ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.12.2024. u 01:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Bas sam bacio oko na stari prospekt za kom. zapise iz Q1 2006 pa kaze

Iskorištenost kapaciteta brodogradilišta ostala je 100% do kraja 2005., iako se broj narudžbi
novogradnji smanjio do kraja godine. Od 2006. do 2008. broj narudžbi bi trebao značajno pasti, dok će
se kapaciteti brodogradilišta značajno povećati uglavnom zbog izgradnje novih brodogradilišta u Kini.

Kao slijed ovih događaja iskorištenost kapaciteta brodogradilišta bi trebala pasti na 72% do kraja
2008., prije nego li počne bilježiti lagani rast krajem 2009. godine. Također se očekuje pad cijena
čelika na nešto tipičniju povijesnu razinu.
Kao rezultat ovakvog razvoja događaja cijene novogradnji
su dosegle maksimum početkom 2005. godine, a korekcija tih cijena moguća je sve do 2009. godine.

Nisam znao da u Atlanskoj rade takvi eksperti koji pogadjaju sve u šesnaest [undecid]


Samo jedna napomena, dobit kompanije se ne smanjuje prijevremenim vracanjem kredita (moguce je malo smanjivanje zbog eventualnih penala), niti se smanjuje dospijecem komercijalnih zapisa

Ah konacno da vas docekam! Hvala na info, sad sam to pogledao malo bolje u FI…da sam to odmah ucinio ne bih ispao glup[smiley]. Ajde sad kad ste vec tu, objasnite mi ka malom djetetu, za svaki slucaj: na smanjenje dobiti moze utjecati samo povecanje rashoda, jel tako?

U svakom slucaju, lijepo treba pricekati FI pa onda mudrovati…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


vipy: ” Samo jedna napomena, dobit kompanije se ne smanjuje prijevremenim vracanjem kredita (moguce je malo smanjivanje zbog eventualnih penala), niti se smanjuje dospijecem komercijalnih zapisa ” Ah konacno da vas docekam! Hvala na info, sad sam to pogledao malo bolje u FI…da sam to odmah ucinio ne bih ispao glup[smiley]. Ajde sad kad ste vec tu, objasnite mi ka malom djetetu, za svaki slucaj: na smanjenje dobiti moze utjecati samo povecanje rashoda, jel tako? U svakom slucaju, lijepo treba pricekati FI pa onda mudrovati…

na smanjenje dobiti mogu utjecati samo dvije stvari a to su smanjenje prihoda i/ili povećanje rashoda u promatranom razdoblju (obično 1 godina). također kad se zakljući godina svi rashodi i prihodi se zaključuju i ulaze u poslovni rezultat odnosno u dobit ili gubitak razdoblja te sele u pasivu bilance.(ne prenose se u iduću godinu).

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

eventualno ako postoji neki early payment fee, medjutim nije atpl retail klijent, tako da je prijevremeno vracanje kredita za atpl vjerovatno bez dodatnog troska,
-naravno ako ne racunamo kamatu koja je rashod te tako smanjuje dobit, laicki

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

samo sanacija kredita prije vremena negativno utječe na CF kao što sam naveo a većina kompanija želi imati što veća slobodna sredstva.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Positivo!

Dry Bulk
World grain on course to absorb 10 extra panamaxes

Jamie Dale – Monday 17 December 2007

WORLD grain trade is expected to absorb an additional 10 panamax vessels in the 2007/2008 season, after global forecasts for grain exports were revised upwards.

The International Grains Council reported in November that world trade of grain, which includes wheat and coarse grains, had increased due to accelerated purchases by the near east, particularly Saudi Arabia, and a strong pace of EU imports from Brazil.

The IGC added that Brazil’s export forecast for the current season was at a record 9.5m tonnes.

Clarksons anticipates that an additional 21 panamax ships, on the basis of carrying 55,000 tonne cargoes, will be required to carry the additional grain to the EU.

It added that despite a fall in Asian demand for panamax grain shipments, the overall net result would be an extra 10 ships being employed in 2007/2008.

Overall the IGC has raised its forecast for global grain trade to a record 225.4m tonnes in 2007/2008, up 1.4% year-on-year.

