Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
http://finviz.com/quote.ashx?t=TBSI&ty=c&ta=0&p=d
A vidi ovog gore spomenutog TBSI, dok čeka financijsku špricu od banke danas potonuo daljnjih 13%.
P/B = 0,05
Tko voli, može riskirati i odigrati rulet. [smiley]
Inače, danas općenito potop u USA.
Reisman,
Dosta toga si napisao sa čim se u potpunosti slažem, ali situacija sa cijenom dionice ATPL je više odraz katastrofalne situacije na našem tržištu kapitala, nego na globalnom tržištu brodarstva i gospodarstva. Ni je nemam dionice ATPL, ali pratim sva događanja oko nje. Cijena je zaista smiješna, ali znam da mnogima na našoj burzi nije do smijeha!
evo baš malo gledam GNK.Također se trži na jednoj desetini cijene, no p/e mu je 5. A trži se i na p/b 0,27. Vrlo primamljivo, knjigovodstvena vrijednost sliča našim brodarima, no sve popraćeno velikom profitabilnošću
http://finviz.com/quote.ashx?t=GNK&ty=c&ta=0&p=m
[/quote]
Par stranica ranije spomenut je bankrot tankerske brodarske kompanije General Maritime (GMR), odnosno podnijeli su tzv. chapter 11.
(Chapter 11 bankruptcy: A bankrupt company, the "debtor," might use Chapter 11 of the Bankruptcy Code to "reorganize" its business and try to become profitable again. …)
GNK i GMR imaju istu upravu (ujedno i glavni dioničar/i), sličnu strategiju (nakrcali se brodova i dugova), a možda ih zadesi i ista sudbina. No do raspleta biti će tu još mnogo volatilnosti i prilike za zaradu sa long i sa short strane. But, it’s not my cup of tea.
Što se tiče P/B i P/E omjera, ne vjeruj brodarima kad darove nose. P/B je vjerovatno prenapuhan a trenutni P/E = 5 je posljedica EPS=1,61, a sastoji se od slijedećih zarada po dionici u zadnja 4 kvartala:
0,90
0,38
0,29
0,04
..nastavi niz pa procjeni kakav im je forward P/E
(vidim da je na Yahoo finance EPS = 1,70, ali poanta je ista)
ah da…
posljednji brod duge plovidbe mdpl-r-a, atlantic frigo, ’89 godište, 11000 t, prodan je za 501k USD…
da se razumijemo, bila je licitacija (NL)!
no dobro, nije formula za sve naše brodare, bilo je tu svega što u atpl (nadam se) neće biti.
Newbuild Deliveries Of Panamax Vessels Seen in 2013 – Analyst
Monday, 21 November 2011 | 00:00
The newbuild delivery of panamax vessels is expected to continue well into 2013, keeping a lid on sea-borne freight rates, Tom Cutler, Analyst at SwissMarine said at a conference in Geneva.
Excess shipbuilding capacity has grown each year since 2009 by 25%, and is a painful process to reverse, Cutler said. (…) “Long-term recovery in freight is only possible if ship owners exercise restraint with new buildings,” Cutler said.
Source: Dow Jones
http://www.hellenicshippingnews.com/en-gb/News.aspx?ElementId=701df810-3023-4372-8810-b45d8bd16401
Čini se da ćemo morati pričekati više nego što smo mislili…
inače implicira da je sve manipulacija i da nema nikakvog razloga da je ATPL sada ispod 400 kn.. vjerovatno bi trebala biti bar 1000?!
Evo ti graf za pune zadnje dvije godine.Da li su Atlantska i Dalekovod sestrinske firme ili su iz istog sektora ili i Dalekovod prati taj Baltički suhi indeks kao Atlantska ili o čemu se tu zapravo radi?Baš me zanima kako ti objašnjavaš.Crna linija je Atlantska ako je to za ovaj graf uopće bitno.
[/quote]
To što im grafovi slično izgledaju je naprosto posljedica što se trguju na istom tržištu, koje je uz to plitko i poprilično otužno, pa su kretanja dionica često neselektivna.
