ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

hvala Pers
Kad već spominjemo novogradnje red je da vidimo i količine koje odlaze u rezalište.

Poštovanje svima.

Pratim naše i svjetske brodare već duže vrijeme i imam nešto za primjetiti, o ćemu se ovdje baš i ne piše ( ne znam da li se ne želi o tome pisati ili se ne zna). Pogledao sam bilancu ATPL i odmah mi je upalo u oči da su njihove kapital i rezerve trenutno veće nego na vrhuncu BDI-a u 2009 i 2008 god.
Po tome bih mogao zaključiti da nisu revalorizirali svoju imovinu na niže jer trenutno brodovi ne vrijede ni trečinu cijene iz 2009 godine. Jedini koji to radi na našem tržištu je jdpl. Dakle smatram da su kapital i rezerve atlantske pobjede pu o manje nego što su zavedene u izvješću.
Može li netko prokomentirati ovaj post i dati svoje viđenje situacije, jer ako je tako, onda atpl i nije nešto prejeftina. Hvala

Discleimer : autor texta ne posjeduje dionice atpl i jdpl i ovaj text nije nagovor niti na kupnju niti na prodaju atpl i jdpl


Hvala, Smootko.
Kad se već spominju klase, prlilažem prikaz planiranih isporuka po klasama.

eto, kome nije jasno zašto padaju cijene brodara …. ne znam što reći ….

nikako ne bih ulazio u brodare, cijene će zasigurno još pasti, jednostavno trgovina i potreba za prijevozom diktira cijenu, a kakao će novih brodova biti sve više, potrebe za prijevozom manje … matematika je jasna …

Jedna od mojih omiljenih dionica,koju trenutno ne posjedujem,ali mi je strahovito krivo kad vidim šta se na njoj događa.Sramota,sistematsko i plansko rušenje,kao i na većini naših dionica.Sretno ljudi.

peyo



Hvala, Smootko.
Kad se već spominju klase, prlilažem prikaz planiranih isporuka po klasama.

eto, kome nije jasno zašto padaju cijene brodara …. ne znam što reći ….

nikako ne bih ulazio u brodare, cijene će zasigurno još pasti, jednostavno trgovina i potreba za
prijevozom diktira cijenu, a kakao će novih brodova biti sve više, potrebe za prijevozom manje …
matematika je jasna …
[/quote]
Gubitnička matematika! Vjerovatnost da će ovo na 500 kuna je 90%, a vjerovatnost da će na 300 je 10%. Iz razloga navedenih u usporedbi sa rastom ostalih brodara. Na kraju krajeva ovo Vam nije "klasični brodar", malo liči i na KORF u malom, hoteli, a i udjeli u dionicama u nekoliko respektabilnih tvrtki. Samo se Vi igrajte matematike, zdrav razum, rasuđivanje i logika govori da će svjetski indexi do kraja godine rasti, a i brodari će tu uzeti svoj dio kolača.

Kako mi nitko nije odgovorio na prethodni post, ponovit cu ga , jer smatram da je pitanje vrlo dobro.

Poštovanje svima.

Pratim naše i svjetske brodare već duže vrijeme i imam nešto za primjetiti, o ćemu se ovdje baš i ne piše ( ne znam da li se ne želi o tome pisati ili se ne zna). Pogledao sam bilancu ATPL i odmah mi je upalo u oči da su njene kapital i rezerve trenutno veće nego na vrhuncu BDI-a u 2009 i 2008 god.
Po tome bih mogao zaključiti da nisu revalorizirali svoju imovinu na niže jer trenutno brodovi ne vrijede ni trečinu cijene iz 2009 godine. Jedini koji to radi na našem tržištu je jdpl. Dakle smatram da su kapital i rezerve atlantske plvodibe puno manje nego što su zavedene u izvješću.
Može li netko prokomentirati ovaj post i dati svoje viđenje situacije, jer ako je tako, onda atpl i nije nešto prejeftina. Hvala

