ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 18:58
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

‘Hrvatska je katastrofa koja čeka da se dogodi’, upozorava kolumnist Forbesa ističući kako će ulaskom naše zemlje u EU, Unija dobiti novi uteg, što će uzrokovati i novu nestabilnost. To si, poručuje, ne može priuštiti.

Predviđena cijena otvaranja 424,5 kuna. Hm.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

nije mu trebalo amortizirat tipkovnicu za to napisat. pa to i ptice znaju. očito je članak naručen kao i svaki drugi. negdje sam ovih dana pročitao "ekonomija ovisi o ekonomistima kao vrijeme o meteorolozima".

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south

Uz zahvalu kolegi PersJesusu na dijelu intervjua s Kulašem u kojem se govori o aktualnoj problematici cijena vozarina, samo bih želio da uđe u zapisnik da on nijednom rječju ne govori o tome kakve su ugovorene vozarine za ATPL niti o tome kako su se pokrili kreditiranjem novih brodova. On sve govori općenito, o brodarima, a iz toga se ne može izvući zaključak kako s tim pitanjima stoji sama ATPL – bolje ili lošije od toga. U svakom slučaju zanimljiv intervju, a vjerujem da će i ovo očekivano izvješće pokazati zašto je sve rekao baš tako, općenito.

‘Hrvatska je katastrofa koja čeka da se dogodi’, upozorava kolumnist Forbesa ističući kako će ulaskom naše zemlje u EU, Unija dobiti novi uteg, što će uzrokovati i novu nestabilnost. To si, poručuje, ne može priuštiti.

to je samo naslov izvučen iz konteksta ……uvijek ima plaćenih oglasa za i kontra …ovaj je očit …ali bit je da je europi pun k……… ovih sranja od internih ekonomija ….uvukli su cijeli istočni blok unutra administrativno radi jeftinije radne snage pa sad odjednom problemi latino zemalja .grka, italije , španjolske i portugala ….sad bi se trebalo pribojavati "rvacke "…..moš si mislit … i
kakve to ima veze sa ovim našim draguljem od firme ? ….pa ne ovisi ona o uniji ….nego svjetskoj ekonomiji … dapače razvoj istoka svijeta pogoduje morskom transportu …
cijena je ionako skinuta na dobru razinu za dokup :-)) …
neki bi ovdje rekli ….može li bolje ?

Sve je sa cijenama vozarina poznato a i to da su oine preniske, također je poznato da se oporavak ne očekuje narednih 6 mjeseci, i usprkos tome sve ispod 500 kn za ovu dionicu je i dalje bagatela a slažem se sa ciljanom cijenom na oko 600kn.

Jucer je netko poceo bulaznit o kolicini casha i koga je to spasilo i pricao stvari koje nezna, upravo je kolicina sredstava tu kljucna jer tvrtka moze preziviti bez problema do oporavka tržišta kad ce se i zarada vratiti a jos se sjecate dividende otprije par godina, onda ce biti pravi rast na atpl.

Sto ce tice casha naravno da to nije bitno, zato se apple s tim stalno hvali, no kaj oni znaju, da slusaju forumase sa poslovnog kupovali bi dijamante.

Jel izašao izvještaj, i ako nije kada će? Hvala.

Bogatstvo je kad ne znaš koliko imaš.

Čija je god djelatnost povezana s istokom za njega nema zime, jer gotovo sva proizvodnja se seli prema Kini radi jeftine radne snage- ćak je i ABB otvorio goleme tvornice u Shangai-u, Philips itd, itd.
A dok je proizvoda treba i prijevoza :).

