ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Atpl nije tvrtka koja se bavi investiranjem u vrijednosne papire, forex ili nesto slicno, pa samim time i špekuliranje sa svojim vrijednosnim papirima ( za takav način ulaganja postoje profesionalna društva koja se time bave, a ne brodarske kompanije specijalzirane za prijevoz tereta) nije nešto ćime bi se trebala baviti. Kako mogu višestruko zaraditi, mogu i pošteno izgubiti. Najbitnije je da se tvrtka brine za njenu osnovnu djelatnost. Neka se trude da što bolje posluju, ostvaruju dobit, viškom neka servisiraju uredno svoje obveze, ili neka ih zatvore, pa će i investitori onda prepoznati priliku za ulagati svoj kapital, što će naposljetku donijeti i do porasta cijene dionice.


…Iako se mnogima ne sviđa neisplata dividende, smatram da je to dobar potez odgovorne uprave, jer kao što sam gore napomenuo, u ova vremena je najbitnije zadržati stabilne financije tvrtke…

Lijepo sročeno, bolje se ne može objasniti! [thumbsup]
[/quote]
Hvala kolega
treba biti objektivan, a ne kao ovdje jedan kolega koji je zaglavio, pa svim snagama piše nerealne stvari ne bili li navukao koga na kupnju i šalje vrijeđajuće privatne poruke.
Dionice su dugoroćno ulaganje, pa ga i kratkotrajni poremečaji od nekoliko mjeseci nebi trebali brinuti ako smatra da ima dobru tvrtku.

Još nešto što je usko povezano s ovom temom. Molim moderatore da me zaštite od nakaradnih privatnih poruka koje mi šalje taj isti forumaš, inaće piše pod nickom MACHETE.Nisam ga mislio prozvati ovako javno, ali što je previše,previše je.


Nema Smootka, čudi me da nitko do sada nije uskočio postati današnji BDI.

i dalje pad….proći će dosta vremena dok vozarine opet ne budu dobar biznis [embarass]

Sve što pišem je osobno mišljenje bez sugestija i odgovornosti, tekst je predmet diskusije !!!!!!!!!

Koji promet – u 3 h 17 tisuća kuna , ehh da je keša 🙁

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $22892 (DOWN 47)
BPI Average of the T/C routes $14479 (DOWN 203)
BSI Averege of the T/C routes $14678 (DOWN 225)
BHSI Average of the T/C routes $10196 (DOWN 163)


Ja sam mislio da je ovaj forum malo ozbiljniji, slanje uvredljivih privatnih poruka mi je na razini male djece… Ma koliko se ne slagali s nekim…

Zašto bi ovaj forum odudarao od ostatka naše zemljice? No, ajde i na Yahoo finance ima stvarno svakakvih likova i postova.

Ovdje upišite svoj komentar… [yawn]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

predugo traje ovaj iskrcaj na 400 kuna a upravi nije stalo do vijednosti dionice čudi me da nisu kao i ulpl poćeli stjecati dionice pa bar po par komada kao i oni kad su ih onako fino podjelili
sve se bijim da ovo nije dno atpl i ostalih brodara da bi mogli tu imati još diskonta kad krenu margarini

[b]#Samo mi nemoj pokazivati krivulje!” jer je obolila od celebralne divergencije[/b]


predugo traje ovaj iskrcaj na 400 kuna a upravi nije stalo do vijednosti dionice čudi me da nisu kao i ulpl poćeli stjecati dionice pa bar po par komada kao i oni kad su ih onako fino podjelili
sve se bijim da ovo nije dno atpl i ostalih brodara da bi mogli tu imati još diskonta kad krenu margarini

Ponovit ću svoj post od prije par dana

"Atpl nije tvrtka koja se bavi investiranjem u vrijednosne papire, forex ili nesto slicno, pa samim time i špekuliranje sa svojim vrijednosnim papirima ( za takav način ulaganja postoje profesionalna društva koja se time bave, a ne brodarske kompanije specijalzirane za prijevoz tereta) nije nešto ćime bi se trebala baviti. Kako mogu višestruko zaraditi, mogu i pošteno izgubiti. Najbitnije je da se tvrtka brine za njenu osnovnu djelatnost. Neka se trude da što bolje posluju, ostvaruju dobit, viškom neka servisiraju uredno svoje obveze, ili neka ih zatvore, pa će i investitori onda prepoznati priliku za ulagati svoj kapital, što će naposljetku donijeti i do porasta cijene dionice."

Disclaimer : ne posjedujem dionice atpl i ovaj post nije nagovor na kupnju prodaju ATPL niti na bavljenje dionicama

Baš tako, Reisman!
Zaboli upravu pošto im je dionica, imaju svojih problema. Pošto je dionica neka tangira investitore koji bi trebali prepoznati kamo ide dionica. Ovi neka nađu posao floti, investitori su ti koji će dignuti dionicu.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $23458 (UP 566)
BPI Average of the T/C routes $14287 (DOWN 192)
BSI Average of the T/C routes $14228 (DOWN 450)
BHSI Average of the T/C routes $10015 (DOWN 181)

@Reisman

Kolega, ako ste zaista novi, trebate znati da je u svijetu dioničkih društava posve uobičajena praksa da kompanija otkupljuje vlastite dionice.

Dakle, ako to neka kompanija radi, nije ništa neobično i ne treba ih prozivati špekulantima. Štoviše, ako kompanija ima višak sredstava, kupnja vlastitih dionica može biti jedna od sigurnijih investicija. Ako bi se odlučili ta sredstva uložiti u preuzimanje druge manje kompanije, trebali bi raditi due dilligence i slične procjene vrijednosti, ali u određenoj mjeri to je uvijek mačak u vreći, dok kupnjom vlastitih dionica znaju točno što kupuju, ili bi bar trebali znati.

Ovim ne želim reći da bi ATPL trebala kupovati svoje dionice, ni da ne bi, samo želim reći da to nije ni neuobičajeno i može biti savim dobra poslovna praksa, ako se primjeni u pravom trenutku, odnosno cijeni.

Više:
http://www.investopedia.com/terms/s/sharerepurchase.asp
https://www.google.com/search?q=stock+repurchase

Naravno, za postojeće (male) dioničare to je dobrodošla pojava, jer daje podršku cijeni. Za one koji bi htjeli postati (mali) dioničari, to je loše jer bi htjeli kupiti jeftinije 🙂

New Report

Close