Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $32889 (UP 272)
BPI Average of the T/C routes $13850 (UP 168)
BSI Average of the T/C routes $12737 (DOWN 120)
BHSI Average of the T/C routes $8560 (DOWN 37)
nažalost narudžbe novih brodova se masovno prolongiraju ili otkazuju i južnokorejska brodogradilišta su u krizi, nikako dobar znak..
nažalost narudžbe novih brodova se masovno prolongiraju ili otkazuju i južnokorejska brodogradilišta su u krizi, nikako dobar znak..
A šta je tu loše,da će biti manje brodova isporučeno je loš znak??
A šta je tu loše,da će biti manje brodova isporučeno je loš znak??
Bit će manje ili kasnije isporučeno. Ali zato će Atlantska sa svojih 7 novih brodova dati svoj prilog prekomjernoj ponudi brodova na tržištu, a time ujedno prilog rušenju odnosno stagnaciji vozarina.
nažalost narudžbe novih brodova se masovno prolongiraju ili otkazuju i južnokorejska brodogradilišta su u krizi, nikako dobar znak..
A šta je tu loše,da će biti manje brodova isporučeno je loš znak??
[/quote]
[bye]to ti je jako loš znak-jer se i u budućnosti očekuje pad.
Nadam se da si svoje razmišljanje izrekao u šali i da nisi u prevelikim pozicijama iz kojih nebi mogao izletjeti bez većih gubitaka.
Nadam se da si svoje razmišljanje izrekao u šali i da nisi u prevelikim pozicijama.
Lacoste, nadam se da se sad ti šališ.
On, barem onoliko koliko je meni poznato, od 1.200 kn drži dionice, smatra kako je sve i dalje potpuno ok.
Dosta je i ove krize. Novi ciklus bi mogao započeti u 2012. Sva ta zaduženost se da lako izgubiti na papiru. Alternative nema. Izjave koje sadrže imenice jež i ledja će se uskoro čineti pretjerane.
Propast par brodrskih firmi će osloboditi prosor za ostale. Nadam se ,ma 100% sam siguran da je i Atlantska medju ovima koje galopiraju naprijed. Pozdrav
Kolega promjenite nick u analfabeta. Za vašu informaciju kad firme propadaju brodovi ne idu u rezalište. Uzimaju ih vjerovnici i vode sami ili to za njih rade specjalizirane firme Ship manageri.
Lacoste, nadam se da se sad ti šališ.
On, barem onoliko koliko je meni poznato, od 1.200 kn drži dionice, smatra kako je sve i dalje potpuno ok.
[/quote]
I onda se čudimo da nam je ovakvo stanje na burzi,dioničar je za tebe pojam,ja imam neke dionice koje su kupljene dok si ti još pišao u krevet,po tvome pisanju vidi se da blage veze nemaš sa ekonomijom i da nikad nisi pročitao niti jednu knjigu o ulaganju,a šta se tiče brodarstva di sam ja napisao da je bajno,pa to je ciklički biznis i sad je situacija loša,i kakva su ova djetinjasta postanja samo kad su indexi u crvenom,di si prošli tjedan bio
Aje ti meni daj podatak koliko je brodova stajalo u naruđbi za 2011.g.,a koliko ih je isporučeno do danas i koliko ih je završilo u rezalištu
Artificial Intelligence stands no chance against Natural Stupidity.
Trenutačno su četri broda ATPL na marketu,dva teškaša i dva mala broda građena u Kraljevici (užasno puno plačena), no nije lako danas prodati ni auto a kamoli brod. U svakom slučaju lijepo je da će ATPL recesijsku 2011. godinu završiti u plusu, a uz to firma ima solidan iznos keša na računu pa nemaju problema sa solventnošću.
Dok nova Vlada ne osmisli neki dobar IPO kao neophodan okidač na ZSE glavni problem ostaje nelikvidnost, pa današnji promet na atpl je preskroman, posebno za ovo doba godine.
Trenutačno su četri broda ATPL na marketu,dva teškaša i dva mala broda građena u Kraljevici (užasno puno plačena), no nije lako danas prodati ni auto a kamoli brod.
Za ova dva iz Kraljevice imaju nekog interesa, ali po mojim saznanjima, više od 2,8 do 3 mil. usd neće dobiti za oba!? Koliko se sjećam, plaćeni su oko 8 mil. usd? Jeli to točno gardist, malo sam zaboravio brojke.
Trenutačno su četri broda ATPL na marketu,dva teškaša i dva mala broda građena u Kraljevici (užasno puno plačena), no nije lako danas prodati ni auto a kamoli brod.
Za ova dva iz Kraljevice imaju nekog interesa, ali po mojim saznanjima, više od 2,8 do 3 mil. usd neće dobiti za oba!? Koliko se sjećam, plaćeni su oko 8 mil. usd? Jeli to točno gardist, malo sam zaboravio brojke.
[/quote]
Iskreno, ne sjećam se točno ni ja, no držim da su plaćeni cca. 4,5-5 miljuna dolara po komadu, s tim da je država imala obvezu sufinanciranja 10%, znaš tu priču oko naših bajnih brodogradilišta. U svakom slučaju užasno puno su plaćeni. Uz onaj cape size jedan od najlošijih poteza, inače sposobne, uprave.