Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
obzirom na mogućnost dividende ovo je dobra dionica,ključne stvarui osim div. su fin stanje i ocekivani oporavak vozarina iduće godine
Prvi ugovor za 2+2 panamaxa iz Kine bio je cca. 180 miljuna dolara, dakle po brodu 45, kasnije su značajno spustili cijenu za ova 2 zadnja, pa je prosjek za 4 broda app. 38 miljuna dolara po brodu.
Supramaxi su tu negdje, morala se platiti skupa cijena lutanja oko cape etc. i mislim da su ugovoreni po 37, sve je bilo na nekom siteu objavljeno no ne mogu ga pronaći sad.
No, to sad niie bitno, poanta je u tome ako će firma opstati u ovoj krizi onda će se ponovo brutalno zarađivati, u suprotnom ako će bankrotirati u naredne 2-3 godine onda je i ovo skupo. Vrlo jednostavno.
Međutim, želio bi ukazati na nekoliko "detalja". Projekti nove i stare upravne zgrade imaju potencijal od 50000 m2 prostora (garažno-poslovno-stambeni), pa ako na svakom m2 zarade 1000 eura dobije se solidna suma. Nadalje, hoteli vrijede min. 40 miljuna eura, i kako vidimo firma ih ne prodaje, nije im potrebno, nemaju problema sa likvidnošću. Želim reći da ima prostora za prodaju bez zagrizanja u core business supstancu (brodove) ako se kriza u brodarstvu prolongira, pa se apsolutno slažem sa Smartom da je dionica trenutačno podcijenjena. [tongue]
…. … Danas je Vlada, kako je netko prije stavio, donijela odluku o raspisivanju koncesije:
http://www.vlada.hr/hr/content/download/181495/2649268/file/157.-%201.4.pdf
a i netko je ovdje (ne sjećam se tko je bio) neki dan "s lica mjesta" najavio i vrlo skori početak gradnje… ….
Evo i moj doprinos nakon dugo vremena:
Jedan stari članak – http://www.dubrovnikportal.com/novost_opsirnije.php?id=40901
http://www.dubrovacki.hr/clanak/32949/velika-seoba-autobusa :
"Nakon nekoliko prolongiranja, Atlantska plovidba, vlasnik zemljišta na gruškom polju na kojemu su do sada bili parkirani gradski autobusi, započinje s gradnjom svoje nove poslovno-stambene zgrade pa je Libertasu dat krajnji rok do nedjelje da isprazni plato preko puta tzv. remize."
Zanimljivost koja je prošla nezapaženo:
http://www.dulist.hr/clanak.php?id=15183
A što se tiče svih ostalih informacija o novogradnjama, gradnji nove zgrade, hotelima, poslovanju itd. imate link na Atlant Bulletin pa ih čitajte, ako do sada niste:
http://www.atlant.hr/atlant_bulletin.php
(…) Industry experts believed the sharp rally would be short-lived as a flood of new ships offsets strong Asian commodities demand.
Khalid Hashim, managing director of Thai-listed Precious Shipping, predicted the BDI index could tumble by nearly half by the end of 2011 to as low as 1,000 points.
———————————————-
Odvažna prognoza!
(…) Industry experts believed the sharp rally would be short-lived as a flood of new ships offsets strong Asian commodities demand.
Khalid Hashim, managing director of Thai-listed Precious Shipping, predicted the BDI index could tumble by nearly half by the end of 2011 to as low as 1,000 points.
———————————————-
Odvažna prognoza!
Iz priopćenja Pekinške carinarnice do 30.09.2011 kineski izvoz porastao 17% a uvoz 20%. (Il Sole 24 ore)
Vodootporna reklama ATPL na leđima, odlično! Sreća je da svaki igrač ima 1 m2 leđa, pa neće biti problema sa oglašavanjem, nešto kao oglasna ploča! [smiley]
Btw. Vidim da je država raspisala natječaj za koncesiju pomorskog dobra, tj. marine u Gružu. Jeli ATPL još u toj igri, znam da su se nešto bili naljutitli i prebacili projekt u Slano!?
Pa, reklo bi se da jesu, kad u zadnjem broju svog časopisa (link na prošloj stranici) govore o marini Gruž.
Vodootporna reklama ATPL na leđima, odlično! Sreća je da svaki igrač ima 1 m2 leđa, pa neće biti problema sa oglašavanjem, nešto kao oglasna ploča! [smiley]
Btw. Vidim da je država raspisala natječaj za koncesiju pomorskog dobra, tj. marine u Gružu. Jeli ATPL još u toj igri, znam da su se nešto bili naljutitli i prebacili projekt u Slano!?
[/quote]
"Jamit" će i Slano i Marinu Gruž, ima se, a Inga je u problemima.
BDI 2153 – 8
BCI ( Cape inex) 3566 + 1
BPI (Panamx index) 2026 – 32
BSI (Supramax index) 1607 – 5
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $30975 (UP 52)
BPI Average of the T/C routes $16215 (DOWN 265)
BSI Average of the T/C routes $16804 (DOWN 47)
BHSI Average of the T/C routes $11901 (DOWN 27)
Reisman
mislim da za nekoga tko ne posjeduje dionice ATPL tebe muči previše pitanja … ako time nisam opterećen ja koji sam 100% u dionicama od čega 70% u ATPL ne vidim razloga da se živciraš time koliko će ATPL ispušiti na brodovima ili neće…
kupi neku dionicu firme bez imovine ( vjerujem da ih ima na ZSE) pa se nećeš morati brinuti koliko će imovina manje vrijediti …
To je vaš osobni problem ako vi niste ili jeste opterećeni, te koliko ste investirani u ATPL. A po meni je normalno da me muče pitanja prije nego kupim dionicu, jer nakon kupnje je kasno za analize.Ne znam što je vas je isprovociralo da ovako žestoko i na dvije noge odgovarate.Možda upravo to što vi niste postavljali sebi pitanja i dovoljno izanalizirali prije nego sete se odlučili za kupnju.
Moj kapital nije velik , a isto tako nije mi pao s Marsa, pa da ga samo tako mogu rasipati i kockati se metodom "ajmo probat, pa što bude". Upravo suprotno, prije negoli u išta investiram, detaljno istražim sve što me zanima, pa onda na temelju tih podataka opdlučujem da li se isplati investirati ili ne. Meni je jasno da su mnogi na ATPL izgubili velik novac, pa su sada ljuti na sve, ali ne bi li se trebali sami zapitati koji je razlog tome, te koliko su realno vremena utrošili u proučavanje tvrtke, o kretanju brodarskog marketa u svijetu, o perspektivi sektora itd prije nego li su uložili svoj novac u nju.
Stoga, nemojte se ljutiti što ja postavljam pitanja na koja se nekima odgovor možda i ne sviđa, ali nije li u interesu svima da diskusijom probamo doći do što je moguće točnijih podataka, a onda o eventualnoj kupnji ili prodaji neka svatko sam odluči za sebe.
diskusijom se ne dolazi do podataka, nego do mišljenja