Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Oko targeta: jedan moj poznanik, koji inače nema neko ekonomsko obrazovanje (niti bog zna kakvo drugo), tvrdi da Atlantska vrijedi 1.700 kn. Zašto? Valjda zato što je on po toliko kupovao… Svakome je target drugačiji i svatko ima svoje razloge.
Što se tiče nekretnina: na to mi se posebno diže kosa na glavi. Svi tobože imaju nekretnine koje vrijede ne znam koliko, a kad treba nešto prodati, nitko ne želi kupiti ni po cijenama 30-40% nižim od procjenjenim. Ajmo uzeti za primjer hotel. Tko će kupiti hotel koji tobože vrijedi velike novce, a iz poslovanja ne zarađuje ništa. Što će nekome hotel nego da iz njega radi hotelski biznis? A ako biznis nema računicu, onda ni imovina ne vrijedi toliko.
Mala digresija: kod nas inače veliku ulogu u tome imaju banke i njihove procjene vrijednosti koje su prenapuhane da pokriju iznose kredita. Ako je netko nekad vidio te procjene, to je presmiješno. Tamo se nabrajaju vrijednosti priključaka, prozora, ovoga, onoga… A Banke tako mogu pravdati da su im loši krediti pokriveni nekretninama pa ne moraju knjižiti velike rezervacije. A da je to pošteno napraviti, aktiva banaka u Hrvatskoj bi se smanjila za, brat bratu 10-20%, odnosno barem jedno 30-40 milijardi kuna, u najboljem slučaju.
Hoteli će vrijediti daleko, daleko više kada se izgrade marine ispred!
Baltic Exchange Dry Index TM 2153 (No change)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3597 (UP 31)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1999 (DOWN 27)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1595 (DOWN 12)
Baltic Exchange Handysize Index TM 821 (DOWN 5)
Treći dan za redom da klizimo nizbrdo.
Ne znam točno koji omjer cijena treba biti između Capesizea i Panamaxa, ali ako bi trebao biti otprilike 2:1 u korist Capesizea, onda iz ovoga slijedi da vozarine za Cape trebaju ići još malo gore ili pak da vozarine za Panamax trebaju ići malo dolje.
Transakcija po 397,65 kn? [shocked]
Ne mogu vjerovati da se počelo lipariti! Kako se to može protumačiti?
netko je poklopio prvi nalog na kupnji..
Transakcija po 397,65 kn? [shocked]
Ne mogu vjerovati da se počelo lipariti! Kako se to može protumačiti?
Laktarenje ili trčanje pred rudo!!!
Zar nisu Arapi? 🙂 ..ili koga li je ono Kormilar najavljivao hehe
[/quote]
Vaš link Pročitali ovaj naslov pa došli na preuzimanje mimo nas ovdje.
[shocked]
bilo je riječi o liparenju?
vjerojatno se pročitalo ovo:
http://www.poslovni.hr/vijesti/atlantska-plovidba-potpisan-ugovor-o-gradnji-nove-poslovne-zgrade-189125.aspx
Mali promet danas! He, he, svi još "odvaguju", na koju će stranu! 300 ili 500?Ja sam za "desnu opciju"! [smiley]
Mali promet danas! He, he, svi još "odvaguju", na koju će stranu! 300 ili 500?Ja sam za "desnu opciju"! [smiley]
onaj koji još nema dionice je za lijevu stranu
Mali promet danas! He, he, svi još "odvaguju", na koju će stranu! 300 ili 500?Ja sam za "desnu opciju"! [smiley]
onaj koji još nema dionice je za lijevu stranu
[/quote]
Ništa novo, tako je to na svim dionicama. Svatko vuče na svoju stranu, a tržište presuđuje!
http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=15235
POSLJEDNJI LET DUBROVAČKOG ZRAČNOG PRIJEVOZNIKA
Dubrovnik Airline ide u stečaj?
Tvrtka Dubrovnik Airline, kako saznajemo iz pouzdanih izvora, početkom studenog ide u stečaj. Svoj posljednji let Dubrovnik Airline obavio je jučer. Zračnoj luci Dubrovnik DA duguje oko 2,5 milijuna kuna, dok su zaposlenicima podmirili sva dosadašnja potraživanja.
Prvi let Dubrovnik Airinea bio je 18. travnja 2005., kada je zrakoplov Revelin poletio za Marseilles.
Zeno Singer dugogodišnji direktor tvrtke početkom ove godine od Atlantske plovidbe preuzeo je većinsko vlasništvo nad tvrtkom, koja je već tada grcala u dugovima.
Djelatnicima tvrtke, koji su dobili otkaze, navodno je isplaćena otpremnina, dok su oni još uvijek zaposleni, početkom listopada dobili dvije plaće za rujan i listopad.
Stečaj će se navodno pokrenuti početkom studenog, a naš izvor tvrdi da Singer osniva novu tvrtku sa sjedištem u Zagrebu u kojoj će nastaviti karijeru.
Nije da nas se tiče ali eto nek se zna…pozdrav svima
Baltic Exchange Dry Index TM 2153 (No change)
Baltic Exchange Capesize Index TM 3597 (UP 31)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1999 (DOWN 27)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1595 (DOWN 12)
Baltic Exchange Handysize Index TM 821 (DOWN 5)
Treći dan za redom da klizimo nizbrdo.
Ne znam točno koji omjer cijena treba biti između Capesizea i Panamaxa, ali ako bi trebao biti otprilike 2:1 u korist Capesizea, onda iz ovoga slijedi da vozarine za Cape trebaju ići još malo gore ili pak da vozarine za Panamax trebaju ići malo dolje.
[/quote]
Očito večini nije jasno kako se izračunava određeni index,svaki index ima određeni broj ruta koja se gleda i svaka ima udio u postotku kod izračuna,Capesize ima 10 ruta,panamax 4 rute,kod panamaxa u izračun ne ulaze brodovi koji su stariji od 7 godina,a kod capesizea u izračun ulaze i brodovi do 18g. starosti ovisno o ruti
Capesize prevozi rudaču,ugljen a Panamax i sitnije,žitarice i sl., tako da svaki index ovisi i o sezoni(grijanja,žetve i sl.),zato jedan više raste dok drugi stagnira
I naravno najveći utjecaj ima koliko brodova čeka na teret ako ih je malo normalno da cijena ide gore i obrnuto