Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 20.188 | 412 | 47,60 | 49,00 | 0,00% |
Vani brodari u finom minusu, ne vjerujem da to ekipa nije registrirala ili ipak nemaju _uda za ovo srušit ispod 390. Pa da vidimo jel se briju il ne.
Ma dajte kolega ne zazivajte vraga, kad se nakrcate onda vam neće imati znate već što prijeći 420. [angry]
Zanima me kada stižu novogradnje koje je ATPL naručila na vrhuncu BDI-indexa, te koliko će tu atpl izgubiti ako se vozarine zadrže na ovom nivou.Molio bih nekoga tko bi to mogao pobliže znati, jer znam da je to teško izračunati kad nemamo sve potrebne podatke.
Evo točno ovako ;
Manja dobit u slučaju današnjeg BDI je zanemariva u odnosu na pretpostavljenu, veliku, dobit sa oporavkom BDI-a.
Vani brodari u finom minusu, ne vjerujem da to ekipa nije registrirala ili ipak nemaju _uda za ovo srušit ispod 390. Pa da vidimo jel se briju il ne.
Ma dajte kolega ne zazivajte vraga, kad se nakrcate onda vam neće imati znate već što prijeći 420. [angry]
[/quote]
Kolegice da se mene pita ja bi zabranio trgovanje Atlanskom.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $30923 (UP 1005)
BPI Average of the T/C routes $16480 (DOWN 228)
BSI Average of the T/C routes $16851 (No change )
BHSI Average of the T/C routes $11928 (DOWN 40)
20. listopad 2011. danas
157. sjednica Vlade Republike Hrvatske
Dnevni red:
1. Provedba Programa gospodarskog oporavka
.
1.4. Prijedlog obavijesti o namjeri davanja koncesije na pomorskom dobru u svrhu izgradnje i gospodarskog korištenja luke posebne namjene – luke nautičkog turizma – "Marina Gruž" na dijelu k.o. Gruž, na području Grada Dubrovnika
http://www.vlada.hr/hr/naslovnica/sjednice_i_odluke_vlade_rh/2011/157_sjednica_vlade_republike_hrvatske
Zanima me kada stižu novogradnje koje je ATPL naručila na vrhuncu BDI-indexa, te koliko će tu atpl izgubiti ako se vozarine zadrže na ovom nivou.Molio bih nekoga tko bi to mogao pobliže znati, jer znam da je to teško izračunati kad nemamo sve potrebne podatke.
Evo točno ovako ;
Manja dobit u slučaju današnjeg BDI je zanemariva u odnosu na pretpostavljenu, veliku, dobit sa oporavkom BDI-a.
[/quote]
Evo stigli smo do dna i sada napokon imamo čvrsto tlo pod nogama !
Zanima me kada stižu novogradnje koje je ATPL naručila na vrhuncu BDI-indexa, te koliko će tu atpl izgubiti ako se vozarine zadrže na ovom nivou.Molio bih nekoga tko bi to mogao pobliže znati, jer znam da je to teško izračunati kad nemamo sve potrebne podatke.
Evo točno ovako ;
Manja dobit u slučaju današnjeg BDI je zanemariva u odnosu na pretpostavljenu, veliku, dobit sa oporavkom BDI-a.
[/quote]
Mislim da niste razumjeli pitanje, pa ste zato i dali potpuno nebitan odgovor ( koji je vrlo upitno da li je točan). Mene zanima koliko su brodovi koje je naručila atpl danas manje vrijedni u odnosu na razdoblje kada se vršilo naručivanje. A da li će u budućnosti BDI rasti ili padati, te da li će ATPL raditi plus ili minus u operativnom djelu poslovanja, ostavljam špekulantima i profesionalcima, meni je to teško trenutno za procijeniti. A ako vi već najavljujete oporavak BDI-indexa, molio bih ako mi možete napisati na temelju čega imate takve projekcije. Može i na pm. HVALA!
Evo točno ovako ;
Manja dobit u slučaju današnjeg BDI je zanemariva u odnosu na pretpostavljenu, veliku, dobit sa oporavkom BDI-a.
[/quote]
Mislim da niste razumjeli pitanje, pa ste zato i dali potpuno nebitan odgovor ( koji je vrlo upitno da li je točan). Mene zanima koliko su brodovi koje je naručila atpl danas manje vrijedni u odnosu na razdoblje kada se vršilo naručivanje. A da li će u budućnosti BDI rasti ili padati, te da li će ATPL raditi plus ili minus u operativnom djelu poslovanja, ostavljam špekulantima i profesionalcima, meni je to teško trenutno za procijeniti. A ako vi već najavljujete oporavak BDI-indexa, molio bih ako mi možete napisati na temelju čega imate takve projekcije. Može i na pm. HVALA!
[/quote]
Na PM ću vam odgovoriti kada budete i pitali preko PM, a koliko je voda mokra mogu vam i ovdje odgovoriti.
Brodovi nisu izgubii na vrijednosti jer ih je ATPL naručila upravo suprotno odnosno u jeku financijske krize, znači samo su mogli dobiti na vrijednosti . BDI ima s time veze koliko i lasta u letu .
