara općenito, osim za kratkoročan trejd.

Sve što pišem moje je osobno mišljenje, a ne savjet za K/P dionica!



Tržište raste na optimizmu, to su osnove.

Optimizam je OK, osim kad si ulagač u najgoroj krizi od 1929. godine. Tko je bio optimist, do sada je ostao i bez gaća, a i svi koji su optmistično kupovali ATPL na 1000, 800 kn, 600 kn, 600 kn, 400 kn…..su pred bankrotom.
Ja jesam optimist u smislu da će kriza završiti, ali sam i realist koji zna da ćemo do kraja krize pričekati bar još 2-3 godine, a to mnogi ulagači neće financijski preživjeti.
Pozicija ulagača i pozicija uprave jedne firme, npr. ATPL su bitno različite jer ulagač u krizi može i mora imati dobar dio imovine u kešu i trejdati kad je prilika, a uprava ATPL nema puno manevarskog prostora jer oni moraju sada povlačiti dugoročne poteze. Osim toga mudar ulagač svoje krive poteze na burzi relativno lako ispravi, a njihovi krivi potezi mogu uništiti kompaniju.
Ne bih rado bio u koži upravama firmi u ovakvim teškim vremenima jer ne odgovaraš samo kompaniji i dioničarima nego i zaposlenima i njihovim obiteljima, a to je veliki teret. Situacija u svijetu je teška, a brodarstvu bi iduća godina mogla biti jedna od najtežih u zadnje vrijeme.
Nadam se da će ATPL i druge naše firme uspješno prebroditi ova vremena, ali mene cijela situacija drži podalje od brodara općenito, osim za kratkoročan trejd.
[/quote]
Slažem se .

Sa brodarima eventualno kratkoročan manji trejd kome se da,a sve ostalo je prerizično…

Mogla bi danas opet pred kraj rasprodaja gubitničkih pozicija po bidu…čekamo..

Možda sam u krivu ali čini mi se da se uprava kocka sa novim brodovima kupujući ih trenutno "relativno" jeftino i kladeći se da ce krajem iduce godine doći kraj krize, ali to mi se cini vrlo riskantno. Cini mi se da dosta ostalih odgađa ili otkazuje nove brodove.
A možda su sami sebe nasanjkali odredbama ugovora o kupnji, tko zna.
Uglavnom mišljenje investitora o novim brodovima je vidljivo u aktualnom cijene dionice..



Tržište raste na optimizmu, to su osnove.

Optimizam je OK, osim kad si ulagač u najgoroj krizi od 1929. godine. Tko je bio optimist, do sada je ostao i bez gaća, a i svi koji su optmistično kupovali ATPL na 1000, 800 kn, 600 kn, 600 kn, 400 kn…..su pred bankrotom.
Ja jesam optimist u smislu da će kriza završiti, ali sam i realist koji zna da ćemo do kraja krize pričekati bar još 2-3 godine, a to mnogi ulagači neće financijski preživjeti.
Pozicija ulagača i pozicija uprave jedne firme, npr. ATPL su bitno različite jer ulagač u krizi može i mora imati dobar dio imovine u kešu i trejdati kad je prilika, a uprava ATPL nema puno manevarskog prostora jer oni moraju sada povlačiti dugoročne poteze. Osim toga mudar ulagač svoje krive poteze na burzi relativno lako ispravi, a njihovi krivi potezi mogu uništiti kompaniju.
Ne bih rado bio u koži upravama firmi u ovakvim teškim vremenima jer ne odgovaraš samo kompaniji i dioničarima nego i zaposlenima i njihovim obiteljima, a to je veliki teret. Situacija u svijetu je teška, a brodarstvu bi iduća godina mogla biti jedna od najtežih u zadnje vrijeme.
Nadam se da će ATPL i druge naše firme uspješno prebroditi ova vremena, ali mene cijela situacija drži podalje od brodara općenito, osim za kratkoročan trejd.
[/quote]

Vidiš, osobno sam mislio da će 2101/2011 biti puno gore nego su bile, pa ipak i sad držim da će 2012. za brodare donjeti ekstremno teške, najteže, uvjete poslovanja, i mnogi će otpasti sa marketa. No, ATPL je zdrava firma, keš na računu je solidan, supstanca znakovita, pa je Uprava u relativno komodonoj situaciji, 2-3 godine minusa neće ih uzdrmati, odatle i optimizam i upornost za djelatnosti izvan core businessa.
Za mene je glavno pitanje da li je 2012. iskalkulirana u trenutačnoj cijeni dionice, držim da jest, no iskreno kad je Techman upozoravo na cca. 700 kako dionica može i na 380 pomislio sam da je lud, ispalo je da smo dotakli i 333, pa je potpuno jasno da ovo sve skupa na TK nema nikakve veze sa fundemetnima i poslovanjem.
Uglavnom, tko kupuje danas i može čekati 2-4 godine morao bi pobrati med i mlijeko kako bi to slikovito kazao Lopina, e sad da li se na nekim drugim dionicama mogu "ubirati" dijamanti (vjerujem da mogu) nisam siguran. Ja sam svoj portfelj na TK rasporedio na 6 dionica pa ako na jednoj uberem 100% neću biti nezadovoljan. Svima na forumu želim puno, puno uspijeha i sreće na burzi, trebat će nam svima, uz radostan Božić i Novu godinu.

New Report

Close