Je su li se vozarine toliko spustile da će svaka pristigla novogradnja u startu raditi gubitke, a da ne računamo gubitak vrijednosti broda.
Očekujem 20 milijuna kuna gubitka minimum na kraju godine.
bolje ovu bol istrpit bez sedativa …. !
neka nama realne tržišne cijene kao reakcije investitora i poimanja vrijednosnice
na kojoj cijeni bi kupovali 400?
do kolko da je poguraju 450?
to bi bili krivi pokazatelji a nama treba čisto oko i brza ruka
[wink]
zbilja mi nije jasno zašto se trezor ne uključi u kupovinu … dovoljno je po 1000 komada dnevno da se cijena održava na laganom plusu…sa sitnom lovom održali bi vrijednost firme i vjerujem da im nitko ne bi zamjerio kupovinu vlastitih dionica…( osim onih lešinara koji je čekaju na 200 kn )
trebali bi se ugledati na Golden…
http://finance.yahoo.com/news/GOGL-Repurchase-shares-thomsonreuters-1118216565.html?x=0&.v=1
Pa mislim da nije uopće pametno da trezor kupuje, barem ja ne bih na njihovom mjestu kupovao, ako imaju višak sredstava, radije neka zatvore dio dugoroćnih kredita na koje plačaju kamate.
A sa cijenom dionice se oni ne bi trebali baviti, barem ne direktno preko burze, već neka se trude da što bolje posluju, ostvaruju dobit, višakom neka servisiraju uredno svoje obveze, ili neka ih zatvore, pa će i investitori onda prepoznati priliku za ulagati svoj kapital, što će naposljetko donijeti i do porasta cijene dionice.
Ne posjedujem ATPL i ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju ATPL
[/quote]
ja mislim da bi im to bilo itekako pametno, bilo po ovim cijenama ili još niže pa prodavati kad dođu brodovi ako bude problema sa isplatom kredita za brodove od redovnog poslovanja, ako dođe do bilo kakvog oporavka samo na tim dionicama će zaraditi višestruko nego od kamata na kredite,, uostalom mogu kasnije i sami natući cijenu dionice, al nije uprava kao svojevremeno IGH da se igra sa cijenom na ZSE,,
ma neka oni samo rade svoj posao, pa će to sve doći na svoje
Nije im pametno!
Atpl nije tvrtka koja se bavi investiranjem u vrijednosne papire, forex ili nesto slicno, pa samim time i špekuliranje sa svojim vrijednosnim papirima ( za takav način ulaganja postoje profesionalna društva koja se time bave, a ne brodarske kompanije specijalzirane za prijevoz tereta) nije nešto ćime bi se trebala baviti. Kako mogu višestruko zaraditi, mogu i pošteno izgubiti. Najbitnije je da se tvrtka brine za njenu osnovnu djelatnost. Neka se trude da što bolje posluju, ostvaruju dobit, viškom neka servisiraju uredno svoje obveze, ili neka ih zatvore, pa će i investitori onda prepoznati priliku za ulagati svoj kapital, što će naposljetku donijeti i do porasta cijene dionice.
PS. malo ću biti zločest prema jednom kolegi koji se jako nepristojno odnosi prema meni putem privatnih poruka a radi se o MACHETE..Pa ako on, jedan “vrsni tehničar” ne može procijeniti gdje će cijena dionice ATPL kako će onda manageri kojima to nije primarni posao
[lol] [lol]
Ne posjedujem ATPL i ovaj post nije nagovor na kupnju ili prodaju ATPL
a tako, znači svaka kompanija koja kupuje SVOJE dionice je špekulantska kompanija,
ja sam mislio da samo rade za dobrobit kompanije i svojih dioničara, pogotovo kad se kupuje poprilično ispod vrijednosti kompanije sa viškom novca kojeg imaš, od onih koji bi prodali za bilo koliko
Machete, nemoj se ljutiti, ali …tu gdje si ti- tu sve pogiba! Na kojoj si ti dionici…tu sve tone..
tu gdje pišeš….ni trava ne raste…ne znam kakav to pogibeljni utjecaj na te dionice imaš- ali, stvarno
, ako je suditi po tome da imaš dionicu za koju pišeš- ova SLUČAJNOST- da te dionice
tonu katastrofalno …već je postalo sumnjiva.
Imaš neki odgovor na ovu primjedbu?
ps. meni to ovako izleda: ti si zadužen za rušenje, drukanje, navlačenja—-a netko to onda
kupuje na niskim cijenama…
@Kormilar
Ovih 388 je samo zadnja cijena za ULPL.
Cijeli dan je bila na 370 ili niže i nemam blage veze na koju foru je u 15,59 prošla cijena od 388 dok je bilo ponuda za prodaju od 370.
Ispričavam se za off topic, ali ove zadnje cijene za ULPL nemaju blage veze s mozgom.
@Kormilar
Ovih 388 je samo zadnja cijena za ULPL.
Cijeli dan je bila na 370 ili niže i nemam blage veze na koju foru je u 15,59 prošla cijena od 388 dok je bilo ponuda za prodaju od 370.
Ispričavam se za off topic, ali ove zadnje cijene za ULPL nemaju blage veze s mozgom.
Kolega jedva čekam da prodam Atlansku po cijeni koja nema nikakve veze sa mozgom. [shocked] [shocked]
ja sam mislio da samo rade za dobrobit kompanije i svojih dioničara, pogotovo kad se kupuje poprilično ispod vrijednosti kompanije sa viškom novca kojeg imaš, od onih koji bi prodali za bilo koliko
Viškom novca bi po mom mišljenju bilo najpametnije zatvarati postojeće kredite, jer na njih plaćaju kamate.Atpl je umjereno zadužena tvrtka, sa sabilnom bilancom, visokolikvidna, s dobrim keš omjerom unutar kratkoroćnih stavki.Bitno je da uprava što je moguće više smanji troškove i u ova krizna vremena zadrži što je moguće stabilniju bilancu tvrtke, a onda kad jednom dođu bolja vremena za brodarske kompanije, ubere vrhnje na visokim voarinama, kao što su napravili 2007.-2008. Iako se mnogima ne sviđa neisplata dividende, smatram da je to dobar potez odgovorne uprave, jer kao što sam gore napomenuo, u ova vremena je najbitnije zadržati stabilne financije tvrtke i vrebati priliku za maximaliziranje profita kada dođe vrijeme da svoju flotu budu mogli iznajmljivati po velikim cijenama.
Disclaimer: ne posjedujem dionice ATPL i ovaj post ne predstavlja nagovor na kpnju ili prodaju ATPL
Kolega jedva čekam da prodam Atlansku po cijeni koja nema nikakve veze sa mozgom. [shocked] [shocked]
Potpuno suglasan, s time da sam se ja već pomirio da neću tako skoro dočekat taj dan.
Ono "nema veze s mozgom" se odnosilo na činjenicu da se ulpl ne može prodati po tih 388 kn koja je k’o fol zadnja cijena jer se radi o pumpanju cijene zadnje transakcije dana (dokument u privitku).
Ista pašta kao da atpl koji cijeli dan fercera između 382 i 389 odjednom u 15,59 h skoči na npr. 405 kn i to na transakciji od 1 dionice.