ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Eh po 100-ti put čitam da je u atpl već sve uračunato, a ona samo pada. Gospon gardist ako padne ispod 300kn to znači da će i 2013/14 biti loša?




Kormilar@ je je da,,, i usa brodari i bdi isto kontrolirana rasprodajica koja trade vec 3 godine .. [tongue]
sretno u akciji [wink]

Inverter inverter ovo pada od 820 kuna bez odbijanca,znam ja da bi ti kupio po 200(i tata bi sine) pa da onda naraste 300% ali neće ići,dok je u americi bilo 5,6 odbijanaca u istom periodu.
[/quote]
i sto ti to govori kad nema odbijanja ???? [yawn] ako ti je to bitan podatak ,,ove godine necu uopce kupovati…
[/quote]

Da raste vjerovatnost za barem odbijanac ako ne za jedan veci rast.To sta neces kupovati meni apsolutno nista ne znaci.Neka se samo u europi dogodi neki pozitivan pomak sta mislim da oce amei su spremni za rast i to poprilican,a kod nas idu ibori koji ce sigurno pogurati nasu burzu i jos neka krene ina i spremni smo na poveci rast.

bit će bolje................


Eh po 100-ti put čitam da je u atpl već sve uračunato, a ona samo pada. Gospon gardist ako padne ispod 300kn to znači da će i 2013/14 biti loša?

Ne, to bi značilo da investitori očekuju izrazito loših narednih 5 godina. Ipak, rekao bi kolega Lopina "na ZSE će teći med i mlijeko", ne pitaj me kad, to samo nebo zna.


…ovo što sugerira Bakić apsolutno stoji za investitore što su sigurni da im lova neće trebati narednih 3-5 godina i takvi bi morali osjetiti priliku i kupovati podcjenjene dionice…

Da, takvih ima na bacanje u Hrvatskoj!? Oni koji imaju novaca, a da im isti ne treba slijedećih 3-5 godina, sigurno neće te novce bacati na našem trulom tržištu kapitala.

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire



Oprostite kolege, nisam u ovoj dionici oddavno, a htio bih se pozabaviti malo jer je situacija postala zanimljiva, pa samo ako mi netko tko je upućen može u par crtica obijasniti cijelu situaciju i mišljenje zbog čega je ovako potonula

Hvala unaprijed


Ukratko kad sve pada Atlanska pada najviše, kad sve raste Atlanska raste najmanje i to tako već traje 3 godine u kontinuitetu sa jednim neobjašnjenim iskorakom rasta od 690 na 1380 negdje u pola 2009. Sve se to radi sa cirka 500-1000 dionica (ima ukupno 1 400 000 dionica), osim ove faze u 2009 koju sam spomenuo.
[/quote]
Eto quotam gospodina Kormilara još jednom, ovo već možemo nazvati Atlanskim paradoksom, a trebalo bi provjeriti kome su se gospari zamjerili, kukulele ili kukuriku koaliciji ili rade preko Abacusa, pa ne mogu kontrolirati cijenu.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

malo sam "ubo " danas ovog plovila …onak za smanjenje prosjeka …al gledam kak kontroliraju porast …odmah ga podmetne da ga zaštopa u rastu …dečki moji i to nije tu ..gledam i ht..i ingru ..i igh …
sve se to dobro kontrolira …iz kontrolne točke …kolege drage ….

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $26196 (UP 345)
BPI Average of the T/C routes $14139 (DOWN 193)
BSI Average of the T/C routes $14408 (DOWN 23)
BHSI Average of the T/C routes $9021 (DOWN 52)


malo sam "ubo " danas ovog plovila …onak za smanjenje prosjeka …al gledam kak kontroliraju porast …odmah ga podmetne da ga zaštopa u rastu …dečki moji i to nije tu ..gledam i ht..i ingru ..i igh …
sve se to dobro kontrolira …iz kontrolne točke …kolege drage ….

—-opet neka zavjera?

Kune nisu problem, kuna nema

pa da 🙂 ..brutalni kapital djeluje kolega …….cijeli zse je pod kontolom …david icke ?? smijali se poljakinji kad je rekla da su cjepiva sranje ….pa na kraju ? …

Diana’s Capesize vessel Boston, for example, recently ended a charter contract with a subsidiary of BHP Billiton (NYSE: BHP ) that was priced at $52,000 per day, and entered a new charter that will bring in 73% lower daily revenue at just $14,000 per day!

Back in August, Diana’s Panamax carrier Protefs replaced a prior contract generating $59,000 per day with one priced at just $11,750 (an 80% haircut).

The Dark Days of Dry Bulk
http://www.fool.com/investing/general/2011/11/28/the-dark-days-of-dry-bulk.aspx

…ciklika je ciklika…i zašto ova dionica ne bi ponovo završila na 50 kn…ne vidim razloga


…ciklika je ciklika…i zašto ova dionica ne bi ponovo završila na 750 kn…ne vidim razloga

[thumbsup]

New Report

Close