Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Šta se događa? Ja ću vam reći kolega šta se događa. Još jučer nije bio ovih kupovnih naloga ni kad je cijena bila 330 ni kad je bila 340 ni kad je završila na 347, a danas su se "sjetili" da bi ipak mogli kupovat, al opet to ne rade već stavljaju naloge u izlog.
Da stvarno taj s 500+x komada hoće kupit odavno bi to napravio, ovako je to samo bojim se zamka za lakše iskrcavanje. Silovanje kupnje, ništa drugo, žali Bože ovakve burze i ovakvog jadnog trgovanja. Najviše mi žao zapravo dioničara koji su ovdje zaglavili.
[/quote]
Poštovani kolega navegavanje je kruh sa sedam kora. Tek kad se ukrcate (zaglavite) to shvatite.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $29359 (UP 349)
BPI Average of the T/C routes $13586 (DOWN 71)
BSI Average of the T/C routes $13956 (DOWN 133)
BHSI Average of the T/C routes $8860 (DOWN 16)
Dobro je ,
Bitno da je posada Pracata dobro, sad ce malo odmorit na remontu.
…Vidim svi shvacaju da smo na ovoj razini jeftini ,
Jos da je malo vise likvidnosti vratili bi se na razinu 5xx vrlo brzo
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $29250 (DOWN 109)
BPI Average of the T/C routes $13523 (DOWN 63)
BSI Average of the T/C routes $13827 (DOWN 129)
BHSI Average of the T/C routes $8824 (DOWN 36)
kakvo brutalno iskrcavanje po kupnji, ovo još nisam vidio! [embarass]
U prilogu je intervju sa direktorom u privrednom vjesniku od 01.12.2011.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $29274 (UP 24)
BPI Average of the T/C routes $13499 (DOWN 24)
BSI Average of the T/C routes $13594 (DOWN 233)
BHSI Average of the T/C routes $8785 (DOWN 39)
U prilogu je intervju sa direktorom u privrednom vjesniku od 01.12.2011.
e jesi ga aploudao
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $29627 (UP 353)
BPI Average of the T/C routes $13472 (DOWN 27)
BSI Average of the T/C routes $13366 (DOWN 228)
BHSI Average of the T/C routes $8711 (DOWN 74)
7. prosinac 2011.
Europska dužnička kriza pogađa brodogradilišta u Južnoj Koreji
Vodeća brodogradilišta u Južnoj Koreji zaprimila su zahtjeve za odgodu isporuka 24 broda vrijednih oko tri milijarde dolara nakon što se intenzivirala dužnička kriza u Europi i smanjile kreditne linije za kompanije, te je ojačao strah da će se u 2012. godini pogoršati kriza u pomorskom sektoru.
zato će brodogradilišta u Kini radit punom parom, doduše ne za trgovačke brodove:
”Hu Jintao pozvao je zapovjednike mornarice da se pripreme za mogući rat. Rekao je da moraju ubrzati razvoj jer Kina ima nekoliko teritorijalnih nesporazuma u Južnom kineskom moru, a zaoštrili su se i odnosi sa SAD-om”
Izgleda da svijet polako ulazi (ako već nije u hladni rat) 🙁