Nažalost, vaši odgovori me ne zadovoljavju i ovo nije novo komunikacije koji želim voditi, pa makar to bilo i samo preko foruma.Paušalni odgovori poput ovog Vašeg nemaju apsolutno nikakvu vrijednost,te smatram da nastavak komunikacije nema nekog smisla.
Žao mi je ako sam Vas isprovocirao, jer sam stekao takav dojam iz Vaše reakcije, nije mi bila namjera, već samo argumentiran razgovor.
Molio bih nekoga tko dobro poznaje ovu materiju ako mi može pomoći gdje da nađem cijene brodova kada ih je ATPL naručivala, jer unatoć odgovoru Lorisa, smatram da je iznio pogrešne podatke, te da je upravo suprotno, atpl preplatila nove brodove u odnosu na današnju cijenu novogradnji.
Imam još jedno pitanje. Zašto mogu dnevno pisati samo 4 posta?
Discleimer: Ne posjedujem dionice ATPL i moj post nije nagovor na kupoprodaju dionica ATPL
ima ti svakojakih mišljenja, iskrenih i neiskrenih, ali na kraju stvar je vrlo jednostavna.
hoće li atpl uspjeti opstati ili će ih ova kriza uništiti?
ako mislite da će ih uništiti, tj da će bankrotirati (da neće iz cijele svoje imovine uspjeti pokriti svoje troškove), onda treba prodati i cijena će i dalje padati – do nule.
ako pak mislite da atpl ima dosta imovine i spretnosti da preživi ovaj loš period, onda cijena ne može bitno niže. jer će se odjednom pojaviti neki koji će rado po takvim cijenama kupiti cijelu firmu (dakle doslovno sve što firma posjeduje).
zamislite, može li npr cijena pasti na 10kn za dionicu? naravno, teoretski može, ali ja bih tada rado otkupila cijelu firmu, bez puno razmišljanja.
kupila bih sve kad bi bilo po 100kn, ali nemam dovoljno novca.
a neki imaju novca… i neće čekati 100kn, nego će reagirati prije!
tako da… prosudite sami!
Mene zanima koliko su brodovi koje je naručila atpl danas manje vrijedni u odnosu na razdoblje kada se vršilo naručivanje.
Evo vrlo ugrubo, neka me ispravi tko je bolje upućen: naručena su 4 panamaxa i 3 handyja za ukupno recimo 300 mil dolara. Prema ovoj stranici
bi danas to bilo 4×30 + 3×28 = 204 mil. Pad je izgleda bio u zadnjih pola godine, ako gledamo neki prosjek onda bi valjda bilo 2-3 mil više po brodu, dakle možda ukupno nekih 220 mil. Velim, vrlo gruba računica, prema ovome što se da naći na netu…
Evo točno ovako ;
Manja dobit u slučaju današnjeg BDI je zanemariva u odnosu na pretpostavljenu, veliku, dobit sa oporavkom BDI-a.
[/quote]
Mislim da niste razumjeli pitanje, pa ste zato i dali potpuno nebitan odgovor ( koji je vrlo upitno da li je točan). Mene zanima koliko su brodovi koje je naručila atpl danas manje vrijedni u odnosu na razdoblje kada se vršilo naručivanje. A da li će u budućnosti BDI rasti ili padati, te da li će ATPL raditi plus ili minus u operativnom djelu poslovanja, ostavljam špekulantima i profesionalcima, meni je to teško trenutno za procijeniti. A ako vi već najavljujete oporavak BDI-indexa, molio bih ako mi možete napisati na temelju čega imate takve projekcije. Može i na pm. HVALA!
[/quote]
besmisleno je izdvajati samo dio flote (koji još čak nije ni u upotrebi) i po tome suditi o cijeloj firmi …AP ima i brodova koji su kupljeni jeftinije i koji plove za veće vozarine nego su trenutne … bit svega je da na kraju godine firma ima dobit
trenutno brodovi koji su naručeni manje vrijede ali to ne mora ostati tako 20 godina koliko im je neki prosječan vijek trajanja, može se desiti da ih za pet godina mogu prodati po nabavnoj cijeni ali to sigurno ne možemo pogoditi ni ti ni ja…stvari nisu fixirane i ne treba gledati sve statički …dio poslovanja brodara je i pravilan tajming prodaje brodova ..
uostalom razmisli malo što bi bilo da se vozarine u roku od 18 mjeseci do kad će vjerojatno biti isporučene sve novogradnje AP naglo oporave, nismo vidoviti i sve je moguće pa tako i oporavak svjetske ekonomije i vozarina za godinu i pol …što bi onda rekao ? da su imali sreće pa raspolažu flotom od milijun tona nosivosti prosječne starosti 6 godina u pravom trenutku?
kolo sreće se okreče…a mi smo trenutno negdje pri dnu…
kako god okrenuli Atlantska plovidba je jedna od najboljih hrvatskih firmi sa značajnom imovinom i nimalo me nije strah za njezinu budućnost…