Discleimer : autor texta ne posjeduje dionice atpl i jdpl i ovaj text nije nagovor niti na kupnju niti na prodaju atpl i jdp




Hvala, Smootko.
Kad se već spominju klase, prlilažem prikaz planiranih isporuka po klasama.

eto, kome nije jasno zašto padaju cijene brodara …. ne znam što reći ….

nikako ne bih ulazio u brodare, cijene će zasigurno još pasti, jednostavno trgovina i potreba za
prijevozom diktira cijenu, a kakao će novih brodova biti sve više, potrebe za prijevozom manje …
matematika je jasna …
[/quote]
Gubitnička matematika! Vjerovatnost da će ovo na 500 kuna je 90%, a vjerovatnost da će na 300 je 10%. Iz razloga navedenih u usporedbi sa rastom ostalih brodara. Na kraju krajeva ovo Vam nije "klasični brodar", malo liči i na KORF u malom, hoteli, a i udjeli u dionicama u nekoliko respektabilnih tvrtki. Samo se Vi igrajte matematike, zdrav razum, rasuđivanje i logika govori da će svjetski indexi do kraja godine rasti, a i brodari će tu uzeti svoj dio kolača.

[/quote]

kad već prognoziraš, daj i vremenski period. ja ne tvrdim da će pasti na 300, ali procjenjujem da neće na 500 u narednih godinu dana, osim ako se ne desi neki veliki preokret u svjetskoj trgovini što će se vidjeti na cijeni vozarina….

to je ta "gubitnička matematika"

reisman@
Od toga vremena Atlantska je prodala nekoliko starih brodova, i dobila nove, dakle pomladila je svoju flotu. Riješila se "aviončića" koji su joj pravili minuse i poslovanje hotela dovela u plus, što bi se trebalo jasno vidjeti na slijedećem FI.
Nitko Vam nije stoga niti smatrao da treba odgovarati na Vaše pitanje. Na kraju da li znate uopće što je sve ušlo i kada je bila zadnja revalorizacija, davno kolega. Tada Atlantska nije imala ni približno ovako mladu flotu.


Može li netko prokomentirati ovaj post i dati svoje viđenje situacije, jer ako je tako, onda atpl i nije nešto prejeftina. Hvala

Discleimer : autor texta ne posjeduje dionice atpl i jdpl i ovaj text nije nagovor niti na kupnju niti na prodaju atpl i jdp


Poštovani kolega ja sam neki dan nešto prodao po 100 a brat bratu nije vrijedilo 40. INA bila na 1800 i dok si rekao keks ona na 4000, DIOKI nedavno i BELJE danas da ne spominjemo. Vidite kako se ovdje brzo uspostavlja REALNA cijena. Mislim kolega da vam nitko neće gledati tu revalorizaciju kad ovo ode na 1000. Ja vam ostavljam mogućnost da se pobunite ali vam je neću dati ispod te cijene, taman rekli i da su nam brodovi malo više ruzinavi.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

@ Reisman

Iz bilješki uz godišnje financijsko izvješće za 2010. g.:
"Na dan 31.12.2020. g. brodovi su procijenjeni od strane neovisnog procjenitelja Associated shipbokings s.c.s. – Monte Carlo na tržišnu vrijednost od 402 milijuna USD što je za 128 milijuna USD veće od neto knjigovodstvene vrijednosti."
Neto knjigovodstvena vrijednost brodova iskazana u bilanci kao dio stavke "dugotrajna imovina" na dan 31.12.2010. g. iznosi 1.522.339.000.- kn. Po tome ispada da revalorizacija brodova nije proknjižena i da je vrijednost brodova na dan 31.12.2010. g. potcijenjena.

Nije li Atlantska u manje od godine dana prodala 4 broda? Nema nikakve potcijenjenosti. Razgovarao s revizorom.


Nije li Atlantska u manje od godine dana prodala 4 broda? Nema nikakve potcijenjenosti. Razgovarao s revizorom.

Podatci koje sam naveo su iz revidiranog financijskog izviješća.

New Report

Close