ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 17:16
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ja stvarno ne kužim u čemu je problem s Reismanom… čovjek tu pita vrlo korektna pitanja i daje svoje mišljenje. Možete se s njim slagati ili ne, ali ja nisam pročitao ništa što bi izazvalo takvu reakciju. Ja imam ATPL i mislim da firma ima dobru budućnost, ali nemam problema da netko to preispituje ili ima drukčije mišljenje. Pogotovo što je pošteno naveo da nema dionice, ali se informira jer razmišlja o kupnji.

Poštovani kolega.

Moja namjera nije bila da nikome na ovom forumu izazoven nikakav bijes, niti da ikoga provociram, već sam vrlo oprezan jer kapital koji imam nije velik i htio bih ga pametno investirati. Odabrao bih 3-4 tvrtke i svakako je Atpl jedna od njih ( no ja to nisam niti krio), ali svakako se prije toga želim što je moguće bolje informirati, a od vas kolega sam očekivao neku pomoć, jer na kraju krajeva, svrha ovakvih foruma i je da jedni drugima pomažemo.
Kao malom čovjeku , puno su mi puta bila zatvorena vrata u životu, tako da me ni reakcija nekih ovdje nije začudila, ali razmišljam ima li uopće smisla daljnje sudjelovanje na ovom forumu, ako će reakcije i dalje biti takve.
Vama kolega hvala na razumjevanju i podacima!

…ali moraš znati da onaj tko je izgubio 50 i više % nema razloga sada prodavati ako nije kruha gladan..što se tiče priče o vrijednosti brodova sve je rečeno i nema smisla o tome toliko raspravljati …

prije koju godinu je dionica bila i 20kn i pun je grad onih koji su tad kupovali dionice i ostavili ih, npr djeci za školovanje.radnici gradskog prijevoznika Libertasa, recimo.moja teta i svi iz njegnog ureda su kupovali po 20kn i još drže, ali kad mala sestrična pođe u zg na fax i npr. 200kn će biti dobra cijena za prodaju.2000 još bolja naravno.tek toliko!

INVESTICIJE SU PROBILE PLAFON, TROŠE SE KREDITI, SVUDA MNOGO PARANOJE, SVI SU DO GRLA U KRIZI

za koliko voze panamxi u svijetu ovaj mjesec, ako zna netko?
hvala

Frankly my dear, I don't give a damn!

Slušam Jacu i koliko se hvali podacima iz turizma pala mi na pamet ideja da predložim Atlanskoj izgradnju 10-ak malih kruzera, za vožnju po Jadranu. Ljetni bussines No.1 u Hr. Ovi iz krila Jasenica neznaju kod će sa lovom. Ulaganje max 20 milijuna eura za desetak kruzerića a povrat ulaganja ekspresan. Nikakva globalna kriza to ne može uništiti jer tih turista će uvijek biti. Vozaš ih po Jadranu 10-ak dana/turi mortus pijane.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!



Ja stvarno ne kužim u čemu je problem s Reismanom… čovjek tu pita vrlo korektna pitanja i daje svoje mišljenje. Možete se s njim slagati ili ne, ali ja nisam pročitao ništa što bi izazvalo takvu reakciju. Ja imam ATPL i mislim da firma ima dobru budućnost, ali nemam problema da netko to preispituje ili ima drukčije mišljenje. Pogotovo što je pošteno naveo da nema dionice, ali se informira jer razmišlja o kupnji.


Kolega

Poštovani kolega.

