Eh po 100-ti put čitam da je u atpl već sve uračunato, a ona samo pada. Gospon gardist ako padne ispod 300kn to znači da će i 2013/14 biti loša?
Inverter inverter ovo pada od 820 kuna bez odbijanca,znam ja da bi ti kupio po 200(i tata bi sine) pa da onda naraste 300% ali neće ići,dok je u americi bilo 5,6 odbijanaca u istom periodu.
[/quote]
i sto ti to govori kad nema odbijanja ???? [yawn] ako ti je to bitan podatak ,,ove godine necu uopce kupovati…
[/quote]
Da raste vjerovatnost za barem odbijanac ako ne za jedan veci rast.To sta neces kupovati meni apsolutno nista ne znaci.Neka se samo u europi dogodi neki pozitivan pomak sta mislim da oce amei su spremni za rast i to poprilican,a kod nas idu ibori koji ce sigurno pogurati nasu burzu i jos neka krene ina i spremni smo na poveci rast.
Eh po 100-ti put čitam da je u atpl već sve uračunato, a ona samo pada. Gospon gardist ako padne ispod 300kn to znači da će i 2013/14 biti loša?
Ne, to bi značilo da investitori očekuju izrazito loših narednih 5 godina. Ipak, rekao bi kolega Lopina "na ZSE će teći med i mlijeko", ne pitaj me kad, to samo nebo zna.
…ovo što sugerira Bakić apsolutno stoji za investitore što su sigurni da im lova neće trebati narednih 3-5 godina i takvi bi morali osjetiti priliku i kupovati podcjenjene dionice…
Da, takvih ima na bacanje u Hrvatskoj!? Oni koji imaju novaca, a da im isti ne treba slijedećih 3-5 godina, sigurno neće te novce bacati na našem trulom tržištu kapitala.
Oprostite kolege, nisam u ovoj dionici oddavno, a htio bih se pozabaviti malo jer je situacija postala zanimljiva, pa samo ako mi netko tko je upućen može u par crtica obijasniti cijelu situaciju i mišljenje zbog čega je ovako potonula
Hvala unaprijed
Ukratko kad sve pada Atlanska pada najviše, kad sve raste Atlanska raste najmanje i to tako već traje 3 godine u kontinuitetu sa jednim neobjašnjenim iskorakom rasta od 690 na 1380 negdje u pola 2009. Sve se to radi sa cirka 500-1000 dionica (ima ukupno 1 400 000 dionica), osim ove faze u 2009 koju sam spomenuo.
[/quote]
Eto quotam gospodina Kormilara još jednom, ovo već možemo nazvati Atlanskim paradoksom, a trebalo bi provjeriti kome su se gospari zamjerili, kukulele ili kukuriku koaliciji ili rade preko Abacusa, pa ne mogu kontrolirati cijenu.
malo sam "ubo " danas ovog plovila …onak za smanjenje prosjeka …al gledam kak kontroliraju porast …odmah ga podmetne da ga zaštopa u rastu …dečki moji i to nije tu ..gledam i ht..i ingru ..i igh …
sve se to dobro kontrolira …iz kontrolne točke …kolege drage ….
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $26196 (UP 345)
BPI Average of the T/C routes $14139 (DOWN 193)
BSI Average of the T/C routes $14408 (DOWN 23)
BHSI Average of the T/C routes $9021 (DOWN 52)
malo sam "ubo " danas ovog plovila …onak za smanjenje prosjeka …al gledam kak kontroliraju porast …odmah ga podmetne da ga zaštopa u rastu …dečki moji i to nije tu ..gledam i ht..i ingru ..i igh …
sve se to dobro kontrolira …iz kontrolne točke …kolege drage ….
—-opet neka zavjera?
pa da 🙂 ..brutalni kapital djeluje kolega …….cijeli zse je pod kontolom …david icke ?? smijali se poljakinji kad je rekla da su cjepiva sranje ….pa na kraju ? …
Diana’s Capesize vessel Boston, for example, recently ended a charter contract with a subsidiary of BHP Billiton (NYSE: BHP ) that was priced at $52,000 per day, and entered a new charter that will bring in 73% lower daily revenue at just $14,000 per day!
Back in August, Diana’s Panamax carrier Protefs replaced a prior contract generating $59,000 per day with one priced at just $11,750 (an 80% haircut).
The Dark Days of Dry Bulk
http://www.fool.com/investing/general/2011/11/28/the-dark-days-of-dry-bulk.aspx
…ciklika je ciklika…i zašto ova dionica ne bi ponovo završila na 750 kn…ne vidim razloga
[thumbsup]