@Grofice treba kupovati prije izvještaja, poslije je već kasno. Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju. [lol]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


‘Hrvatska je katastrofa koja čeka da se dogodi’, upozorava kolumnist Forbesa ističući kako će ulaskom naše zemlje u EU, Unija dobiti novi uteg, što će uzrokovati i novu nestabilnost. To si, poručuje, ne može priuštiti.

to je samo naslov izvučen iz konteksta ……uvijek ima plaćenih oglasa za i kontra …ovaj je očit …ali bit je da je europi pun k……… ovih sranja od internih ekonomija ….uvukli su cijeli istočni blok unutra administrativno radi jeftinije radne snage pa sad odjednom problemi latino zemalja .grka, italije , španjolske i portugala ….sad bi se trebalo pribojavati "rvacke "…..moš si mislit … i
kakve to ima veze sa ovim našim draguljem od firme ? ….pa ne ovisi ona o uniji ….nego svjetskoj ekonomiji … dapače razvoj istoka svijeta pogoduje morskom transportu …
cijena je ionako skinuta na dobru razinu za dokup :-)) …
neki bi ovdje rekli ….može li bolje ?


pa očito je cilj nekim financijskim strukturama da unište hrvatsku ekonomiju,ne zato jer ih ne zanima,nego baš zato što im je zanimljiva,shodno tome logika bi bila u njihovom naumu da se najbolje firme dotuku što niže kako bi ih što niže mogli i preuzeti..jako loša politika i tvrdoglavost guvernera pogoduju njihovim naumima,ovi prvi ruše je kriminalom i korupcijom,a ovaj drugi ubrzava proces propadanja ekonomije sniženom likvidnošću,tako da ja procjenujem da će naša ekonomija ako se ovako nastavi pasti na koljena za 2-4 godine..trajno će je poništiti,jer svako odgađanje reformi čini samu situaciju sve težom i nerješivom,mislim da smo već u zoni kada više ne postoji nikakav mehanizam da se hrvatska ekonomija spasi,postoji samo dvije opcije..prva je stagnacija a druga je pad…shodno tome,u uvjetima teške nelikvidnosti sustava i nedostatka investicija,nema teorije da hrvatsko tržište kapitala raste,a shodno tome i atpl,mada ne sporim da je atpl odlična firma,ali svi strani investitori je čekaju na puno nižim razinama od ove….


‘Hrvatska je katastrofa koja čeka da se dogodi’, upozorava kolumnist Forbesa ističući kako će ulaskom naše zemlje u EU, Unija dobiti novi uteg, što će uzrokovati i novu nestabilnost. To si, poručuje, ne može priuštiti.

to je samo naslov izvučen iz konteksta ……uvijek ima plaćenih oglasa za i kontra …ovaj je očit …ali bit je da je europi pun k……… ovih sranja od internih ekonomija ….uvukli su cijeli istočni blok unutra administrativno radi jeftinije radne snage pa sad odjednom problemi latino zemalja .grka, italije , španjolske i portugala ….sad bi se trebalo pribojavati "rvacke "…..moš si mislit … i
kakve to ima veze sa ovim našim draguljem od firme ? ….pa ne ovisi ona o uniji ….nego svjetskoj ekonomiji … dapače razvoj istoka svijeta pogoduje morskom transportu …
cijena je ionako skinuta na dobru razinu za dokup :-)) …
neki bi ovdje rekli ….može li bolje ?


pa očito je cilj nekim financijskim strukturama da unište hrvatsku ekonomiju,ne zato jer ih ne zanima,nego baš zato što im je zanimljiva,shodno tome logika bi bila u njihovom naumu da se najbolje firme dotuku što niže kako bi ih što niže mogli i preuzeti..jako loša politika i tvrdoglavost guvernera pogoduju njihovim naumima,ovi prvi ruše je kriminalom i korupcijom,a ovaj drugi ubrzava proces propadanja ekonomije sniženom likvidnošću,tako da ja procjenujem da će naša ekonomija ako se ovako nastavi pasti na koljena za 2-4 godine..trajno će je poništiti,jer svako odgađanje reformi čini samu situaciju sve težom i nerješivom,mislim da smo već u zoni kada više ne postoji nikakav mehanizam da se hrvatska ekonomija spasi,postoji samo dvije opcije..prva je stagnacija a druga je pad…shodno tome,u uvjetima teške nelikvidnosti sustava i nedostatka investicija,nema teorije da hrvatsko tržište kapitala raste,a shodno tome i atpl,mada ne sporim da je atpl odlična firma,ali svi strani investitori je čekaju na puno nižim razinama od ove….

New Report

Close