Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Oprostite kolege, nisam u ovoj dionici oddavno, a htio bih se pozabaviti malo jer je situacija postala zanimljiva, pa samo ako mi netko tko je upućen može u par crtica obijasniti cijelu situaciju i mišljenje zbog čega je ovako potonula
Hvala unaprijed
Ukratko kad sve pada Atlanska pada najviše, kad sve raste Atlanska raste najmanje i to tako već traje 3 godine u kontinuitetu sa jednim neobjašnjenim iskorakom rasta od 690 na 1380 negdje u pola 2009. Sve se to radi sa cirka 500-1000 dionica (ima ukupno 1 400 000 dionica), osim ove faze u 2009 koju sam spomenuo. Što će biti dalje za to se obratite gospodinu Altu333, on je ekspert za budućnost. Ova analiza će vas koštati 1000 Eura, javite se na pm da vam pošaljem broj žira radi isplate.
Izgleda da je ova korekcija zatvorila usta mnogima koji su vrlo nekulturno i bezobrazno reagirali na svaki post kojim se izražavalo mišljenje suprotno njihovom. Ne likujem zbok toga, meni je svejedno, ATPL nemam, ne zbog cijene nego zbog negativnih trendova u prodarstvu, iako moram priznati da polaku ulazimo u cijenovni rang gdje se bojim da neću uspjeti odoliti pokojem komadau.
Disclaimer: ne posjedujem dionice atpl i ovaj post nije poziv na kupnju prodaju ili bavljenje dioniciama
Ukratko kad sve pada Atlanska pada najviše, kad sve raste Atlanska raste najmanje i to tako već traje 3 godine…
Dakle, nešto kao kompletna Zagrebačka burza i strana tržišta kapitala!
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $27523 (DOWN 817)
BPI Average of the T/C routes $14710 (UP 75)
BSI Average of the T/C routes $14463 (UP 25)
BHSI Average of the T/C routes $9366 (DOWN 22)
…
Ukratko kad sve pada Atlanska pada najviše, kad sve raste Atlanska raste najmanje i to tako već traje 3 godine u kontinuitetu sa jednim neobjašnjenim iskorakom rasta od 690 na 1380 negdje u pola 2009. Sve se to radi sa cirka 500-1000 dionica (ima ukupno 1 400 000 dionica), osim ove faze u 2009 koju sam spomenuo.
…
Sve se to radi sa cirka 500-1000 dionica? Nadam se da je to napisano u šali.. inače implicira da je sve manipulacija i da nema nikakvog razloga da je ATPL sada ispod 400 kn.. vjerovatno bi trebala biti bar 1000?!
inače implicira da je sve manipulacija i da nema nikakvog razloga da je ATPL sada ispod 400 kn.. vjerovatno bi trebala biti bar 1000?!
Evo ti graf za pune zadnje dvije godine.Da li su Atlantska i Dalekovod sestrinske firme ili su iz istog sektora ili i Dalekovod prati taj Baltički suhi indeks kao Atlantska ili o čemu se tu zapravo radi?Baš me zanima kako ti objašnjavaš.Crna linija je Atlantska ako je to za ovaj graf uopće bitno.
hmmmm zanimljiv graf zaista jaruzelski….
moram priznat da nisam obracao paznju iako sam unutra, tj u obe predmetne dionice.
jedino ne znam koliko bi se graf razlikovao kod bilo koje druge dionice…
osim ovih par high-dividend koje onda imaju skroz drugacije grafove, ali medjusobno opet slicne kao jaje jajetu 🙂
zna li netko kako posluju asfalteri, Šipan i Mokošica, isplate li se ili su gubitaši što bi značilo da ih se može možda i rješit ili….??
kako mi nitko ne želi odgovoriti na pitanje pokušat će sam sebi reći: idu u prodaju!!!!!!!
zna li netko kako posluju asfalteri, Šipan i Mokošica, isplate li se ili su gubitaši što bi značilo da ih se može možda i rješit ili….??
kako mi nitko ne želi odgovoriti na pitanje pokušat će sam sebi reći: idu u prodaju!!!!!!!
[/quote]
Oni su odavno na prodaji baš kao i preostala dva teškaša, ima i potencijalnih kupaca samo nema dogovora oko cijene pa silom prilika ostaju u floti ATPL. Inače, preuzimanje drugog teškaša od stane kupca planirano je za početak ožujka 2011, avans je morao sjesti na račun, valjda neće odustati.
2012. bit će jako interesantna na brodarskom tržištu, očekujem veći broj preuzimanja i bankrota, po onoj "dok se nekome ne smkrne drugome ne svane". Bitno je biti na pravoj strani. Nažalost, prodajom zadnjeg broda duge plovidbe i otvaranjem stečaja Mediteranske još jedan naš brodar zatvara "butigu", želim vjerovati da će oni što su preostali opstati, no pribojavam se i za Lošinjsku.
kako mi nitko ne želi odgovoriti na pitanje pokušat će sam sebi reći: idu u prodaju!!!!!!!
[/quote]
Oni su odavno na prodaji baš kao i preostala dva teškaša, ima i potencijalnih kupaca samo nema dogovora oko cijene pa silom prilika ostaju u floti ATPL. Inače, preuzimanje drugog teškaša od stane kupca planirano je za početak ožujka 2011, avans je morao sjesti na račun, valjda neće odustati.
2012. bit će jako interesantna na brodarskom tržištu, očekujem veći broj preuzimanja i bankrota, po onoj "dok se nekome ne smkrne drugome ne svane". Bitno je biti na pravoj strani. Nažalost, prodajom zadnjeg broda duge plovidbe i otvaranjem stečaja Mediteranske još jedan naš brodar zatvara "butigu", želim vjerovati da će oni što su preostali opstati, no pribojavam se i za Lošinjsku.
[/quote]
pa zar je to teško bilo napisat prije??? nego moram provocirat izvore…
Reisman,
Dosta toga si napisao sa čim se u potpunosti slažem, ali situacija sa cijenom dionice ATPL je više odraz katastrofalne situacije na našem tržištu kapitala, nego na globalnom tržištu brodarstva i gospodarstva. Ni je nemam dionice ATPL, ali pratim sva događanja oko nje. Cijena je zaista smiješna, ali znam da mnogima na našoj burzi nije do smijeha!
Reisman,
Dosta toga si napisao sa čim se u potpunosti slažem, ali situacija sa cijenom dionice ATPL je više odraz katastrofalne situacije na našem tržištu kapitala, nego na globalnom tržištu brodarstva i gospodarstva. Ni je nemam dionice ATPL, ali pratim sva događanja oko nje. Cijena je zaista smiješna, ali znam da mnogima na našoj burzi nije do smijeha!
evo baš malo gledam GNK.Također se trži na jednoj desetini cijene, no p/e mu je 5. A trži se i na p/b 0,27. Vrlo primamljivo, knjigovodstvena vrijednost sliča našim brodarima, no sve popraćeno velikom profitabilnošću
http://finviz.com/quote.ashx?t=GNK&ty=c&ta=0&p=m