ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.10.2024. u 04:11
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,20
13.159
273
48,20
49,40
1,05%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Poštovani techman,nije bitno što se kaže nego tko kaže!
Ja imam 101 dionicu atpl ,a ako Bog da još 200-300 komada ću kupiti jer vjerujem u ovu firmu i nikoga ne nagovaram da kupuje,jer nisam papak ni paničar.
Ono što sam ja napravija u svojih 28 godina,vi možete sanjati jer ste tipični hebivjetar.
Krenuo sam ispod nule i napravio više nego bilo tko iz moje generacije i prijatelja koji su imali i imaju obilatu pomoć roditelja ,ovo ime koristim jer sa njim djelujem u humanitarnim akcijama ,jer znam kako je ne imati i bilo je dana kada bi mi dnevno portfelj padao po 10000 kn ,a lijepa gesta i pomoć drugome mi je vise značila nego par posto zarade,jer nisam hebeni pohlepnik.
Ako vam nešto nije jasno ja sam trenutno u kafiću Plava kava pa dođite i pitajte sto vas zanima. Lijep pozdrav svim dioničarima iz Splita .
Uvik kontra velikih!


(…) ova situacija mi odgovara i što se mene tiče neka još godinu dana bude 400 kn

U odnosu na Lacontea i nekih drugih koji su odlučno najavili svoju trogodišnju upornost, ti si veoma nestrpljiv, čekao bi samo jednu godinu! Ne može to tako! Kamo ti se žuri?

Ja sam na burzi da se kockam i po mogućnosti dobijem. Poriv ovakvih kao što je tihigost mi nije dokučiv. Tržište brodskog prostora je u komi. Masu brodova plovi na OPEX-u (ako je novokomponiranima na ovom topicu poznato što je to). ATPL ne može biti otok na osami već dijeli dobro i loše sa ostalim igračima. Pametan management može ublažiti krizu ali kad kriza traje dugo i oni ostaju bez oružja. Brod koji trenutno hendlam je trebao 15.10 u time charter za iznos koji pokriva samo OPEX. Povrat kapitala banka odgodila na 24 mjeseca. Jucer otkazan i brod ide u lay up. Usput brod je star 8 mjeseci.
Danas sam dobio mail od Simpson Spence & Young Shanghai Co., Ltd. Nude gomilu novih brodova koji su izgrađeni ili će biti u bližoj budućnosti. Stavit cu ga kao privitak. (TBN=To Be Named). Ja sam u jednom malom remontnom skveru na otoku i gdje pogledam oko sebe nicu novogradnje. Zaboravio sam ubacit memorijsku karticu u fotoaparat i koristim memoriju aparata ali kad se vratim postat cu par slika. Novogradnjama se ne vidi kraj. Ovo je period kad se roba za Bozić transportira iz Kine u Ameriku i Evropu a containerasi idu u raspremu. Pa o čemu pričamo.
Naravno da ovaj pad brodara nije samo njihova zasluga. Kombinacija lošeg tržišta i generalni pad burzi dotuki su brodare i doveli JDPL ispod 100 KN a ATPL ispod 400 KN. Svakom laiku je jasno da višak brodskog prostora obara vozarine. Dok se ne uspostavi balans ponude i potražnje na tržištu brodskog prostora kojeg loš svjetska ekonomija i priliv novogradnji remete, nema sreće a ni stvarnog rasta.

Sve je ovo uglavnom točno i slažem se sa napisanim, posebno sa prvom rečenicom, međutim cijene dionica JDPL i ATPL su na ovim razinama iz drugih razloga koji naravno nemaju veze sa fundamentima i poslovanjem, pri čemu naglašavam da ni cijene iz listopada 2007 nisu bile normalne.
Uglavnom, jedini što zaista imaju potencijal kupnje na ZSE su mirovinski fondovi i oni su gazde naše male burzice, posebno u krizi kad stranci imaju druge prioritete i rješavaju probleme u svojim dvorištima. Mirovincima nije bio problem kupovati ATGR na 700 ili Ledo na over 7000, pa sad bezuspiješno pokušavaju braniti cijenu ATGR, ali im je sa druge strane skup npr.JDPL na 100, a prije par dana jedan lik iz fonda kaže mi lakonski cit."kupovati će JDPL na 70 i ATPL na 300" kao da je 150% siguran da idu na tu razinu. Na moje pitanje zašto i sad kupuju ATGR, prezaduženu firmu sa proizvodima što nisu nužni u doba krize lik odgovara "to je dobra priča". Moš mislit. Eto takvi upravljaju portfeljima i gospodari su života i smrti na ZSE.
Nema pravog kupca, to je problem, a uvijek će netko od mase malih dioničara prodavati ne pitajući za cijenu, jer mora kupiti auto, motor, poslovni prostor, platiti alimentaciju ili stambeni kredit etc.
Da ne bude sve crno iznjeti ću i neke moje prognoze. Držim da će se market oporaviti u drugoj polovici 2013 ili prvom djelu 2014 i tad će t/c za supre biti 20000 dok bi panamaxi imali 25000, a cijena dionice JDPL i ATPL bit će 200% veće od trenutačnih [tongue], ali u međuvremnu može biti svašta.