Moja namjera nije bila da nikome na ovom forumu izazoven nikakav bijes, niti da ikoga provociram, već sam vrlo oprezan jer kapital koji imam nije velik i htio bih ga pametno investirati. Odabrao bih 3-4 tvrtke i svakako je Atpl jedna od njih ( no ja to nisam niti krio), ali svakako se prije toga želim što je moguće bolje informirati, a od vas kolega sam očekivao neku pomoć, jer na kraju krajeva, svrha ovakvih foruma i je da jedni drugima pomažemo.
Kao malom čovjeku , puno su mi puta bila zatvorena vrata u životu, tako da me ni reakcija nekih ovdje nijef začudila, ali razmišljam ima li uopće smisla daljnje sudjelovanje na ovom forumu, ako će reakcije i dalje biti takve.
Vama kolega hvala na razumjevanju i podacima!
[/quote]
Kolega Raisman sve pet,samo vi pitajte sta vas zanima,samo su kolege sa foruma oprezni jer neznaju sa kim komuniciraju,vidite kolega PersJesus je bivsi dionicar atpl koji samo trazi nesto negativno da bi napisao na ovoj temi sta je meni zadnji low life na ovom forumu,jer netko sta posta stalno nesto pozitivno i onda proda i pocne drukat sa losim vijestima jer nije dionica rasla kad je on bio u njoj,a sve je vidljivo na forumu sta je postao prije nego je prodao samo treba malo pretrazit unatrag,tako da nemojte vjerovat sta se sve pise na forumu jer svako navlaci na svoj mlin,na ovoj temi iskrenu su leconte ko stari dionicar koji ne popusta:-),misko,kuster,smart koji zive u DU i imaju info iz prve ruke i nece zaje..,kormilar koji je sve okrenuo na zajebanciju:-),kolega deveen koji je u zadnje vrijeme stvarno doprinosi sa svojim komentarima..meni za razliku od većini bilo bi drago da svi zarade ali ocito nas mentalitet je jaci od toga i jos vrijedi "dabog da i susjedu krava krepala"…
Sta se tice vozarina to nitko nezna u kojem ce smjeru ic,rekordna je godina sta se tice rezalista i rekordna sta se tice narucenih brodova,jos se nezna koliko ce bit isporuceno dry bulka do kraja godine,ja jos nemam podatke koliko je do sad isporuceno(znam koliko ih je zavrsilo u scrapu)nadam se da ce uskoro izac neke konkretne brojke:-)..,cim dobijem raport stavim ga na forum..

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

http://hr.seebiz.eu/transport/atlantska-plovidba-zeli-nauticku-marinu-na-lapadu/ar-16150/



Ja stvarno ne kužim u čemu je problem s Reismanom… čovjek tu pita vrlo korektna pitanja i daje svoje mišljenje. Možete se s njim slagati ili ne, ali ja nisam pročitao ništa što bi izazvalo takvu reakciju. Ja imam ATPL i mislim da firma ima dobru budućnost, ali nemam problema da netko to preispituje ili ima drukčije mišljenje. Pogotovo što je pošteno naveo da nema dionice, ali se informira jer razmišlja o kupnji.

Poštovani kolega.

Moja namjera nije bila da nikome na ovom forumu izazoven nikakav bijes, niti da ikoga provociram, već sam vrlo oprezan jer kapital koji imam nije velik i htio bih ga pametno investirati. Odabrao bih 3-4 tvrtke i svakako je Atpl jedna od njih ( no ja to nisam niti krio), ali svakako se prije toga želim što je moguće bolje informirati, a od vas kolega sam očekivao neku pomoć, jer na kraju krajeva, svrha ovakvih foruma i je da jedni drugima pomažemo.
Kao malom čovjeku , puno su mi puta bila zatvorena vrata u životu, tako da me ni reakcija nekih ovdje nije začudila, ali razmišljam ima li uopće smisla daljnje sudjelovanje na ovom forumu, ako će reakcije i dalje biti takve.
Vama kolega hvala na razumjevanju i podacima!
[/quote]

Dirljivo, skoro sam zaplak’o! Ali ja pouzdano znam da je kolega reciklirani starosjedioc sa foruma koji nas/vas sve vuče za nos, tj. pokušava.

Ne, ipak ne.. šalim se, došlo mi da vas malo vozam, biće da sam povrijeđen šta kolega malibu nije spomenuo kolegu gardista u popisu referentnih forumaša na temi, za mene me nije toliko briga [cry]

Ajmo se uozbiljit..

Kolega Reisman, ako ste zaista friški na ovom forumu, trebate znati neke stvari, što su i neke kolege već spomenuli.
Dakle, ovdje je sindrom višestrukih ličnosti dosta česta pojava, jer neke kolege iz različitih pobuda imaju običaj koristiti više nadimaka, ili odbacivati stare i otvarati nove radi loše reputacije i slično.
Razmislite malo u tom smjeru pa će te i sami doći do zaključaka o mogućim malverzacijama i implikacijama na nas čestite, poštene, iskrene i vrijedne ostale forumaše.. mislim da nas ima troje.

Stoga se nove korisnike doživljava kao potencijalne stare provokatore s novim nickom, tako da postoji i izvjesna živčanost starosjedilaca prema njihovim postovima i pitanjima, koju sada osjećate na svojoj koži. Ni ja ne volim prihvaćati friend requestove od novih forumaša.

