Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
BDI 1965(DOWN 53)
Capesize 3132(DOWN 142)
Panamax 1931(DOWN 8) Ovo je index, nisu dolari!
Supramax 1531 (DOWN 14)
Handysize 779(DOWN 7)
FI – stavka koja para srce i izmamljuje suze na oči………
..NOVČANI IZDACI ZA OTKUP VLASTITIH DIONICA ……………………….O / zero/ !
Blago tebi, kada se hvastaš kao naša vlast. Drago mi je kako imaš i tako mahnito kupiješ ATPL, a svakim danom sve višr pada, nada se da ćeš imati casha kupovati je i po 300 i kusur.
Imao sa ATPL, ali nemam toliko casha za kupovati, a i da imam, kupovao bi je na još nižim razinama ili uzeo dionicu koja će odraditi brži rast.
Ovdje sam već spominjao, neki veći rast se može zaboraviti, cca 2-3 godine, hrpa brodova u svijetu mora na otpad i stabilizirat se svjetsko gospodarstvo, da bi plovidbe krenule na zaslužene visine, a do tada sretno svima ko i meni.
Čitav dan – promet 170 tisuće kn ha,ha idućih dana samo ja napravim toliko – naravno za dokup :)…
Možeš se hvaliti sve dok ne prođeš kao ovi danas…
Troškovi rastu:
Ship Operating Costs to Rise 3.7% in 2012
By Isaac Arnsdorf – Oct 31, 2011 10:04 AM GMT+0100 .
Vessel operating costs will rise 3.8 percent this year and 3.7 percent in 2012 on higher crew and maintenance expenses, according to Moore Stephens LLP.
(…) The estimates are based on a survey of ship owners and managers in Europe and Asia, it showed.
“These projected increases are nowhere near the increases we saw in the 2000s,” Richard Greiner, shipping partner at Moore Stephens, said in the report. “They point to a less volatile period for operating costs. But any increase in costs is going to be a problem for a shipping industry struggling with overtonnaging, declining freight rates, and the cost of regulatory compliance and environmental accountability.”
FI – stavka koja para srce i izmamljuje suze na oči………
..NOVČANI IZDACI ZA OTKUP VLASTITIH DIONICA ……………………….O / zero/ !
miami,
smatram da keš u trenutnoj situaciji, ne može ništa zamjeniti!
…Gledajte, iz ATPL su u dva navrata i to na 1300 i na 2200 upozorili kako cijenu dionice dižu špekulanti…
Odakle ti ovo? Tada je cijenu dionice dizao BDI i vozarine, koje su u jednom momentu došle i do 100.000 usd dnevno, a vrijednost brodova Atlantske plovidbe dogurale do 90 mil. usd! Kakvi špekulanti moj makalu!?
[/quote]
Flota je tad vrijedila daleko više, no ako si mislio da je novi panamax koštao 90 miljuna dolara, slažem se.
Danas se novi panamax može naručiti na Dalekom istoku za app.36, pa kontajmo da je na 40% vrijednosti ATH, dok je dionica na 11% ATH. O tome sam pisao, a što se tiče špekulanata misliš li da su Purko i Floki doktori ili burzovni špekulatni?.
Miami,
u pravu si, imaju višak gotovine i ako će je negdje ulagati, a hoće, najbolje je da ulože u vlastite dionice, za par godina imali bi puno veći povrat nego na investicijama tipa dodatnog povećanja flote, jer navodno razmišljaju o kupnju jednog novog handy broda.
molim vas za vaše misljeneje: TARGET atpl do kraja 2011?
Ispod 400 kn