No, čak i na takvom tržištu i ovako sličnom kretanju dionica isplati se raditi selekciju pri kupnji, pa čak i između ove dvije dionice.
Naime, za očekivati je da će, ako postoji fundamentalna razlika među dionicama, na dugi rok ta razlika doći do izražaja i da će doći do značajnije promjene cjenovnog omjera među dionicama.
Da je tome tako vidi se iz 3-godišnjeg ratio grafa ATPL/DLKV u prilogu. Tko je prije 3 godine uložio u ATPL prošao je značajno bolje nego da je uložio u DLKV.
Tko ne bi bio zadovoljan da mu je u ovakvom okruženju u zadnje 3 godine dionica narasla sa 1,90 na 2,80? A ekstremne vrijednosti u tom razdoblju su od oko 1,70 do 3,40. Znači postojao je potencijal zarade od 100%.
Istina, u zadnje 2 godine ta umjetna dionica (ATPL/DLKV) ima mnogo dosadniju putanju i kreće se u range-u sa ekstremima 2,3-3,3 , ali ne može se reći ni da je ravna crta kakva bi trebala biti da su potpuno korelirani.
kao što je 2007 bila nerealno visoka ..tako i ovo skidanje gaća nije uopće realno ….te iste banke i fondovi koji su ono dizali ..sad utapaju …možemo se mi ….bat i palit svjeće molitve na kamenitim …..
Sve se to radi sa cirka 500-1000 dionica (ima ukupno 1 400 000 dionica)
Ispravljam se, može to i sa 50-ak dionica dnevno. To bi bilo kao da je Titanik potonuo usljed sudara sa nekim kanuistom. Da ne gubim vrijeme koliki je to udio u ukupnoj količini. [lol] [lol] [lol] [lol]
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $26786 (DOWN 737)
BPI Average of the T/C routes $14768 (UP 58)
BSI Average of the T/C routes $14491 (UP 28)
BHSI Average of the T/C routes $9308 (DOWN 58)
inače implicira da je sve manipulacija i da nema nikakvog razloga da je ATPL sada ispod 400 kn.. vjerovatno bi trebala biti bar 1000?!
Evo ti graf za pune zadnje dvije godine.Da li su Atlantska i Dalekovod sestrinske firme ili su iz istog sektora ili i Dalekovod prati taj Baltički suhi indeks kao Atlantska ili o čemu se tu zapravo radi?Baš me zanima kako ti objašnjavaš.Crna linija je Atlantska ako je to za ovaj graf uopće bitno.
[/quote]
Neboj se kolega za taj fenomen, korelacija grafova se odražava u puno različitih dionica, u primjer tvom postu, mogu reći da tu još nadodaš LKPC u svoj graf koju ja "verglam" od 1400, sadašnji prosjek 1200, sve se slično događa… [undecid]
A što se svi sekirate,jedino ako trebate novce pa morate prodavati.Sve će to doći na svoje.ATPL je dobra firma ali trenutno loša dionica kao i većina ostalih, osim par odabranih koje se brane.Brodarski sektor je ionako ciklički pa svakih 8-9 godina dolazi do pretjerivanja sa cijenom a sve između je pacanje.Tko sada nema živaca čekati bude ostao bez novaca.Ja mislim da je ovo odlična cijena za ulaz,ali kako smo imali priliku za vidjeti bila je to i na 600 kn pa je sada tu gdje je, pa se sada svi nadaju i čekaju da još padne , ne kažem ni da hoće ni da neće,ali kada bude na 800 kn svima će biti dobra.
November 17, 2011
Diana Shipping announces time charter contract for M/V Nirefs
Diana Shipping announced that it has entered into a time charter contract with Morgan Stanley Capital Group for one of its Panamax dry bulk carriers, the m/v Nirefs, at a gross rate of US$12,250 per day, minus a 5% commission paid to third parties for a minimum thirteen to sixteen month period. The charter is expected to commence in early December 2011.