Clarksons said in its monthly dry bulk assessment that the upward revision was due to greater volumes of corn being shipped.

The IGC added that global trade in corn was expected to increase to 94.7m tonnes, up 8.4% year-on-year in 2007/2008.

Corn imports into the EU-27 and the near east are expected to increase to 8.5m tonnes, up 63.5% year-on-year, and 10.6m tonnes, up 15.2% year-on-year respectively.

The EU has been forced to more than double its grain imports for the current season as a result of low levels of domestic production.

A UK-based grain trader told Lloyd’s List that the volume of feed grain grown in the EU has been too low this year.

The trader added that also, the quality of milling wheat was extremely low, which has triggered the increase in imports into the EU.

Total crop imports into the EU, which include both wheat and coarse grain, are expected to increase to 18.7m tonnes in 2007/2008, up 60% compared to the previous season, according to Clarksons.

The brokerage added that total crop imports into the Middle East are expected to rise by 4% to 31m tonnes in the same period.

Meanwhile, the US Department of Agriculture has raised its US corn export forecasts for the 2007/2008 season to a record 62m tonnes due to strong overseas demand and a lack of competition.

This represents a rise of nearly 8m tonnes compared to the 2006/2007 total.

ATPL nikada nemože imati jednake rezultate u 3q i 4q čak ni kod rasta vozarina obzirom da nisu izloženi na spotu.

Dali su oni ušli u ugovor o gradnji, jer ako jesu sječanje mi kaže da se po tom ugovoru ide 10%
Ili su samo kupili kakvu opciju?
200 milja $, kako to gospari misle namaknuti?

ako je to tako onda može biti slijedeće:
slijedi ili nova tranša korporativnih obveznica(komercijalnih zapisa) ili dokapitalizacija, ili jedno i drugo.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


ATPL nikada nemože imati jednake rezultate u 3q i 4q čak ni kod rasta vozarina obzirom da nisu izloženi na spotu.

Čak i kada ugovore 2 nova Panamaxa u 4Q po super visokim vozarinama?

SAM PROTIV SVIH


Kukumar: ” Novi brodovi idu pod stranu zastavu (Marshal Islands) i niza posada ce biti filipinci. Kod nas vese nema kvalitetnog kadra za pomorska zanimanja, a uz to filipinci su duplo jeftinji a 100x bolje obuceni i skolovani. Sam sam se uvjerio u to. ” Konacno jedna odluka zaista vrijedna pohvale. Pustimo mi Jerkoviceva trabunjanja o manjku Hrvatskih posade i slicno. Hrvatske posade ima ali je skupa i nema razloga drzati je na brodovima a pogotovo ne na jednostavnim brodovima kao sta su bulkeri. Jesam partiota ali patriotizam nema veze sa mojim novcima koji su u ATPL. ATPL je privatna firma orjentirana stvaranju profita i nema se kome pravdati zbog zaposljavanja Filipa. Filipince vidim kao odlican potez prema povecanju profita a sve poteze koji vode tome pozdravljam.

Ne vidim bas po necemu da su Filipinci 100x bolje obuceni; stovise prolaze samo kurseve u kampovima i dobiju IMO certifikate ‘po kratkom postupku’.
U svakom slucaju, sto pise kolega Techman; sa financisjke strane bi moglo znaciti dosta; uzimajuci prosjek od cca 1500USD ustede po clanu posade; dobije se 7-8 milijuna dolara godisnje.
Dakle, dobit bi se npr ovu godinu digla za 15-18% da su posada bili Filipinci umjesto Hrvata.

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!

Misko, hvala na izvještaju na skupštine. [smiley]


Vessel to be nominated (180,000 dwt, 9/800L, 1983-built) delivery China 1 Jul-31 Dec 09, redelivery worldwide, 10 years, $42,000 daily.

???

Ovo bi trebaqla biti greška. Brod koji je ušao u 25. godinu, da će za dvije godine ući u desetogodišnji ugovor? I to po 42k $ pd?? To mora biti greška

All shipping lanes lead to China.

Hoće-neće-hoće [proud]
http://www.jutarnji.hr/dalmacijaiotoci/clanak/art-2007,12,16,gruski_zaljev,102045.jl

New Report

Close