Evo i graf ATPL-R-A po zamolbi nekih! Graf je samo moja prognoza i nije nagovor na trgovanje vrijednosnim papirima već umjetnički odraz autora.
OK vidimo tvoju zonu kupnje, ali nakon ovog F1 ATPL sada ima 17,5 P/E, jedini uz HT, zar misliš da je to održivo ?
Loris do kraja godine će biti dobro ako P/E uopće bude u pozitivi. Koliko vidim po izvješćima ove godine će opet imati enorman pad prihoda
Loris do kraja godine će biti dobro ako P/E uopće bude u pozitivi. Koliko vidim po izvješćima ove godine će opet imati enorman pad prihoda
a što će tek biti 2012. godine kad stotine novih brodova dolaze na tržište??? [undecid]
Evo i graf ATPL-R-A po zamolbi nekih! Graf je samo moja prognoza i nije nagovor na trgovanje vrijednosnim papirima već umjetnički odraz autora.
OK vidimo tvoju zonu kupnje, ali nakon ovog F1 ATPL sada ima 17,5 P/E, jedini uz HT, zar misliš da je to održivo ?
[/quote]
Loris, pa nisi valjda opet prodao na zoni kupnje?
[shocked]
2009. kad se vozilo za 3000 $ na dan i AP je poslovala sa gubitkom tržila se po 500 kn a sad mislite da je fer vrijednost ispod 400 ???
2009. kad se vozilo za 3000 $ na dan i AP je poslovala sa gubitkom tržila se po 500 kn a sad mislite da je fer vrijednost ispod 400 ???
Firma je uzastopno od 2003/2008 poslovala sa velikom neto dobiti, zatim je bio minus u 2009, pa opet plus 2010/2011. U čemu je problem, što će 2012 u pomorstvu biti minus 10-ak miljuna dolara, pa što?
Gledajte, iz ATPL su u dva navrata i to na 1300 i na 2200 upozorili kako cijenu dionice dižu špekulanti, što mislite hoće li sad netko iz upravne zgade pošteno reći da su je na 400 isto oborili špekulanti, nema šanse. Zašto bi oni to rekli kad im ovo odgovara. Jaki igrači će pomalo istiskivati male dioničare i povećavati svoj vlasnički udio preko skrbničkih računa, a nedostatak ozbiljne konkurencije na strani kupnje olakšava im posao. Jedno vrijeme broj dioničara atpl je bio over 7000, zna li netko koliko je to danas?
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=15304
samo da respetljaju ovo.
Mislio si valjda da podmažu?
dobro ulje treba za ovo.
neće BDI valjda danas opet u minus??? [angry]
U čemu je problem, što će 2012. u pomorstvu biti minus 10-ak miljuna dolara, pa što?
Za kompaniju to vjerojatno neće predstavljati značajni problem (ne znam doduše što će privređivati novi brodovi ATPL ako vozarine npr. još mrvicu otkližu…minus? pozitivnu nulu?), dok za cijenu dionice vjerojatno hoće…
…Gledajte, iz ATPL su u dva navrata i to na 1300 i na 2200 upozorili kako cijenu dionice dižu špekulanti…
Odakle ti ovo? Tada je cijenu dionice dizao BDI i vozarine, koje su u jednom momentu došle i do 100.000 usd dnevno, a vrijednost brodova Atlantske plovidbe dogurale do 90 mil. usd! Kakvi špekulanti moj makalu!?