Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $30416 (DOWN 1371)
BPI Average of the T/C routes $15562 (DOWN 126)
BSI Average of the T/C routes $16306 (DOWN 118)
BHSI Average of the T/C routes $11441 (DOWN 283)
pobogu,tonu kao kamenje [cry]
Zar BDI od početka 2011 god. nije porastao 20%?
Je kolega ovo treba prijavit HANFI jer Atlanska raste duplo više od BDI-ja. Ali sutra je novi dan. [thumbsup]
mislim da će nekima biti žao što nisu kupili prije izvješća…
Slažem se.
Ali za danas – bravo Hrvatska:
Crobex + 0,44%
dok se EU bori tko će preko 5%
i USA će izgleda preko 2,5%
kod nas je bitno da ono što vrijedi ne ode prebrzo gore… zato se pumpaju građevinari i ostali perspektivni sektori…ATPL koja zarađuje zelene šuškave novčanice će ovako 1-2 % gore kad svi odu 7% ali zato ćemo mi biti prvi kad krene u minus…
kod nas je bitno da ono što vrijedi ne ode prebrzo gore… zato se pumpaju građevinari i ostali perspektivni sektori…ATPL koja zarađuje zelene šuškave novčanice će ovako 1-2 % gore kad svi odu 7% ali zato ćemo mi biti prvi kad krene u minus…
Same zarade u 3. kvartalu neće ni bit, već gubitak, pa pogledajte si vozarine stalno voze s gubitkom,jedino što će ih u ukupno izvući prodaja brodova.
kod nas je bitno da ono što vrijedi ne ode prebrzo gore… zato se pumpaju građevinari i ostali perspektivni sektori…ATPL koja zarađuje zelene šuškave novčanice će ovako 1-2 % gore kad svi odu 7% ali zato ćemo mi biti prvi kad krene u minus…
Same zarade u 3. kvartalu neće ni bit, već gubitak, pa pogledajte si vozarine stalno voze s gubitkom,jedino što će ih u ukupno izvući prodaja brodova.
[/quote]
zar misliš da svi brodovi voze po ovim vozarinama?
ATPL ima i nekoliko dugoročnih ugovora koji su zaključeni na bitno višim vozarinama … a što se tiče prodaje brodova ta je djelatnost uobičajena kod brodara ili misliš da se brodovi moraju voziti dok se ne raspadnu sami od sebe…
imaš li ti auto?
voziš li ga 20 godina ili ponekad procijeniš da se više isplati prodati ga?
tako je i sa brodovima ..sve u svoje vrijeme…novija flota manje održavanja
ljudi računaju kredite za nove brodove ali prodaju "starih" gledaju kao nešto izvanredno.
Koliki mora bit BPI da bi ATPL plovila s dobiti, jednom je Ante reko nešto oko 19000 dolara ali to su bila druga vremena i druge cijene nafte i brodova.
Koliki mora bit BPI da bi ATPL plovila s dobiti, jednom je Ante reko nešto oko 19000 dolara ali to su bila druga vremena i druge cijene nafte i brodova.
Novi brodovi traže manje ljudi, nema više strojara i sličnih, sad AUTOMATIKA radi posao.
A lijepo sam rekao mezite po 400kn, pa i danas je 420kn bilo jeftino jer sutra će na 435-440kn.
@Machete, pravi znalac počinje kupnju na 600.
Mislim da bi sada polako trebala rasti i potrošnja i ulaganja u svijetu, a sukladno s tim i potreba za brodskim prijevozom. Dosta je bilo tapkanja u mjestu! Pad cijene zlata, polagan rast cijene nafte i investicije.