Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ispod 300
izvješće ATPL je razočaranje, vozarine padaju, grčka ide na referendum – što znači da prijeti kolaps cijele EU, prognoze rasta za Eu u 2012. su gotovo na nuli, kina usporava s rastom, svjetske burze tonu kao kamenje, brodari također
pad ispod 300 kn je po meni vrlo realan, već ovaj mjesec!
A kako je krenulo možda već ovaj tjedan..
A do kraja mjeseca tko živ tko mrtav.
[sealed]
molim vas za vaše misljeneje: TARGET atpl do kraja 2011?
A do kraja 2012?
Hm…
Bit će svega ljustvo ovdi.
Bojim se iti ptognozirat.
Pozdrav
molim vas za vaše misljeneje: TARGET atpl do kraja 2011?
neznam do kraja ove,ali oko 30kn u ovo doba iduce godine!!!
molim vas za vaše misljeneje: TARGET atpl do kraja 2011?
540 kuna. Al prije kraja godine i više.
molim vas za vaše misljeneje: TARGET atpl do kraja 2011?
Ako se ravnamo po P/E ka i ostale dionice na ZSE onda cijena ispod 200 Kuna je neminovna.
Ako se ravnamo po ostalom bar 800 Kuna je pošteno .
Ako se ravnamo po P/E ka i ostale dionice na ZSE onda je cijena ispod 200 Kuna neminovna.
Evo, baš o tome kako (trailing) P/E može zavarati ulagače govori sljedeći članak.
Dobar primjer je Excel Maritime (EXM) čiji je trailing P/E sukladno priloženoj tablici bio 2,80, dok nakon kvartalnog izvješća i trenutačnog (večerašnjeg) pada cijene dionice od 12% iznosi 10,88. (ATPL oko 17)
The Shippers Aren’t That Cheap
By Adam J. Crawford | More Articles
October 24, 2011
Pull up a quote on any given shipping stock, and you’re likely to find an irresistibly low P/E ratio. But before you call your broker, take a glance at the forward P/E, and you might find the shippers aren’t as cheap as you think.
Falling earnings, rising P/Es
The trailing P/E is based on past earnings. But future earnings are all we really care about. And the future doesn’t look too bright according to 2012 consensus estimates.
If earnings evaporate in 2012 as many analysts project, next year’s trailing P/Es will either adjust higher, as is the case of Diana Shipping and Navios Maritime, or vanish altogether, as is the case for the remaining three stocks in the table.
But wait — there’s more
Of course, P/Es don’t tell the whole story. There are many other factors to consider. For instance, shippers with strong balance sheets (Diana Shipping) might represent a great buying opportunity if weaker competitors fail to stay afloat, so to speak. And even the struggling shippers could reverse course if the economy unexpectedly rebounds.
The bottom line
Don’t be deceived by a low trailing P/E. Look at the forward P/Es and numerous other factors before pulling the trigger.
2009. kad se vozilo za 3000 $ na dan i AP je poslovala sa gubitkom tržila se po 500 kn a sad mislite da je fer vrijednost ispod 400 ???
2009-e je bila bolja situacija nego danas, odonda je značajno povećana knjiga narudžbi pa sad to treba probaviti dužim periodom niskih vozarina, uz drhtavo svjetsko gospodarstvo, koje ako kihne i legne u krevet neće trebati toliko usluga naših brodova, koji su mladi i jaki, ali će u takvim uvjetima biti i nezaposleni, slično ko mladež diljem svijeta.
O valuacijama i fer vrijednosti je teško govoriti. Nedostaje kupovne moći na zse i može se svašta dogoditi.
što se mene tiče došla mi sredstva sa oročenja, pa mislim da je fer vrijednost ispod 300 kn 🙂
što se mene tiče došla mi sredstva sa oročenja, pa mislim da je fer vrijednost ispod 300 kn 🙂
Kakva je situacija ja mislim da bi bilo najbolje da to odneseš u Madrac banku.
Kad se sve ovo uruši barem ćeš imati malo tvrđi i zdraviji madrac. Nastali problem se može riješiti na samo jedan način a to je da Kinu ekspresno primimo u EU i da mali žuti preplave EU države. Oni bi naravno radili i vratili proizvodnju u EU, a mi bi se naravno i dalje bavili burzom i ovdje nadmudrivali da li je trenutna cijena Atlanske od 15 000 kuna fer ili nije.