Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ako će neki brodari propasti to je realno zbog niskih vozarina. Ako oni propadnu to ne znači da će preostalima vozarine rasti. Da bi vozarine značajnije rasle trebalo bi sad odmah pola brodskog prostora poslati u rezalište. Ali to se sigurno neće dogoditi.
Činjenica je da su brodogradilišta tehnološki sve naprednija i da im treba sve manje vremena za izgradnju broda. Stoga očekivati neko duže zlatno doba visokih vozarina je posve nerealno. Veće vozarine zapravo mogu potaknuti samo špekulacije tako da brodari mogu biti, u najboljem slučaju, samo niskoprofitabilni posao.
BDI 1818(DOWN 17)
Capesize 3081(DOWN 69)
Panamax 1763(UP 2)
Supramax 1326 (UP 2)
Handysize 668(DOWN 7)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $26650 (DOWN 538)
BPI Average of the T/C routes $14095 (UP 16)
BSI Average of the T/C routes $13864 (UP 20)
BHSI Average of the T/C routes $9482 (DOWN 92)
Držim da će nelikvidnost na zse biti najveći problem ove dionice u budućnosti. Mali su očito malo po malo otpali, ovi što su ostali vjerojatno znaju čime raspolažu pa će trebati značajnije podići cijenu da bi se kupila veća količina. [thumbsup]
BDI 1846 (+ 1,5%)
Capesize 27.433 dollar (+ 2,9 prosent)
Panamax 14.147 dollar (+ 0,4 prosent)
Handysize 9.428 dollar (- 0,6 prosent)
Supramax:14.053 dollar (+ 1,4 prosent)
Sitno panamaxi rastu, al veseli. Bar da pređu 16.000 USD/dnevno.
Mislim da ćemo to malo pričekati… Sve su najave da će idućih 1-2 (3?) godine to biti oko 12-13 ili tu negdje. Neki kratkoročni skokovi su mogući, ali mi se čini da ćemo ipak morati biti strpljivi što se tiče dugoročnijeg oporavka.
peviše je brimena na ovim razinama ili ide na 500 kuna ili po mom viđenju kako stvari stoje na 300kuna još je razina potpore na 380-90kuna ako ona pukne , gotovo je
(…) Shipping suffered significant demand reductions and fleet increases just as the financial crisis began. Many shippers expanded fleets prior to the crisis. Shipping volumes have since declined and then stabilized, so far at least. The industry is left with the present overcapacity and concern over future demand, coupled with fears of a brewing global economic crisis.
Much of this overcapacity development was leveraged, leaving several competitors with problematic levels of debt and an aging, relatively unused fleet. This business cycle is common and usually results in some companies failing while others survive, stronger and/or with greater market share. The survivors are still unknown, which creates uncertainty and potentially undervalued equities. (…)
Ja sam novi na forumu, al mogu vidjeti kad je nešto jeftino!
Atlantska plovidba mi je bila miljenica iz davnih dana, prodavao sam je na 2400kn i mislim da je vrijeme laganog povratka. Realno pad je pretjeran i ne drži vodu u ničemu jer poslovanje je isto.
Očekujem porast vozarina 2013.g. a znamo kako burza reagira. Prodavao sam 2007.g. kad krize nije ni bilo. Mislim da je vrijeme kupovanja, jer kad cijena ode kriza će polako i stabilno slabiti.
Burza pokazuje budućnost,a 2013.g. za brodski sektor će biti plodna godina prema najava stranih analitičara. Ovdje drukanje ne pomaže, mnogi su izuveni!
Ja sam započeo tek kupovanje, a imam ukrcati 600-700kom. i neću žuriti.
Ja sam započeo tek kupovanje, a imam ukrcati 600-700kom. i neću žuriti.
evo kolega machette, navali:
Prodaja – ATPL-R-A
232 390,00
4 391,00
12 394,00
15 397,85
20 397,90
….