Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ATPL ..prijavila otpuštanje dionica ..kad je najteže… ajde, bar da nisu napuhali cijenu i prodali…
Ovako, dijele sudbinu svih prodavatelja.
I još ne razmmišljaju o kupnji za trezor?
Tržišna vrijednost Atlantske plovidbe po ovoj cijeni je nekih 87 mil. dolara. Atlantska ima oko 16 brodova. Svaki brod u floti vrijedi više od 16 mil. dolara. Hotele i turističku agenciju nisam računao, iako je to jako vrijedna imovina. Trenutno stanje novca po dionici je oko 207 kuna po dionici. Cijena na burzi je 337 kuna. Nek sve pada, nek sve ide u ……kupujte kad će bit 10 kuna
A glupa dionica tone glede i unatoč ne znajući kako je dobra. Kolega sve te izračune, kapitalizacije i ine parametre možeš objesiti o klin ako su vozarine niske a jesu. Večeras sam pročao sa kolegom iz HH. Kaže da je kriza dublja nego ona 2009 bar kad su kontejneraši u pitanju. U HH je više od 20 konteineraša stavljeno u layup. U Singapuru se opet gomilaju brodovi na sidrištima. Ovi moji prijatelji rade repositioning sa FE u nadi da će zimi u nordu nešto uspit zaključit jer brodovi imaju Ice class i Ice antifouling. Samo gorivo je preko 500000 USD. Na FE nema posla.
Ne želim biti zloguk ali moglo bi se na brodarima doživit još iznenađenja. Gledam JDPL na 80 i sve nekako srce vuče a racio kaže hold your horses. I mislim da je u ovakvoj situaciji JDPL bolji pick od ATPL. Očekuje ga privatizacija šta bi mogli doživit uskoro jer država nema novaca i bit će rasprodaje. ATPL je tu kartu odigrala. A i dođe li stani pani kako je država večinski vlasnik možda i uleti sa kakvom pomoći. U svakom slučaju odluka ne ulaziti u brodare mi se do sada pokazala opravdanom.
Techman, sve to stoji…samo rasprodaja dionice ne staje i podrazumijeva najgori mogući ishod krize, a čak nije sigurno da li će eurozona i SAD-e ponovno upasti u recesiju. U krajnjoj liniji, ako novi val recesije opet pohara realnu ekonomiju, ne svodi li se sve na zalihe koje imaš a koje si skupio kad su vozarine bile all time high? I ne, ne prihvaćam tezu da ni u najgoroj mogucoj depresiji, atpl nece moci unovciti mali dio svoje ogromne imovine ukoliko će to biti potrebno da bi se sačuvala likvidnost društva. Novogradnji je više nego ikad (Atlantska čeka još 6 novih brodova koji su većim dijelom otplaćeni). Što je u cijeloj priči najčudnije, neki tvoji brodarski kolege još uvijek, baš sad, u doba velike nesigurnosti i nelikvidnosti,naručuju nove brodove jer valjda misle da će sve opet doći na svoje. Ne opterećuju se niskih vozarinama, nego stišću gas iako su jako blizu provalije…neki brodari će u istu sigurno upasti, ali to sigurno neće biti Atlantska plovidba d.d., Dubrovnik.
Večeras sam pričao sa kolegom iz HH. Kaže da je kriza dublja nego ona 2009 bar kad su kontejneraši u pitanju. (…) U svakom slučaju odluka ne ulaziti u brodare mi se do sada pokazala opravdanom.
"Almost all carriers are losing money now …and it looks like 2012 will going to be similarly challenging," Tim Smith, the company’s North Asia chief, said at a shipping conference here.
Rival shipper Orient Overseas (International) Ltd. said at the same event that it plans to cut its shipping capacity on the Asia-Europe route by 20% in the current quarter, as the Hong Kong-based company strives to maintain profitability amid the global slowdown.
http://online.wsj.com/article/SB10001424052970204630904577059484186272096.html
gardist @ ovakav rast od 30 kn do 3000 kn ….u 3 godine nikad vise [bye] ,,,tko je jamio jamio je…
Prijatelju, generalno se slažem sa konstatacijom, ono se događa jednom u sto godina, no ako u narednih 10 godina BDI dosegne razine iz 2007. dionica neće na 3000 već na min.5000. Teći će ovdje med i mlijeko ali 2012., po svemu sudeći, sa marketa će otpasti 30% brodara, čistilište, pa nakon toga uzlet [tongue]
gardist @ ovakav rast od 30 kn do 3000 kn ….u 3 godine nikad vise [bye] ,,,tko je jamio jamio je…
Prijatelju, generalno se slažem sa konstatacijom, ono se događa jednom u sto godina, no ako u narednih 10 godina BDI dosegne razine iz 2007. dionica neće na 3000 već na min.5000. Teći će ovdje med i mlijeko ali 2012., po svemu sudeći, sa marketa će otpasti 30% brodara, čistilište, pa nakon toga uzlet [tongue]
[/quote]
http://people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch7en/conc7en/bdi.html
moguce da ce se tavorit na ovim razinama 1000-2000 bdi…sto je daleko od profitabilnog…prelazak iznad 2000 i ostanak iznad vjerujem da ce se odrazit i na cjenama brodara…dotad…HOLD
m/b Zagreb i m/b Miho Pracat su imali havariju na Baltiku uletili su u oluju,Zagrebu je čak i kuhinja bila poplavljena.Miho Pracat je izgleda prošao dosta gore te če morati na duži remont.U ATPL ne žele davati informacije ali glas pomoraca daleko se čuje.Hvala Bogu nema ozljeđenih ali ostajemo na neko vrijeme bez dva novija broda.Iako ostaje pitanje zašto nisu izbjegli oluju jer to je danas moguče.Eto ako ima netko još saznanja neka objavi.Poz
pa to je u biti dobro, neće ploviti znači neće stvarati gubitke 🙂
kad ekipa govori da na ovim vozarinama se stvaraju minusi,
Eto kako netko gleda na vlastitu imovinu, i sigurnost ljudi koji upravljaju sa tom imovinom. Najvažnije je da su svi pomorci živi i zdravi, i da to znaju njihove obitelji. Nek znaju da smo u mislima sa njima i da im želimo sve najbolje.
Techman, sve to stoji…samo rasprodaja dionice ne staje i podrazumijeva najgori mogući ishod krize, a čak nije sigurno da li će eurozona i SAD-e ponovno upasti u recesiju. U krajnjoj liniji, ako novi val recesije opet pohara realnu ekonomiju, ne svodi li se sve na zalihe koje imaš a koje si skupio kad su vozarine bile all time high? I ne, ne prihvaćam tezu da ni u najgoroj mogucoj depresiji, atpl nece moci unovciti mali dio svoje ogromne imovine ukoliko će to biti potrebno da bi se sačuvala likvidnost društva. Novogradnji je više nego ikad (Atlantska čeka još 6 novih brodova koji su većim dijelom otplaćeni). Što je u cijeloj priči najčudnije, neki tvoji brodarski kolege još uvijek, baš sad, u doba velike nesigurnosti i nelikvidnosti,naručuju nove brodove jer valjda misle da će sve opet doći na svoje. Ne opterećuju se niskih vozarinama, nego stišću gas iako su jako blizu provalije…neki brodari će u istu sigurno upasti, ali to sigurno neće biti Atlantska plovidba d.d., Dubrovnik.
Kormilar mudre riječi!