Vidio sam i da postavljate pitanje zašto vam je ograničen broj postova po danu na 4 dnevno. E, pa to je upravo iz tog razloga da ne bi stari likovi otvarali nove nickove i onda okupirali forum svojim postovima. Na taj način im se pokušava usporiti djelovanje, ali vjerujem da je donekle iritantno za nove i dobronamjerne forumaše.

O ulaganju u ATPL i brodare u slijedećem postu.

@Reisman

Ako pričamo o dugoročnom relativno konzervativnom ulagaču..

Brodari su jako rizičan sektor u kojemu po meni u sadašnjim okolnostima nije uputno imati veliki udjel u portfelju.

Odnosno, u sadašnjoj globalnoj situaciji smatram ih trejderskim dionicama, za kratkoročna jahanja na valovima. Za značajniju dugoročniju poziciju, po meni još nije vrijeme, mada se nadam nekakvom odbijancu..

Nemam vremena za opširniji post, ali dosta toga je već napisano na temi.


Brodari su jako rizičan sektor u kojemu po meni u sadašnjim okolnostima nije uputno imati veliki udjel u portfelju.(…) Za značajniju dugoročniju poziciju, po meni još nije vrijeme, mada se nadam nekakvom odbijancu..

Gospodine Smootko, realistično i trezveno. Doduše, pomalo okrutno prema kolegi Malibuu. Nije čudo što Vas se nije sjetio spomenuti…


…ali moraš znati da onaj tko je izgubio 50 i više % nema razloga sada prodavati ako nije kruha gladan..što se tiče priče o vrijednosti brodova sve je rečeno i nema smisla o tome toliko raspravljati …

prije koju godinu je dionica bila i 20kn i pun je grad onih koji su tad kupovali dionice i ostavili ih, npr djeci za školovanje.radnici gradskog prijevoznika Libertasa, recimo.moja teta i svi iz njegnog ureda su kupovali po 20kn i još drže, ali kad mala sestrična pođe u zg na fax i npr. 200kn će biti dobra cijena za prodaju.2000 još bolja naravno.tek toliko!

[/quote]

Nisu oni to kupovali, već im je na neki način poklonjeno od države. Svojedobno je bilo cca. 400 penzinera ATPL sa po 200 dionica, neki su prodali te daleke 2002. po 20 kuna za dionicu po onoj daj što daš, a manji dio je to prdao 2007 na 100 000 eura za taj paket. Kao što smo više puta zaključili, sve je i timingu.
Npr. brodari što su 2002 naručivali panamaxe po 20 miljuna dolara danas su na konju. Ti su brodovi isporučeni 2004. i uhvatili su onu jaku konjukturu i davno su amortizirani, pa su im i ove vozarine od 15-ak tisuća dolara vrlo solidne, a ti brodovi i danas vrijede koliko su plaćeni. Samo, malo je brodara imalo muda naručiti brodove te krizne godine "nakon 5-6 gladnih godina".
No, kao što mi trenutačno razglabamo o tome kako su se dionice mogle jeftino kupiti 2002. tako će ekipa iza nas isto polemizirati tamo neke 2016. na cca. 2000 kuna po dionici o tome da je dionica ATPL krajem 2011. vrijedila 400 kuna.
Da ne bude zabune moj je target 1250 i vjerujem da ću ga dočekati krajem 2013., ne izlazim prije te cifre, a u međuvremenu se nadam nekom profitu iz nekih drugih dionica i sektora. Držim da bi neke Todine dionice nakon dugo vremena mogle biti u modi. Hrana je in.

gardist,

na osnovu čega si odredio target na 1250 kn ?



Brodari su jako rizičan sektor u kojemu po meni u sadašnjim okolnostima nije uputno imati veliki udjel u portfelju.(…) Za značajniju dugoročniju poziciju, po meni još nije vrijeme, mada se nadam nekakvom odbijancu..

Gospodine Smootko, realistično i trezveno. Doduše, pomalo okrutno prema kolegi Malibuu. Nije čudo što Vas se nije sjetio spomenuti…
[/quote]
Zašto okrutno,pa meni je Atlp zastupljena manje od 10% u portfelju,a šta se tiče spominjanja ja imam respekt prema smootku jer kolega ima znanje i volju napisati nešto korisno na ovoj temi,bilo pozitivno ili negativno za razliku od nekih šta dolaze ovdje liječit svoje frustracije

Evo jedan clip samo za smootka [smiley] ,od mog prijatelja šta se iskrcao prije par dana

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

New Report

Close