Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $30618 (DOWN 711)
BPI Average of the T/C routes $16796 (UP 94)
BSI Average of the T/C routes $16788 (UP 117)
BHSI Average of the T/C routes $11957 (UP 46)
Going long and strong.. oh yeah!! [lol]
promjena trenda?? [undecid]
Ovdje nije problem kako je knjižena neto dobit, već vrijednoso usklađivanje
Problem je u tome što vrijednost brodova nije revalorizirana na niže, jer u današnje vrijeme brodovi ne vrijede kao 2007.
[/quote]
Napravili ste lapsus,jer bi se BV trebalo revalorizirati na više.
Pa svaka prodaja brodova u zadnjih pet godina je donosila dobit,a vi kažete da se brodovi vode po višim cijenama.Tada bi svaka prodaja donosila gubitak.
Mislim da će i prodaja teškaša donijeti dobit što bi trebalo biti vidljivo u FI IIIQ 2011.
[/quote]
Držim da će na teškašima nešto sitno i popušiti jer su ti brodovi svojedobno prilično skupo plaćeni njemcima. No, generalno, lijepo su zaradili na prodaji starih brodova ili kako bi to rekao Vlaho Lonza cit. "imali smo nosa prodati brodove u pravo vrijeme". Nažalost, ovi brodovi što se očekuju iz Kine isto su preskupo ugovoreni u doba konjukture, doduše kasnije su ugovori reducirani ali je to još uvijek preskupo.
Amortizacija je realna utoliko što je vrednovanje po trošku nabave, a koristi se linearna metoda amortizacije. Da bi se mijenjala amortizacija, mora se mijenjati osnova i iznosi vrednovanja, a to smo već prošli. Ajde da je vrijednost brodova u međuvremenu i pala, nadoknadilo se kroz amortizaciju koja je vjerojatno precjenjena, da opet ne laprdam o rezidualnoj vrijednosti.
Oko njihove nabave brodova i tome jesu li proroci ili im se ne piše dobro, rekao bih, ni jedno ni drugo. Kad je bilo dobro i nitko nije ni primirisao krizu, mislili su da to ima smisla, kao i svi drugi. Sad je opet drugi ekstrem… istina je obično u sredini. Ono što je bitno jest da imaju dovoljno novca, da redovno posluju (sa vozarinama kakve već jesu) i da, u konačnici, obnova flote ne bi trebala biti loša stvar, dugoročno gledano.
Ne treba raditi famu oko toga da uprava sve zna ili da nema pojma. Očito je i njih bila uhvatila frka kad su petljali prvo s capeom, pa se prebacili na tankere, ali eto, vratili su se na supramaxe i panamaxe, dakle core business. Lako je sad nama raspravljati da li su trebali uopće naručivati brodove, valjda ni oni sami ne bi naručivali da su znali što se sprema, ali isto tako ne valja sad gubiti glavu, pogotovo u situaciji kad se ima dovoljno novca da se izgura to.
Kolega čista petica. Lako je bit general nakon bitke. Moj prijatelj je ditektor firme sa 30-tak brodova. Sa nekim njegovim odlukama se nisam slagao. Reko mi je da dnevno donese 10-20 važnih odkuka i da sve ne mogu biti dobre.
…E sad, ispravak vrijednosti dugotrajne imovine (tzv. impairment), dakle brodova u ovom slučaju, se radi ako postoje indikatori umanjenja vrijednosti imovine. Amo reć da u ovom slučaju postoje…
Izgleda da ne postoje, jer je trenutna vrijednost ipak oko njihove nabavne cijene, čak i malo veća!
Prilog: Graf vrijednosti polovnih brodova Panamax od 01/2005 do 10/2011
[/quote]
to je upravo ono što sam govorio, Smart, svaka čast, gdje si to iskopao???
da li netko ima objašnjenje zašto su cijene cape-ova toliko narasle? jednostavno mi promaklo …
bolje i ne vidjeti te grafikone od cijena polovnih brodova, jel kad se vidi cijena dionice i koliko ispada svaki brod od ATPL po toj cijeni čak i po negativnom poslovanju,,, onda je sve ovo jedna velika smijurija
http://lin15.mojsite.com/~gulbofor/ines/dulist/clanak.php?id=1074
Za dvije do tri godine ovaj naslov će biti ponovno aktualan! A hoćete li Vi tada biti dioničar ovog Hrvatskog bisera? Atlantska ima keša i simbolično rečeno još uvijek je "dobro uhranjena". Ima brodara vani koji su "kost i koža" a dionice im se još uvijek dobro drže. Kada i ako oni "skapaju od gladi", uhranjeni će ih popapati, odnosno uzeti im i taj mali dio tržišta. Kriza je za sve, samo što će jedni propasti da bi drugi mogli nastaviti poslovati. Sami procijenite na kojoj strani je Atlantska! [smiley]
http://lin15.mojsite.com/~gulbofor/ines/dulist/clanak.php?id=1074
Za dvije do tri godine ovaj naslov će biti ponovno aktualan! A hoćete li Vi tada biti dioničar ovog Hrvatskog bisera? Atlantska ima keša i simbolično rečeno još uvijek je "dobro uhranjena". Ima brodara vani koji su "kost i koža" a dionice im se još uvijek dobro drže. Kada i ako oni "skapaju od gladi", uhranjeni će ih popapati, odnosno uzeti im i taj mali dio tržišta. Kriza je za sve, samo što će jedni propasti da bi drugi mogli nastaviti poslovati. Sami procijenite na kojoj strani je Atlantska! [smiley]
Zbog čega je tebi stalo da se drugi obogate. Ja još nisam vidio takav slučaj, da se netko brine da se netko drugi obogati. Uobičajeno je da se svatko brine za sebe i uglavnom bijesni ako netko drugi ima više. Ovo je nešto novo. [tongue]
Danas opet BDI u porastu.
ko da to ima veze s bilo čime…predlažem da se BDI ovdije objavljuje jednom mjesečno, najviše jednom tjedno jer nema smisla