…. prije par dana jedan lik iz fonda kaže mi lakonski cit."kupovati će JDPL na 70 i ATPL na 300" kao da je 150% siguran da idu na tu razinu.

ne bi me uopće čudilo da stvarno bude tako…fondovi uopće ne moraju rušiti cijene, dovoljno da se ne stavljaju na kupnju i tržište ide dolje, dolje i opet dolje jer mali nemaju ni teoretske šanse zaustaviti pad. pitanje je samo koliko će ga još pustiti da potone prije nego krenu u kupnju? još -25%? ili će čekati -40%?

forumsko pisanje nije financijsko savjetovanje za ulaganje na tržištima kapitala

najveći problem je nelikvidnost,dionice su jeftine,ali ako nema municije ne mogu rasti,evo u mome gradiću je porezna u 5 dana zatvorila 6 obrta,redom restorani,zamrzavaju se plaće,ili padaju plaće i mirovine ili se ruši kreditni rejting,ukida se nulta stopa poreza na kruh i mlijeko,poskupit će struja i plin..čak se planira povećanje pdv a na 25%,koji bi se tobože kompenzirao sa smanjenjem poreza na dohodak,heh kozmetika opet,država nema novca za nove investicije jer jedva krpa novac za vraćanje dugova,sa rekordnom sezonom u turizmu mi ćemo biti u plusu sa bdp om koju postotnu decimalu,uz povećanje deficita bilance,stranci užurbano bježe iz dionica kao i iz neuspjelih investicija,npr željezara sisak,nezaposlenost raste,socijalna davanja rastu…svatko tko zna osnove ekonomije,svjestan je toga da će hrvatska ekonomija iduće godine opet toniti,uz golemu nelikvidnost na tržištu kapitala kao i u realnom sektoru,valjda vam je jasno da titanik dogodine ima isti slogan kao i prije nekoliko godina,samo u režiji drugih maškara,a taj slogan glasi:idemo dolje,u petoj brzini….

tko je napisao da nece ispod 400? ja bas kupio zbog toga, a sad su pale ispod. u totalnom sam bedu. ubit ce me stari

Školovana budala je veća budala od one neškolovane


tko je napisao da nece ispod 400? ja bas kupio zbog toga, a sad su pale ispod. u totalnom sam bedu. ubit ce me stari

u 3 mjeseca – 300 kn, pa ti sada misli gdje ćeš na doček Nove godine [cool]

trebao sam kupit belje kad je bila 65kn

Školovana budala je veća budala od one neškolovane


trebao sam kupit belje kad je bila 65kn

A da si još kupio DIOKI na 30?! Reci starom da je šeik od Katra, koji je sada u metropoli, zainteresiran za Atlansku, pa ti nek da još love za Atlansku. Navodno je to čuo portir u Explanadi, kad je ovaj ulazio u hotel i nešto mrmljao u mobitel o Dubrovniku i Atlanskoj. Uistinu si zaslužio da te stari dobro izbatina.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

The Baltic Dry Index, a measure of commodity shipping costs, rose to this year’s high as rents for panamax vessels that haul minerals and grains climbed the most in a week since May.

The index gained 1.7 percent to 2,000 as rates advanced for all four ship types it tracks, according to the Baltic Exchange, a London-based provider of freight rates. The gauge is at the highest level since Dec. 16 and up 59 percent since Aug. 1.
Gains stemmed from a doubling of reported bookings of dry- bulk vessels to ship thermal coal to China, Credit Suisse Group AG analysts led by Gregory Lewis said in an e-mailed report today. They also cited port congestion and increased grain shipments from the U.S.
The index jumped 50 percent in two months through September as hire costs surged for capesize vessels, haulers of iron ore and coal and the biggest ships in the gauge. A hundred capesizes were reported booked last month to load iron ore, according to Clarkson Research Services Ltd., a unit of the world’s largest shipbroker. That’s the most since 104 vessels were hired in July 2009, data show.
Average rents for panamaxes, the largest ships that can navigate the Panama Canal, rose 2.4 percent to $15,236 a day, capping an 11 percent weekly advance. Rates gained as a weeklong holiday in China curbed the number of Asian-controlled ships seeking employment, shipbroker Braemar Shipping Services Plc said in a report e-mailed yesterday.
Coal Prices
Chinese demand for imported coal strengthened mainly on lower international prices and sliding inventories at local ports, Oslo-based invesment bank Pareto Securities AS said Oct. 3.
Ore, coking coal and steel products account for 51 percent of dry-bulk seaborne trade, estimated at 3.56 billion metric tons for 2011, according to Germany’s DVB Bank SE, which specializes in transportation lending.
Capesize hire costs gained 2.2 percent to $27,876 a day, leaving them 3.7 percent below the 2011 high of $28,949 reached Sept. 26, data show. Rents are up 39 percent this year, compared with a 53 percent drop as of July 29. Rates had plunged as the capesize fleet expanded more quickly than demand to ship commodities.
Daily rents for supramax ships, about 25 percent smaller than panamaxes, gained for a 24th session, increasing 0.9 percent to $16,028. They’re at the highest level since March 30 and up 11 percent in the past month. Handysizes, the smallest vessels in the index, rose 0.5 percent to $11,270.
Source: Bloomberg

Bogat si tek kad imaš nešto što nikad ne bi mogao kupiti novcem! (Brooks)

http://www.dryships.com/pages/report.asp

ne pomaze….

Bogat si tek kad imaš nešto što nikad ne bi mogao kupiti novcem! (Brooks)

BDI +32

New Report

Close